Українська мова
Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»
Читання
Тема: «Позакласне читання „Літо красне зустрічаймо!”»
Математика
Тема: «Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел»
Основи здоров’я
Тема: «Узагальнення і систематизація знань учнів»
Образотворче мистецтво
Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»
Запишіть у зошиті:
27 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
— Відгадайте загадку.
Маю жовтий
вусок,
Золотий
колосок.
Буде з мене
мука
Й паляниця
м’яка. (Пшениця)
— Запишіть речення зі
словом-відгадкою.
— Відгадайте загадку.
• В небі ластівка летить,
З вітром листя шелестить,
Воду п’є лелека.
Сонце палить. Спека.
Дозріває жито.
Яка пора?.. (Літо)
— Чого ви очікуєте від
літа?
— Сьогодні ми складемо
розповідь на тему «Мої літні канікули».
— Де ви мрієте побувати
на канікулах?
— З ким хочете
зустрітися?
Цікаво знати!
І звідки взялися
канікули, і скільки їм років? Слово канікули, можна сказати, зоряного
походження. Латинська назва зірки Сіріус із сузір’я Пса — Канікула. Сонце у
сузір’ї Пса перебуває з 22 липня по 23 серпня. У цей час у Римі починалася
нестерпна спека, і всі школи змушені були переривати заняття. Згодом цей час
став постійною узаконеною перервою шкільних занять у різних країнах. Звідси і
назва — канікули.
А. Костецького
Канікули! Канікули! —
співає все навколо.
Канікули, канікули,
канікули у школі!
А що таке «канікули»?
Це — літні дні барвисті,
це час, коли нам ніколи
хоча б на мить присісти,
бо треба мчати босими
наввипередки з вітром,
з густих лісів приносити
горіхів повні відра.
Це час у річці хлюпатись,
підсмажувати спини
і зранку в лузі слухати
тонку струну бджолину...
Це час, коли за друзями
ми скучим — як ніколи,
і нам страшенно схочеться
скоріше знов до школи!..
— Що чекає на дітей під
час літніх канікул?
Робота за підручником
(вправа 396, с. 165)
— Розгляньте малюнки.
Напишіть твір про те, як
ви плануєте провести «літні канікули».
Читання
Тема: «Позакласне читання „Літо красне зустрічаймо!”»
Робота над чистомовкою
Ічка-ічка-ічка: ось глибока річка.
Ачка-ачка-ачка: пливла по річці качка.
Єчка-єчка-єчка: знесла вона яєчка.
Нят-нят-нят: навиводить каченят.
Чить-чить-чить: плавать діточок навчить.
Ічці-ічці-ічці: попливуть разом по річці.
2. Робота над скоромовкою
Я по воду на криничку
Поведу малу сестричку.
Хай відеречко бере,
Водички трохи набере.
— Кожна пора року має свою неповторну красу. Багато
хто вважає найкращою весну, бо все навколо оживає, буяє травами і квітами,
садами і гаями наповнюється співом птахів. А кого не зачарує краса осіннього
лісу або біла казка красуні-зими? Усі пори року прекрасні. Сьогоднішній урок
позакласного читання ми присвятимо красному літечку, бо воно манить нас
покупатися й позагоряти на сонечку, скуштувати солодких кавунів і динь,
помилуватися достиглим хлібом.
1. Вірш Анатолія Костецького „Канікули”А.
Костецький Канікули
— Чому співає все навколо?
— Що таке канікули? Прочитайте.
2. Вірш Марії Чепурної „Прикмети літа”М. Чепурна
Прикмети літа
— Які порівняння вживає поетеса у вірші?
— Чи запам'ятав ти прикмети літа?
— З'єднайте стрілочкою прикмету з її
значенням.
3. Вірш Галини Демченко „Червень”Г.
Демченко Червень
— Про який місяць ідеться у вірші?
— Звідки походить назва місяця?
— Що сказано у поезії про полуниці?
— Чому дітям не сидиться в хаті?
4. Оповідання К. Марукаса „Чому плакала
пташка”Чому
плакала пташка
— Назвіть головних персонажів оповідання.
— Чому плакала пташка?
— Чи можна назвати дітей жорстокими?
— Як би ви вчинили на місці дітей?
Читання й обговорення оповідання Олександра Копиленка „Галя”
Прочитайте оповідання Олександр
Копиленко Галя
Аналіз змісту прочитаного.
— Назвіть головних персонажів оповідання.
— Чому хлопці воювали з кропивою?
— Прочитайте, як вони це робили.
— Чому Василь спинився?
— Знайдіть і прочитайте рядки, у яких
описується галченя.
— Що почали робити хлопці?
— Чим вони годували пташеня?
— Як Василько назвав галченя?
Аналіз змісту прочитаного з елементами
вибіркового читання.
— Що сказала Василькові мама?
— Куди Василько посадив пташеня?
— Прочитайте, як синичка відреагувала на появу
галченяти.
— Чому відступила синичка?
— Чи вдалося подружитися птахам?
— Яке враження справила на вас поведінка
Василька?
— Чого ви хотіли би повчитися в цього
хлопчика?
— Про яку пору року говорили на сьогоднішньому
уроці?
— Чого ви очікуєте від літа, що наступає?
— Яких ви хочете канікул?
— Де мрієте побувати?
Математика
Тема: «Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел»
Запишіть у зошиті:
27 травня
Дистанційне навчання
Переглянь відео та пригадай Повторення письмового
додавання та віднімання трицифрових чисел
Хвилинка
каліграфії:
1. Запишіть числа, показує вчитель за допомогою кубиків у
відео.
2. Запишіть приклади, що пропонуються у відео у зошит та
обчисліть їх.
3. Виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6051058
Завдання
необхідно виконати до 27 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Основи здоров’я
Тема: «Узагальнення і систематизація знань учнів»
Перейдіть за посиланням
та виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3474643
Завдання необхідно виконати до 27
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Образотворче мистецтво
Сьогодні останній урок.
Тому і завдання буде наступним:
Намалюйте, як ви б хотіли провести свої літні
канікули.
Немає коментарів:
Дописати коментар