5 листопада
Українська мова
Тема: «Закінчення іменників чоловічого роду з основою на -ар, -яр в родовому й орудному відмінках однини».
Робота за
підручником (с.61 – 63)
Запишіть:
5 листопада
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
— Запишіть каліграфічно.
Хай над нашим рідним краєм пісня
радісна звучить.
— Яке це речення за метою висловлювання? за інтонацією?
— Поясніть правопис закінчення у слові краєм.
— Доберіть до нього синоніми.
Край - …, ….
— Сьогодні на уроці ми з’ясуємо, як пишуться
іменники чоловічого роду з основою на -ар, -яр в родовому й орудному відмінку
однини.
1.
Аналітична робота за вправою 134 (с. 63)
Розгляньте таблицю.
З’ясуйте, які закінчення мають
іменники чоловічого роду з основою на -ар, -яр у родовому й орудному відмінку
однини.
2.
Ознайомлення з правилом (с. 63)
— Прочитайте
правило. Запам’ятайте його.
3.
Робота за орфографічним словником (за вправою 135, с. 64)
— Виконайте завдання вправи за варіантами:
І варіант – виписує іменники
у формі родового відмінка.
ІІ варіант – виписує іменники
у формі орудного відмінка.
— Потім перевірте закінчення записаних іменників за орфографічним словником.
4. Самостійна робота за вправою 136 (с. 64)
ПІДСУМОК УРОКУ
— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
— Як слід перевіряти правопис закінчень
іменників чоловічого роду з основою на -ар, -яр?
Домашнє завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3826765
Завдання необхідно виконати до 5 листопада 23:00
Природознавство
Тема: «Масштаб. Практична робота: читання плану з використанням умовних знаків і масштабу»
Робота за
підручником (с.50 – 51)
Перевірка домашнього завдання за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/rvj799
— Сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про масштаб. Дізнаємося для
чого він потрібен та попрактикуємося у читанні та зображенні плану з
використанням масштабу.
— На с. 50 – 51 прочитайте інформацію про масштаб.
— Тепер перегляньте відео Масштаб
Якщо потрібно, став відео
на паузу або переглянь його стільки разів аби зрозуміти, як накреслити план з
використанням маштабу.
Практична робота.
Задача. Шкільна квіткова клумба має довжину 5 м і ширину 2 м. Щоб накреслити її
план, що треба зробити?
Зменшимо її розміри у 100 разів. Які розміри
одержуємо? (5 см і 2 см)
У такому разі ми говоримо, що застосовували
масштаб: 1 см на плані відповідає 100 см дійсних розмірів. Записується масштаб
так:
1 см — 1 м, або
1 см — 100 см.
Завдання. Накресліть план клумби і підпишіть його масштаб.
Задача. Пісочниця має розміри 3 м і 2 м. Накресліть план цієї пісочниці, якщо
масштаб: 1 см — 1 м.
Практична робота в зошиті (с. 18)
— Відкрийте зошит на с. 18 та виконайте 1, 2 та 3 завдання,
користуючись отриманими знаннями. Якщо потрібно, звертайся до відео аби
виконати 2 та 3 завдання правильно.
Підсумок уроку
— Для чого складають плани місцевості?
— Що показує масштаб?
Домашнє завдання
С. 50 – 51, дати відповіді на запитання на с. 53. Обов’язково запам’ятай інформацію, що міститься в рубриці «Сторінками Книги важливих природничих знань» на с. 53.
Немає коментарів:
Дописати коментар