4 листопада
Українська мова
Тема: «Змінювання іменників чоловічого роду без закінчень в орудному відмінку однини»
Робота за
підручником (с.61 – 63)
Запишіть:
4 листопада
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
Шш Шш
ше рен га
шеренга
— Поясніть значення слова шеренга. (Група людей, які
стоять на одній лінії з поверненими в один бік обличчями.)
— На якому уроці діти шикуються у шеренгу?
— Допишіть словосполучення, змінюючи слово
шеренга.
Стати в ..., вийти з ..., крокувати в ..., командувати ..., обійти ..., зупинитися біля...
— Сьогодні на уроці ми будемо працювати над
правописом іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. Спробуємо
запам’ятати особливості правопису закінчень цих іменників, щоб завжди писати
грамотно.
1. Спостереження за мовним матеріалом
(вправа 130, с. 61)
— Розгляньте уважно таблицю. (вправа 130)
— Які закінчення мають іменники
чоловічого роду в орудному відмінку?
— Від чого це залежить?
2. Складання опорної схеми
— Побудуємо схему-опору, яка
допоможе краще засвоїти правильне написання закінчень іменників чоловічого роду
на -а, -я в орудному відмінку однини.
3.
Ознайомлення з правилом (с. 62)
- Прочитайте правило на
с. 62. Запам’ятайте його.
4. Первинне закріплення (вправа 131, с. 62)
• Запишіть подані слова в орудному відмінку.
Наприклад, Юнаком,
сторожем і т.д.
— Виділіть закінчення. Поясніть їх правопис.
5. Словникова
скарбничка
— Як ви розумієте значення слова цемент?
— Поставте слова, записані в рамці на с. 62
підручника, в орудний відмінок.
— Складіть і запишіть речення з цими словами.
— Прочитайте, що у вас вийшло.
6. Самостійна робота (вправа
132, с. 62)
— Спишіть речення, розкриваючи дужки.
— Виділіть закінчення. Поясніть їх правопис.
— Як називаються слова над, за? (Прийменники)
7. «Візьми до уваги!»
Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 63)
– Прочитайте правило і запам’ятайте
його.
ПІДСУМОК
УРОКУ
Гра
«Закінчи речення»
• На уроці я вчився...
• Найбільше мені сподобалося...
• Наступного уроку я хочу навчитися...
Домашнє завдання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1886641
Завдання необхідно виконати до 4
листопада 23:00
Математика
Тема: «Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі. Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач на три дії. Самостійна робота».
Робота за
підручником (с.42 – 43)
Запишіть:
4 листопада
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
- Запишіть каліграфічно у
зошит числа
23999;
700 000; 100001.
- Назвіть до кожного з цих чисел попереднє і наступне число.
Скільки у кожному з поданих чисел десятків:
8084; 900 000; 38 107; 208 744.
Виразіть в метрах і сантиметрах: 740 см; 39
008 см; 87 020 см; 903 см. – усно.
Математичний диктант (перейди за посиланням та виконай обчислення) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9431408
Завдання необхідно виконати до 4
листопада 23:00
— Усно виконайте завдання № 267.
— Завдання №№ 268, 269, 270 – виконайте письмово.
Зразок виконання № 270:
234725 = 200000 + 30000 +
4000 + 700 + 20 + 5
- Розв'яжіть рівняння № 272 (2) письмово.
Підсумок
уроку.
— На якому місці справа в числі пишуться
одиниці; десятки; сотні; одиниці тисяч; десятки тисяч; сотні тисяч?
Самостійна робота.
Виконай тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9214011
Завдання необхідно виконати до 4 листопада 23:00
Читання
Тема: «Микола Гоголь. Чудовий Дніпро»
Робота за
підручником (с.38)
— Відгадайте загадку.
3 північних сторін я
мандрую-випливаю,
Цілу Україну бачу-споглядаю,
Відвідую міста, що славні
давниною,
І Київ наш, осяяний красою.
Як Запоріжжя і Херсон пройду,
У Чорне море шлях я свій веду. (Дніпро)
— Сьогодні ми прочитаємо відомий твір Миколи
Гоголя у перекладі Максима Рильського «Чудовий Дніпро».
Виразне
читання твору
- Прослухайте твір ЧУДОВИЙ ДНІПРО Микола Гоголь
— Які почуття викликав у вас цей твір?
— Що постало у вашій уяві?
— Який це текст за метою висловлювання?
— Що у ньому описується?
Виразне
читання твору учнями
- Самостійно прочитайте текст.
Аналіз
змісту твору з елементами вибіркового читання (відповідь на питання
зайдіть у тексті та зачитайте).
— У яку погоду автор описує Дніпро?
— Який він у таку погоду?
— Що сказано про рух його води?
— З чим порівнюється водна гладь ріки?
— Хто може заглянути в холод скляних
дніпровських вод?
— Що сказано про прибережні ліси?
— Як вони вітають Дніпро?
— Чому не сміють глянути в середину річки?
— Чому мало який птах долетить до середини
Дніпра?
— Якими словами автор передає велич ріки?
Гра
«Диктор телебачення».
- Читайте текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися перед собою.
Робота за ілюстрацією
— Розгляньте ілюстрацію до цього твору.
— Що художник зобразив на ілюстрації? Які
кольори він використав?
— Який настрій вони створюють? Як передають
красу пейзажу?
— Який епізод твору зображено на малюнку?
Прочитайте.
ПІДСУМОК
УРОКУ
— Що нового ви дізналися на сьогоднішньому
уроці?
— З яким настроєм завершуєте сьогоднішній
урок?
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
Вивчити напам’ять одну з частин опису «Чудовий
Дніпро». (с. 38). Записати декламацію
вірша на відео та прислати мені у Месенджер.
Немає коментарів:
Дописати коментар