Українська мова
Тема: «Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів»
Математика
Тема: «Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею»
Тема: «Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення знань учнів»
Робота за
підручником (с. с. 162-163).
Запишіть у зошиті
12 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
— Відгадайте загадку.
• Як подивишся на нього,
Бачиш в нім себе самого
Отаким, яким буваєш.
Що це, друже? Відгадаєш?
(Дзеркало)
— Запишіть каліграфічно.
Дз дзі дзу
одз ндз
Дзвінок
дзеркало кукурудза
— Сьогодні ми проводимо підсумковий урок з
теми «Дієслово». Перевіримо вміння і навички, яких набули, вивчаючи цю тему.
(вправа391, с. 163).
— Прочитайте текст. Про
кого йдеться в тексті?
— Спишіть перший абзац
тексту. Підкресліть підмет і присудок у першому й останньому реченнях.
— Позначте корінь і
префікс у підкресленому слові. Поясніть правопис.
(вправа 392, с. 163).
— Прочитайте текст,
розкриваючи дужки.
— Спишіть текст,
розкриваючи дужки. Яку дію означають змінені дієслова? На які питання
відповідають?
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до 12
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Математика
Тема: «Повторення обчислення значень виразів на кілька дій. Перевірка ділення з остачею»
Робота за
підручником (с.171 – 172), № 1139 – 1147).
— Сьогодні на уроці ми повторимо обчислення значень виразів на кілька дій та перевірку
ділення з остачею.
Запишіть у зошиті
12 травня
Дистанційне навчання
Запишіть усі можливі трицифрові числа з даними цифрами:
Математичний диктант
Робота за підручником (с.171 – 172)
1. Виконайте письмове
множення у стовпчик за № 1139.
2. Обчисліть значення
виразів за №1142.
3. Виконайте ділення з
остачею та зробіть перевірку за № 1141.
4. Розв’яжіть задачу №
1144, користуючись скороченою умовою:
Вид транспорту
|
За 1 рейс
|
Кількість рейсів
|
Маса зерна
|
Вантажівка
|
10 т
|
6 р.
|
⬍? На ? т >
|
Трактор
|
5 т
|
3 р.
|
?
|
Виконай тест
Завдання необхідно виконати до 12
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Природознавство
Тема:
«Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна»
Робота за підручником с. 160 – 162, зошит с. 53.
Підсумок фенологічних
спостережень.
1.Яка пора року?
2.Чим вона подобається
вам?
3.Який сьогодні день?
3.Яка температура
повітря?
4.Чи є вітер? Визначте
напрям.
5.Які трав'янисті рослини
цвітуть?
— Із яких органів складається кровоносна система?
— Яке значення має кров для організму людини?
— Як виникає пульс? Поясніть, для чого людині
потрібно вміти його вимірювати.
— Що завдає шкоди роботі серця?
— Пофантазуйте: уявіть, що перетворившись на
маленького гномика, ви мандруєте кровоносною системою. Розкажіть про те, що б
ви могли побачити.
Відгадайте загадку:
Тіло щільно
прикриваю.
Піт назовні виділяю.
Захищаю і дихаю.
Температуру тіла регулюю. (Шкіра)
— Як ви здогадалися?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про шкіру та
її значення для організму людини, догляд за шкірою.
Перегляньте відео Шкіра
Опрацюйте с. 160 – 162 у
підручнику, дайте відповіді на запитання на с. 162.
Відпочиньте Фізкультхвилинка
"Tiger Dance"
Переглянь
наукову інформацію про шкіру за посиланням
Попрацюйте в зошиті та
виконайте завдання 1,2 на с. 53.
Висновки
• Шкіра захищає внутрішні органи людини від
ушкоджень, спеки, холоду, хвороботворних бактерій.
• За шкірою потрібно ретельно доглядати — дбати про її
чистоту.
Виконай тест
Завдання необхідно виконати до 12
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Трудове навчання
Тема:
«Виготовлення об’ємних виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених
об’ємних деталей. Виготовлення підставки для ручок та олівців»
— Сьогодні на уроці ми продовжимо виготовляти
об’ємні вироби з коробок. Наприкінці уроку у вас з’явиться чудова підставка для
ручок та олівців.
— Для того щоб ваші олівці та ручки почувалися
зручніше та веселіше, ми зробимо їм підставку у вигляді котика.
КОШЕНЯ
Засмутилось кошеня —
Треба в школу йти щодня.
І прикинулось умить,
Що у нього хвіст болить.
Довго думав баранець
І промовив, як мудрець:
— Це хвороба не проста,
Треба різати хвоста.
Кошеня кричить: «Ніколи!
Краще я піду до школи!»
П. Воронько
Демонстрування та аналіз зразка
1) Інструктаж учителя.
1. Роздивіться уважно зразки виробів.
2. Для майбутньої підставки використайте
упаковку з-під соку.
3. Обріжте зайву упаковку, залишивши форму
заввишки 15 см.
4. Відповідно до того, якого кольору буде
котик, доберіть колір паперу.
5. Обгорніть та обклейте упаковку кольоровим
папером за вказівками на малюнку.
6. Обгорнуту коробку приклейте на підставку з
картону будь-якої форми.
7. Прикрасьте виріб додатковими деталями
відповідно до обраного образу (голова, очі, ніс, вуса, ротик, вушка, брови).
2) Повторення правил безпеки під час роботи.
ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
В мережі інтернет можете
знайти безліч відео, які допоможуть виготовити свою неповторну підставку.
Бажаю успіхів! 😊
Немає коментарів:
Дописати коментар