середа, 4 листопада 2020 р.

Дистанційне навчання 05.11.2020

 5 листопада

Українська мова

Тема: «Закінчення іменників чоловічого роду з основою на -ар, -яр в родовому й орудному відмінках однини».

Робота за підручником (с.61 – 63)

Запишіть:

5 листопада

Дистанційне навчання

Каліграфічна хвилинка

— Запишіть каліграфічно.

Хай над нашим рідним краєм пісня радісна звучить.

— Яке це речення за метою висловлювання? за інтонацією?

— Поясніть правопис закінчення у слові краєм.

— Доберіть до нього синоніми.

Край - …, ….

Сьогодні на уроці ми з’ясуємо, як пишуться іменники чоловічого роду з основою на -ар, -яр в родовому й орудному відмінку однини.

1.     Аналітична робота за вправою 134 (с. 63)

Розгляньте таблицю.

З’ясуйте, які закінчення мають іменники чоловічого роду з основою на -ар, -яр у родовому й орудному відмінку однини.

2.     Ознайомлення з правилом (с. 63)

Прочитайте правило. Запам’ятайте його.

3.     Робота за орфографічним словником (за вправою 135, с. 64)

Виконайте завдання вправи за варіантами:

І варіант – виписує іменники у формі родового відмінка.

ІІ варіант – виписує іменники у формі орудного відмінка.

Потім перевірте закінчення записаних іменників за орфографічним словником.

4. Самостійна робота за вправою 136 (с. 64)

ПІДСУМОК УРОКУ

— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?

— Як слід перевіряти правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на -ар, -яр?

Домашнє завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3826765

Завдання необхідно виконати до  5 листопада 23:00


Природознавство

Тема: «Масштаб. Практична робота: читання плану з використанням умовних знаків і масштабу»

Робота за підручником (с.50 – 51)

Перевірка домашнього завдання за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/rvj799

Сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про масштаб. Дізнаємося для чого він потрібен та попрактикуємося у читанні та зображенні плану з використанням масштабу.

На с. 50 – 51 прочитайте інформацію про масштаб.

Тепер перегляньте відео Масштаб

Якщо потрібно, став відео на паузу або переглянь його стільки разів аби зрозуміти, як накреслити план з використанням маштабу.

Практична робота.

Задача. Шкільна квіткова клумба має довжину 5 м і ширину 2 м. Щоб накреслити її план, що треба зробити?

Зменшимо її розміри у 100 разів. Які розміри одержуємо? (5 см і 2 см)

У такому разі ми говоримо, що застосовували масштаб: 1 см на плані відповідає 100 см дійсних розмірів. Записується масштаб так:

1 см — 1 м, або

1 см — 100 см.

Завдання. Накресліть план клумби і підпишіть його масштаб.

Задача. Пісочниця має розміри 3 м і 2 м. Накресліть план цієї пісочниці, якщо масштаб: 1 см — 1 м.

Практична робота в зошиті (с. 18)

Відкрийте зошит на с. 18 та виконайте 1, 2 та 3 завдання, користуючись отриманими знаннями. Якщо потрібно, звертайся до відео аби виконати 2 та 3 завдання правильно.

Підсумок уроку

Для чого складають плани місцевості?

Що показує масштаб?

Домашнє завдання

С. 50 – 51, дати відповіді на запитання на с. 53. Обов’язково запам’ятай інформацію, що міститься в рубриці «Сторінками Книги важливих природничих знань» на с. 53.



Немає коментарів:

Дописати коментар