Природознавство
Тема: «Кровоносна система. Значення крові в організмі людини»
Математика
Тема: «Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач з буквеними даними. Самостійна робота»
Тема: «Кровоносна система. Значення крові в організмі людини»
Робота за
підручником (с. 157 – 159), зошит с. 52.
Дайте відповіді на
запитання:
— Для чого існує дихальна система?
— Чому важко дихати у непровітреному
приміщенні, де знаходиться багато людей?
— Поясніть: чому на перервах учням потрібно
виходити із класної кімнати, щоб добре її провітрити?
— Прочитайте пам’ятку для тих, хто хоче
«потоваришувати» з дихальною системою.
— Доведіть, що чисте повітря — це запорука
здоров’я.
Закінчіть речення:
• Органи дихання — це...
(ніс, гортань, трахея, бронхи, легені,
легеневі пухирці, кровоносні судини).
• Диханням керує...
(головний мозок).
• Правильно дихати — через ніс тому, що...
(у носі повітря очищається від пилу і
зігрівається).
— Ви, мабуть, часто помічали: якщо порізати
палець чи подряпатись, то з’являється кров. Чому?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про
кровоносну систему, необхідність бережливого ставлення до серця та його
тренування.
— Роздивіться малюнки на с. 157. Назви яких
органів кровоносної системи ви знаєте?
— Запам'ятайте! Система кровообігу складається
із серця та кровоносних судин, якими рухається кров.
— Що розказала про кров пані лікар Калина
Пігулко?
— Яка роль крові в організмі людини?
— Дізнайтеся! Яка нормальна температура тіла
здорової людини?
— Як рухається кров по тілу людини?
— Що рекомендує лікар Калина Пігулко?
— Як зміцнювати серце?
Висновки
• Кров дуже важлива для організму.
• Кровоносна система утворена органами
кровообігу — судинами і серцем.
• Кровоносна система забезпечує рух крові, яка
переносить в організмі різні речовини.
Перегляньте відео КРОВОНОСНА
СИСТЕМА
Фізкультхвилинка Трішки перепочиньте.
Практичне завдання. Вимірювання частоти пульсу
— Нащупай у себе на лівій руці пульс. Легенько
притисни судину, щоб відчути ритмічні поштовхи току крові.
Полічи свій пульс, тобто встанови, скільки
разів за 1 хвилину скорочується твоє серце.
Зроби висновок щодо частоти свого пульсу.
Вправа «Віднови речення»
Кров рухається завдяки роботі... (серця).
Серце має вигляд... (мішечка). Його стінки
утворені... (м’язами). Під час... (скорочення) м’язів із серця кров
виштовхується в судини. При... (розслабленні) м’язів кров із судин надходить до
серця.
Від серця кров несуть... (артерії), а до серця
— ... (вени).
Серце, артерії, вени, капіляри — це... (органи
кровообігу).
— Поміркуйте!
• Рух крові в організмі називають кругообігом.
Чому?
• Чому в людини змінюється частота пульсу?
— Прочитайте сторінки Книги важливих знань про
природу на с. 159.
— Яке значення для організму має кров?
— По яких судинах рухається кров?
— Як працює серце?
— Який обмін відбувається в капілярах?
— Як потрібно зміцнювати своє серце?
— Що ви робите для зміцнення свого серця?
Виконайте завдання у
зошиті на с. 52.
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до 7
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Читання
Тема:
«Творчість Дмитра Чередниченка. Д. Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь
Тарасик»
Робота за
підручником (с. 153 – 168).
1. Робота
над скоромовкою
Зі
сметаною в обід
Дерунів
об'ївся дід.
Да-да-да,
ді-ді-ді,
Дерунів
об'ївся дід.
2.
Робота над чистомовкою
Ці-ці-ці
— вода бистра у ріці.
Ду-ду-ду
— з дідом ловити рибу я іду.
Ку-ку-ку
— сядем з ним на бережку.
Ся-ся-ся
— зловив дідусь карася.
Ин-ин-ин
— на гачку у мене лин.
Рю-рю-рю
— смачну юшку наварю.
3.
Гра „Добавлянка”
Серед
лісу, де пеньочок,
Із
землі росте... (грибочок).
Мають
діток всі звірята.
У
пташок є теж малята!
У
відгадки будем грати
І
тваринок називати.
У
ведмедів... (ведмежата),
А у
білок... (білченята),
В
качки семеро... (качат),
А у
курки сім... (курчат),
В
мишок дітки... (мишенята),
А у
пташок... (пташенята),
В
корівки... (телятко),
А у
коника... (лошатко).
Далі працюйте за відео Дмитро Чередниченко
"Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик"
Намалювати
ілюстрацію до кінцівки оповідання (с. 153-156).
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати
до 7 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Математика
Тема: «Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач з буквеними даними. Самостійна робота»
Робота за
підручником (с. 169 – 170).
Запишіть у зошиті:
7 травня
Дистанційне навчання
Практична робота (с. 169, завдання 1128)
— Порівняйте отримані частини.
У частинах число під рискою називають
знаменником, а над рискою — чисельником. Що показують знаменник і чисельник у
частинах 1 і 1 ?
a b
Якщо 1 < 1 ,
a b то що можна сказати про а і b?
Самостійна робота
Виконайте «№ 1130, 1131
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до 7
травня 23:00
Увага! Лише
одна спроба проходження!
Немає коментарів:
Дописати коментар