середа, 27 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 28.05.20

Читання

Тема: «Творчість Астрід Ліндгрен. Найкращий у світі літун Карлсон. А. Ліндгрен «Малий Карлсон, що живе на даху» (уривок)»


Робота за підручником (с. 168-169).
Робота над скоромовкою
Зажурився заєць-тато —
Знов пустують зайченята.
Злий зухвалий лис близенько:
— Зайченята, в дім хутенько!

— Відгадайте загадку. Чи знайомий вам цей герой?
На даху товстун живе,
Він з пропелером літає
Та варення полюбляє...
Здогадався, хто це є? (Карлсон)

— А „народився” цей герой у Швеції. Його придумала видатна шведська письменниця Астрід Ліндгрен. Сьогодні ми починаємо читати уривок з казки „Малий і Карлсон, що живе на даху”.

Біографічна довідка
— Шведську письменницю Астрід Ліндгрен називають „Андерсеном наших днів”. За свою творчість для дітей вона, як виняток, отримала Золоту медаль імені Г. К. Андерсена двічі — у 1958 і 1982 роках, хоча у положенні про Андерсенівську премію сказано, що вона присуджується лише один раз. Її книги несуть думку і віру в те, що „допоки на світі є діти — будуть і казки!..” Серед тридцяти п'яти всесвітньо відомих книг Астрід Ліндгрен чи не найпопулярніші у всьому світі дві її книги: „Пеппі Довгапанчоха” та „Пригоди Карлсона”.

2. Опрацювання статті про Астрід Ліндгрен (с. 168-169)
Гра „Рибки”. Самостійне мовчазне читання статті учнями
— Якою була майбутня письменниця у дитинстві?
— Як з'явився твір під назвою „Пеппі Довгапанчоха”?
— Скільки повістей належать перу Астрід Ліндгрен?

3. Опрацювання уривка з казки Астрід Ліндгрен „Малий і Карлсон, що живе на даху” (уривок) (с. 169)

Прослухайте уривок з казки А. Лінтгрен Малий і Карлсон, що живе на даху
1) Виразне читання казки вчителем.
— Хто головні дійові особи казки?

Довідкове бюро
Вітальня — спеціально вмебльована кімната для приймання гостей.
Камін — кімнатна піч із широким отвором для палива та прямим димоходом.
Тюфтельки — страва, що являє собою підсмажені або тушковані кульки з м'ясного або риб'ячого фаршу.

3) Гра „Рибки”. Самостійне мовчазне читання тексту учнями.
4) Робота над змістом. Вибіркове читання.
— Чому сумував Малий?
— Як тато відреагував на згадку про Карлсона?
— Що говорили Боссе й Бетан?
— Куди запросив тато сім'ю?
— Прочитайте опис літнього вечора.
— Яке ваше враження від прочитаного? Чи захотілося вам дочитати казку до кінця?
— Маленьким читачам так сподобався Карлсон, що вони ніяк не хотіли розлучатися з ним. Тому Астрід Ліндгрен видала три повісті про пригоди Карлсона і Малого.


Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до  28 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика

Тема: «Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел»

Робота за підручником (с. 169 – 170).
Запишіть у зошиті:
28 травня
Дистанційне навчання
Перйдіть за посиланням та виконуйте завдання:

1. Запишіть у зошит числа з Математичної розминки.
2. Запишіть та обчисліть у стовпчик приклади запропоновані у відео.
3. Складіть та запишіть скорочену у мову задачі ірозв’яжіть її.
4. Знайдіть периметр прямокутника та побудуйте його у зошиті. Запишіть задачу у зошит.


Немає коментарів:

Дописати коментар