Читання
Тема: «Творчість Олега Буценя. О. Буцень «Айстри»
Переказувати оповідання: 1 — від імені Юлі; 2 — від
імені Сергійка.
Українська мова
Тема: «Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів»
Тема: «Творчість Олега Буценя. О. Буцень «Айстри»
Робота за
підручником (с. 156 – 157).
Робота над скоромовкою
СТО КУЛЬБАБЕНЯТ
Бубоніла діду баба:
Ой, не дмухай на кульбабу,
Бо з кульбаби полетять
Сто малих кульбабенят.
— Промовте:
1-ший раз: інтонація стверджувальна;
2-гий раз: інтонація оклична;
3-тій раз: питальна інтонація.
— Доберіть синоніми до слів бубоніла, дмухай.
Робота над чистомовкою
Ді-ді-ді — висять он жолуді.
Да-да-да — миє чиста їх вода.
Ду-ду-ду — я по них піду.
Жа-жа-жа — буде з них їжа.
Ця-ця-ця — для Мартина кабанця.
Ця-ця-ця — кабанця хвастунця.
Ід-ід-ід — ще й залишимо на
плід.
Ід-ід-ід — щоб розрісся дуба
рід.
— Сьогодні ми ознайомимось з оповіданням
українського письменника Олега Буценя „Айстри”.
Перейдіть за посиланням
та працюйте за відео Олег Буцень
"Айстри"
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до 9
травня
Увага! Лише одна спроба проходження!Українська мова
Тема: «Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів»
Робота за
підручником (с. 167 – 168).
Запишіть у зошиті
8 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
Cт ять ею ів дж
Саджанці
вулицею несуть.
— Відгадайте загадку,
запишіть відгадку.
• Двоє вулицею йдуть,
По вісім саджанців
несуть.
Скільки ямок треба, діти,
Щоб рослини посадити. (Шістнадцять)
— Яку частину мови
вивчаємо?
— Що означає дієслово?
— На які питання
відповідає?
— Як визначити час
дієслова?
— Сьогодні на уроці
будемо вчитися аналізувати дієслово як частину мови.
(вправа 386, с. 161).
— Прочитайте текст,
розкриваючи дужки.
— Спишіть перший абзац з
тексту розкриваючи дужки. Визначте час дієслів.
Перейдіть за посиланням,
ознайомтеся з алгоритмом аналізу дієслова як частини мови та пригадайте, що вже
вивчили про дієслово Розбір дієслова як частини
мови
(вправа 387, с. 161).
— Зробіть аналіз
виділеного дієслова з вправи 386 за схемою – письмово.
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до 8
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Математика
Тема:
«Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з
остачею»
Робота за
підручником (с. 167 – 168).
8 травня
Дистанційне навчання
Утворіть усі можливі числа з даними цифрами та запишіть каліграфічно:
— Добуток чисел 6 і 20
збільшіть у 5 разів; збільшіть на 80; зменшіть на 200; зменшіть у 80 разів;
знайдіть добуток отриманого числа і 15; знайдіть частку отриманого числа і 2;
знайдіть, на скільки ця частка менше ніж 100; дізнайтеся, у скільки разів
отримане число більше ніж 11; у скільки разів отримане число менше ніж 100; на
скільки отримане число менше ніж 1000; зменшіть у 10 разів; зменшіть на 1
десяток. Яке число отримали?
— Сьогодні на уроці ми повторимо позатабличне
множення і ділення.
Самостійне
розв’язування прикладів (с. 170, завдання 1132) – письмово.
— Знайдіть значення виразів.
Виконайте дії з
іменованими числами за № 1135 – письмово.
Розв’яжіть задачу № 1133.
Умова:
Купив – 15 ябл.
Роздав - ? онук., по ?
ябл. – 1 усіх ябл.
3
Запишіть розв’язання,
користуючись планом розв’язування:
1) Скільки яблук дав
дідусь кожному онуку?
2) Скільки онуків у
дідуся?
— Що повторили на уроці?
— Що нового дізналися на уроці?
— Як називаються числа при діленні?
— Як знайти зменшуване? від’ємник?
Немає коментарів:
Дописати коментар