вівторок, 3 листопада 2020 р.

Дистанційне навчання 04.11.2020

 4 листопада

Українська мова

Тема: «Змінювання іменників чоловічого роду без закінчень в орудному відмінку однини»

Робота за підручником (с.61 – 63)

Запишіть:

4 листопада

Дистанційне навчання

Каліграфічна хвилинка

Шш Шш

ше рен га

шеренга

— Поясніть значення слова шеренга. (Група людей, які стоять на одній лінії з поверненими в один бік обличчями.)

— На якому уроці діти шикуються у шеренгу?

— Допишіть словосполучення, змінюючи слово шеренга.

Стати в ..., вийти з ..., крокувати в ..., командувати ..., обійти ..., зупинитися біля...

— Сьогодні на уроці ми будемо працювати над правописом іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. Спробуємо запам’ятати особливості правопису закінчень цих іменників, щоб завжди писати грамотно.

1.  Спостереження за мовним матеріалом (вправа 130, с. 61)

— Розгляньте уважно таблицю. (вправа 130)

—  Які закінчення мають іменники чоловічого роду в орудному відмінку?

—  Від чого це залежить?

2.  Складання опорної схеми

— Побудуємо схему-опору, яка допоможе краще засвоїти правильне написання закінчень іменників чоловічого роду на -а, -я в орудному відмінку однини.


3. Ознайомлення з правилом (с. 62)

- Прочитайте правило на с. 62. Запам’ятайте його.

4. Первинне закріплення (вправа 131, с. 62)

• Запишіть подані слова в орудному відмінку.

Наприклад, Юнаком, сторожем і т.д.

— Виділіть закінчення. Поясніть їх правопис.

5. Словникова скарбничка

— Як ви розумієте значення слова цемент?

— Поставте слова, записані в рамці на с. 62 підручника, в орудний відмінок.

— Складіть і запишіть речення з цими словами.

— Прочитайте, що у вас вийшло.

6. Самостійна робота (вправа 132, с. 62)

— Спишіть речення, розкриваючи дужки.

— Виділіть закінчення. Поясніть їх правопис.

— Як називаються слова над, за? (Прийменники)

7. «Візьми до уваги!»

Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 63)

– Прочитайте правило і запам’ятайте його.

ПІДСУМОК УРОКУ

Гра «Закінчи речення»

• На уроці я вчився...

• Найбільше мені сподобалося...

• Наступного уроку я хочу навчитися...

Домашнє завдання:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1886641

Завдання необхідно виконати до  4 листопада 23:00

Математика

Тема: «Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі. Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач на три дії. Самостійна робота».

Робота за підручником (с.42 – 43)

Запишіть:

4 листопада

Дистанційне навчання

Каліграфічна хвилинка

- Запишіть каліграфічно у зошит числа

23999; 700 000; 100001.

- Назвіть до кожного з цих чисел попереднє і наступне число.

Скільки у кожному з поданих чисел десятків:

8084; 900 000; 38 107; 208 744.

Виразіть в метрах і сантиметрах: 740 см; 39 008 см; 87 020 см; 903 см. усно.

Математичний диктант (перейди за посиланням та виконай обчислення) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9431408

Завдання необхідно виконати до  4 листопада 23:00

— Усно виконайте завдання № 267.

Завдання №№ 268, 269, 270 – виконайте письмово.

Зразок виконання № 270:

234725 = 200000 + 30000 + 4000 + 700 + 20 + 5

- Розв'яжіть рівняння № 272 (2) письмово.

Підсумок уроку.

— На якому місці справа в числі пишуться одиниці; десятки; сотні; одиниці тисяч; десятки тисяч; сотні тисяч?

Самостійна робота.

Виконай тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9214011

Завдання необхідно виконати до  4 листопада 23:00

Читання

Тема: «Микола Гоголь. Чудовий Дніпро»

Робота за підручником (с.38)

— Відгадайте загадку.

3 північних сторін я мандрую-випливаю,

Цілу Україну бачу-споглядаю,

Відвідую міста, що славні давниною,

І Київ наш, осяяний красою.

Як Запоріжжя і Херсон пройду,

У Чорне море шлях я свій веду. (Дніпро)

— Сьогодні ми прочитаємо відомий твір Миколи Гоголя у перекладі Максима Рильського «Чудовий Дніпро».

Виразне читання твору

- Прослухайте твір  ЧУДОВИЙ ДНІПРО Микола Гоголь

— Які почуття викликав у вас цей твір?

— Що постало у вашій уяві?

— Який це текст за метою висловлювання?

— Що у ньому описується?

Виразне читання твору учнями

- Самостійно прочитайте текст.

Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання (відповідь на питання зайдіть у тексті та зачитайте).

— У яку погоду автор описує Дніпро?

— Який він у таку погоду?

— Що сказано про рух його води?

— З чим порівнюється водна гладь ріки?

— Хто може заглянути в холод скляних дніпровських вод?

— Що сказано про прибережні ліси?

— Як вони вітають Дніпро?

— Чому не сміють глянути в середину річки?

— Чому мало який птах долетить до середини Дніпра?

— Якими словами автор передає велич ріки?

Гра «Диктор телебачення».

- Читайте текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися перед собою.

 Робота за ілюстрацією

— Розгляньте ілюстрацію до цього твору.

— Що художник зобразив на ілюстрації? Які кольори він використав?

— Який настрій вони створюють? Як передають красу пейзажу?

— Який епізод твору зображено на малюнку? Прочитайте.

ПІДСУМОК УРОКУ

— Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

— З яким настроєм завершуєте сьогоднішній урок?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити напам’ять одну з частин опису «Чудовий Дніпро». (с. 38). Записати декламацію вірша на відео та прислати мені у Месенджер.




Немає коментарів:

Дописати коментар