четвер, 7 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 08.05.20

Читання

Тема: «Творчість Олега Буценя. О. Буцень «Айстри»


Робота за підручником (с. 156 – 157).

Робота над скоромовкою

СТО КУЛЬБАБЕНЯТ
Бубоніла діду баба:
Ой, не дмухай на кульбабу,
Бо з кульбаби полетять
Сто малих кульбабенят.

— Промовте:
1-ший раз: інтонація стверджувальна;
2-гий раз: інтонація оклична;
3-тій раз: питальна інтонація.
— Доберіть синоніми до слів бубоніла, дмухай.

Робота над чистомовкою
Ді-ді-ді — висять он жолуді.
Да-да-да — миє чиста їх вода.
Ду-ду-ду — я по них піду.
Жа-жа-жа — буде з них їжа.
Ця-ця-ця — для Мартина кабанця.
Ця-ця-ця — кабанця хвастунця.
Ід-ід-ід — ще й залишимо на плід.
Ід-ід-ід — щоб розрісся дуба рід.

— Сьогодні ми ознайомимось з оповіданням українського письменника Олега Буценя „Айстри”.

Перейдіть за посиланням та працюйте за відео Олег Буцень "Айстри"

Переказувати оповідання: 1 — від імені Юлі; 2 — від імені Сергійка.


Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до  9 травня 
Увага! Лише одна спроба проходження!

Українська мова

Тема: «Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів»


Робота за підручником (с. 167 – 168).
Запишіть у зошиті
8 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
Cт ять ею ів дж
Саджанці вулицею несуть.

— Відгадайте загадку, запишіть відгадку.
• Двоє вулицею йдуть,
По вісім саджанців несуть.
Скільки ямок треба, діти,
Щоб рослини посадити. (Шістнадцять)

— Яку частину мови вивчаємо?
— Що означає дієслово?
— На які питання відповідає?
— Як визначити час дієслова?

— Сьогодні на уроці будемо вчитися аналізувати дієслово як частину мови.

(вправа 386, с. 161).
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки.
— Спишіть перший абзац з тексту розкриваючи дужки. Визначте час дієслів.

Перейдіть за посиланням, ознайомтеся з алгоритмом аналізу дієслова як частини мови та пригадайте, що вже вивчили про дієслово Розбір дієслова як частини мови

(вправа 387, с. 161).
— Зробіть аналіз виділеного дієслова з вправи 386 за схемою – письмово.

Виконайте тест

Завдання необхідно виконати до  8 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика

Тема: «Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею»

Робота за підручником (с. 167 – 168).
8 травня
Дистанційне навчання

Утворіть усі можливі числа з даними цифрами та запишіть каліграфічно:


Математичний диктант «Ланцюжок»
— Добуток чисел 6 і 20 збільшіть у 5 разів; збільшіть на 80; зменшіть на 200; зменшіть у 80 разів; знайдіть добуток отриманого числа і 15; знайдіть частку отриманого числа і 2; знайдіть, на скільки ця частка менше ніж 100; дізнайтеся, у скільки разів отримане число більше ніж 11; у скільки разів отримане число менше ніж 100; на скільки отримане число менше ніж 1000; зменшіть у 10 разів; зменшіть на 1 десяток. Яке число отримали?

— Сьогодні на уроці ми повторимо позатабличне множення і ділення.

Самостійне розв’язування прикладів (с. 170, завдання 1132) – письмово.
— Знайдіть значення виразів.

Виконайте дії з іменованими числами за № 1135 – письмово.

Розв’яжіть задачу № 1133.
Умова:
Купив – 15 ябл.
Роздав - ? онук., по ? ябл. – 1 усіх ябл.
                                               3
Запишіть розв’язання, користуючись планом розв’язування:
1) Скільки яблук дав дідусь кожному онуку?
2) Скільки онуків у дідуся?

— Що повторили на уроці?
— Що нового дізналися на уроці?
— Як називаються числа при діленні?
— Як знайти зменшуване? від’ємник?



Немає коментарів:

Дописати коментар