Українська мова
Тема: «Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів»
Читання
Тема: «Творчість Василя Чухліба. В. Чухліб «Равлик»
Тема: «Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів»
Запишіть у зошиті:
6 травня
Робота над помилками
Виконайте
роботу над помилками, виписуючи слова, в яких допустили помилку, підкреслюючи
те, що написано було неправильно.
1. ……
2. ……..
3. …….
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до 6
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Читання
Тема: «Творчість Василя Чухліба. В. Чухліб «Равлик»
Робота за
підручником (151 – 153)
— Сьогодні ми відкриємо
ще одну сторінку української дитячої літератури. Ознайомимося з життєвим і
творчим шляхом Василя Васильовича Чухліба.
— Василь Чухліб народився
в селі Лебедівка на благословенній землі древньої Чернігівщини, і мальовнича
краса її природи з малих літ глибоко запала йому в серце, щоб вихлюпнутися
схвильованими рядками в його поетичній прозі.
Районна газета „Правда Остерщини” опублікувала
перший вірш Василя Чухліба, коли він був ще учнем середньої школи. У 1970-ті
роки новели В. Чухліба, надруковані в періодиці, привернули увагу редакції
журналу „Малятко”, і тоді письменникові запропонували виступити з оповіданнями
для дітей. Згодом з творів, надрукованих у „Малятку”, склалася перша книжечка
молодого літератора „Хто встає раніше”. Відтоді письменник не полишає працювати
для дітей. Пише В. Чухліб короткі оповідання та казки — прозорі, як кришталь,
тихі, як тепле літо. Більшість із них — про природу. Живе Василь Чухліб у
Києві. Василю Чухлібу присуджено премію імені Лесі Українки 1996 року.
Гра „Рибки”.
Самостійно прочитайте статтю на с. 151
— Якими мовами перекладені оповідання Василя
Чухліба?
— До чого вони закликають?
— У яких книжках письменник розповів про
різноманітні випадки із життя дітей?
Відгадайте загадку:
• Лізе-лізе потихеньку,
Тягне гору помаленьку,
А коли лякається —
У горі ховається. (Равлик)
— Промовте заголовок: із захопленням; із
радістю; зі здивуванням; з невдоволенням.
Прочитайте оповідання.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Який настрій воно у вас викликало?
— Хто є головними персонажами оповідання?
Словникова робота.
— Доберіть синоніми до слів:
вигулькнув (з'явився);
упертюх (упертий, непоступливий, настирливий);
здолати (перемогти, підкорити).
— Про яку подію із життя Тетянки розповів
автор?
— Що вас зацікавило у творі?
Прочитайте в особах.
— За допомогою інтонації передайте здивування,
радість, невдоволення Тетянки та розсудливість тата.
— Як ви розумієте зміст виділених слів?
— Подивіться на ілюстрацію до цього
оповідання.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи
до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони
створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з
оповідання.
— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
— Чого навчає нас це оповідання?
— Який висновок для себе зробили?
Перекажіть оповідання:
1-ша група — від імені Тетянки;
2-га група — від імені равлика.
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати
до 6 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Математика
Тема:
«Повторення ділення з остачею. Повторення множення на одноцифрове число.
Розв’язування задач»
Робота за
підручником (с. 166 – 167).
Запишіть у зошиті:
6 травня
Дистанційне навчання
— Сьогодні на уроці ми повторимо позатабличне
множення і ділення на одноцифрове число.
Математичний диктант
—
Запишіть вирази та знайдіть їх значення.
-
Перший множник 6, другий — у 2 рази більше. Знайдіть добуток.
-
Знайдіть половину числа 880.
-
Суму чисел 310 і 690 розділіть на 100.
-
Різницю чисел 810 і 750 помножте на 4.
- У
скільки разів число 9 менше, ніж 900?
-
Чому дорівнює добуток, якщо один з множників 903, а другий — 1?
(с. 169, завдання 1123)
Усно виконайте обчислення.
Виконайте
ділення з перевіркою (с. 169, завдання
1124) – письмово.
Фізкультхвилинка Трішки перепочиньте
Робота над задачею (с. 169, завдання 1126) – письмово.
— Що
треба знати, щоб відповісти на питання задачі?
—
Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі?
— Чи
можна відразу відповісти на питання задачі?
— Що
треба знати, щоб про це дізнатися?
—
Якою арифметичною дією відповімо на питання?
— Чи
можна відразу відповісти на питання?
—
Першою дією дізнаємося, скільки свіжих грибів потрібно, щоб отримати 1 кг
сушених. Другою дією дізнаємося, скільки кілограмів сушених грибів можна
отримати із 600 кг свіжих.
(с. 169, завдання 1127) – розв’яжіть задачу. Запишіть її в зошит.
(с. 169, завдання 1125) – обчисліть приклади,
записуючи їх у стовпчик, як у № 1117.
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати
до 6 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Основи здоров’я
Тема:
«Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного
перенапруження. Способи самозаспокоєння. Практична робота «Створення колажу «Що
приносить мені радість»
Онлайн-підручник
з основ здоров’я для 3 класу с. 134 – 137, зошит с. 60 – 61.
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про вправи
для релаксації і зняття втоми.
Перегляньте відео Як
правильно відпочити від роботи
— Прочитайте в таблиці (с. 134) ознаки втоми і
перевтоми.
— Пригадайте свої улюблені види відпочинку.
— По черзі продовжіть фразу: «Коли я
втомлений, я люблю...».
Запам’ятайте! Втомилися — відпочиньте!
Перевтома небезпечна для здоров’я.
2) Який відпочинок найкращий.
Запам’ятайте! Найкращий відпочинок — це зміна
виду діяльності.
— Виконайте вправи на релаксацію (с. 136–137).
Запам’ятайте! Вправи на релаксацію допомагають
зняти фізичне і психологічне напруження.
Практична
робота.
— У кожного з вас з-поміж багатьох видів
відпочинку є улюблені. Дуже важливо щодня приділяти увагу тому, що приносить
радість і задоволення. Із білих аркушів паперу виріжте хмаринки. Напишіть на
хмаринках те, що приносить вам радість. Створіть колаж «Що дарує мені
радість» із ваших малюнків.
— Після напруженого навчального року потрібно
добре відпочити і відновити сили. По черзі розкажіть про ваші плани на літо,
про те, як ви збираєтеся відпочивати.
Виконайте
завдання у зошиті на с. 60 – 61.
Образотворче мистецтво
Тема:
«Театральна афіша. Створення ескізу афіші до однієї з театральних казок»
Онлайн-підручник
з образотворчого мистецтва для 3 класу с. 128 – 131.
— Сьогодні ми говоритимемо про театральну
афішу, яка допоможе сповістити глядачів про підготовлену нами виставу.
Театральні афіші мають давню історію. Ще в Давній Греції та Римі глашатай скликав публіку на сценічні ігри. Афіші з'явилися у Греції приблизно в IV столітті до н. е., у Римі — в І столітті до н. є. Афіші у давнину були двох видів: намальованими й написаними. Намальовані афіші вставляли в рами і вивішували поруч із дверима театру.
Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?
Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, концерт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.
Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.
Тому обов'язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати. (Учитель демонструє наочність.)
Існує багато шрифтів, але не кожен з них може стати в пригоді для афіші. ? Поміркуймо: чим відрізняються літери, шрифт на афіші від
шрифтів у підручниках, дитячих книжках?
Зображення і текст на афішах мають бути видними ще здалеку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий, але чіткий, яскравий. Пам'ятайте про це, створюючи афішу для власної вистави.
Театральні афіші мають давню історію. Ще в Давній Греції та Римі глашатай скликав публіку на сценічні ігри. Афіші з'явилися у Греції приблизно в IV столітті до н. е., у Римі — в І столітті до н. є. Афіші у давнину були двох видів: намальованими й написаними. Намальовані афіші вставляли в рами і вивішували поруч із дверима театру.
Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?
Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, концерт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.
Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.
Тому обов'язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати. (Учитель демонструє наочність.)
Існує багато шрифтів, але не кожен з них може стати в пригоді для афіші. ? Поміркуймо: чим відрізняються літери, шрифт на афіші від
шрифтів у підручниках, дитячих книжках?
Зображення і текст на афішах мають бути видними ще здалеку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий, але чіткий, яскравий. Пам'ятайте про це, створюючи афішу для власної вистави.
Перегляньте відеопрезентацію, даючи відповіді
на запитання. Також знайдете у ній творче завдання, де йтиметься про те, що
потрібно намалювати Створення ескізу афіши для
вистави
Отже, Творче завдання № 1
Виконайте ескіз афіші до однієї з театральних казок: «Колобок», «Дюймовочка», «Трое поросят» та ін.
Виконайте ескіз афіші до однієї з театральних казок: «Колобок», «Дюймовочка», «Трое поросят» та ін.
Немає коментарів:
Дописати коментар