вівторок, 26 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 27.05.20

Українська мова

Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»


Запишіть у зошиті:
27 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
— Відгадайте загадку.
Маю жовтий вусок,
Золотий колосок.
Буде з мене мука
Й паляниця м’яка. (Пшениця)
— Запишіть речення зі словом-відгадкою.

— Відгадайте загадку.
• В небі ластівка летить,
З вітром листя шелестить,
Воду п’є лелека.
Сонце палить. Спека.
Дозріває жито.
Яка пора?.. (Літо)
— Чого ви очікуєте від літа?

— Сьогодні ми складемо розповідь на тему «Мої літні канікули».
— Де ви мрієте побувати на канікулах?
— З ким хочете зустрітися?

Цікаво знати!
І звідки взялися канікули, і скільки їм років? Слово канікули, можна сказати, зоряного походження. Латинська назва зірки Сіріус із сузір’я Пса — Канікула. Сонце у сузір’ї Пса перебуває з 22 липня по 23 серпня. У цей час у Римі починалася нестерпна спека, і всі школи змушені були переривати заняття. Згодом цей час став постійною узаконеною перервою шкільних занять у різних країнах. Звідси і назва — канікули.

А. Костецького
Канікули! Канікули! —
співає все навколо.
Канікули, канікули,
канікули у школі!
А що таке «канікули»?
Це — літні дні барвисті,
це час, коли нам ніколи
хоча б на мить присісти,
бо треба мчати босими
наввипередки з вітром,
з густих лісів приносити
горіхів повні відра.
Це час у річці хлюпатись,
підсмажувати спини
і зранку в лузі слухати
тонку струну бджолину...
Це час, коли за друзями
ми скучим — як ніколи,
і нам страшенно схочеться
скоріше знов до школи!..

— Що чекає на дітей під час літніх канікул?

Робота за підручником (вправа 396, с. 165)
— Розгляньте малюнки.
Напишіть твір про те, як ви плануєте провести «літні канікули».


Читання

Тема: «Позакласне читання „Літо красне зустрічаймо!”»


Робота над чистомовкою

Ічка-ічка-ічка: ось глибока річка.
Ачка-ачка-ачка: пливла по річці качка.
Єчка-єчка-єчка: знесла вона яєчка.
Нят-нят-нят: навиводить каченят.
Чить-чить-чить: плавать діточок навчить.
Ічці-ічці-ічці: попливуть разом по річці.

2. Робота над скоромовкою

Я по воду на криничку
Поведу малу сестричку.
Хай відеречко бере,
Водички трохи набере.

— Кожна пора року має свою неповторну красу. Багато хто вважає найкращою весну, бо все навколо оживає, буяє травами і квітами, садами і гаями наповнюється співом птахів. А кого не зачарує краса осіннього лісу або біла казка красуні-зими? Усі пори року прекрасні. Сьогоднішній урок позакласного читання ми присвятимо красному літечку, бо воно манить нас покупатися й позагоряти на сонечку, скуштувати солодких кавунів і динь, помилуватися достиглим хлібом.

1. Вірш Анатолія Костецького „Канікули”А. Костецький Канікули
— Чому співає все навколо?
— Що таке канікули? Прочитайте.

2. Вірш Марії Чепурної „Прикмети літа”М. Чепурна Прикмети літа
— Які порівняння вживає поетеса у вірші?
— Чи запам'ятав ти прикмети літа?
— З'єднайте стрілочкою прикмету з її значенням.

3. Вірш Галини Демченко „Червень”Г. Демченко Червень
— Про який місяць ідеться у вірші?
— Звідки походить назва місяця?
— Що сказано у поезії про полуниці?
— Чому дітям не сидиться в хаті?

4. Оповідання К. Марукаса „Чому плакала пташка”Чому плакала пташка
— Назвіть головних персонажів оповідання.
— Чому плакала пташка?
— Чи можна назвати дітей жорстокими?
— Як би ви вчинили на місці дітей?

Читання й обговорення оповідання Олександра Копиленка „Галя”
Прочитайте оповідання Олександр Копиленко Галя

 Аналіз змісту прочитаного.
— Назвіть головних персонажів оповідання.
— Чому хлопці воювали з кропивою?
— Прочитайте, як вони це робили.
— Чому Василь спинився?
— Знайдіть і прочитайте рядки, у яких описується галченя.
— Що почали робити хлопці?
— Чим вони годували пташеня?
— Як Василько назвав галченя?

Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання.
— Що сказала Василькові мама?
— Куди Василько посадив пташеня?
— Прочитайте, як синичка відреагувала на появу галченяти.
— Чому відступила синичка?
— Чи вдалося подружитися птахам?
— Яке враження справила на вас поведінка Василька?
— Чого ви хотіли би повчитися в цього хлопчика?
— Про яку пору року говорили на сьогоднішньому уроці?
— Чого ви очікуєте від літа, що наступає?
— Яких ви хочете канікул?
— Де мрієте побувати?


Математика

Тема: «Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел»

Запишіть у зошиті:
27 травня
Дистанційне навчання


Хвилинка каліграфії:
1. Запишіть числа, показує вчитель за допомогою кубиків у відео.
2. Запишіть приклади, що пропонуються у відео у зошит та обчисліть їх.
3. Виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6051058
Завдання необхідно виконати до  27 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Основи здоров’я

Тема: «Узагальнення і систематизація знань учнів»


Перейдіть за посиланням та виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3474643
Завдання необхідно виконати до  27 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Образотворче мистецтво

Сьогодні останній урок. Тому і завдання буде наступним:
Намалюйте, як ви б хотіли провести свої літні канікули.



Немає коментарів:

Дописати коментар