Читання
Тема: «Творчість Євгена Гуцало. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок)»
Українська мова
Тема: «Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію»
Тема: «Ділення з остачею. Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач»
Знайди частку з остачею https://learningapps.org/9019947
Тема: «Творчість Євгена Гуцало. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок)»
Робота за
підручником (с.142 – 143)
Робота над скоромовкою
Потренуйся швидко
промовляти:
Гном в гаю гуляв годину,
Назбирав грибів корзину.
Йшла Ганнуся в гастроном,
Крокував назустріч гном.
Ніс з грибами він корзину,
Дав Ганнусі половину.
— Чи любите ви загадки?
— Які загадки ви знаєте?
— З раннього дитинства, з перших своїх кроків
до пізнання навколишнього світу і до глибокої старості людина послуговується
загадками як стимулювальним засобом для гармонійного розвитку особистості.
У загадках — цих краплинах мудрості поколінь —
з великою повнотою віддзеркалюються творчий геній, душевна краса, гострий
розум, доброзичлива фантазія українського народу, його художня обдарованість,
бо невичерпною є криниця народної мудрості.
— Сьогодні ми почнемо ознайомлення з творчістю
українського письменника Євгена Гуцала, який учитиме нас знаходити загадки у
навколишньому світі.
Ознайомся з біографією
письменника за посиланням Євген Гуцало. Біографія
Гра „Рибки”. Самостійно прочитайте статтю у підручнику на с. 142.
— Які книжки створив митець для дітей?
— Які з них ви читали?
Опрацювання оповідання Євгенія Гуцала
„Прелюдія весни” с. 143
Прочитай частину
оповідання на с. 142.
— Які картини ви уявляли, читаючи її?
Ознайомся із тлумаченням
слів, поданих внизу сторінки 143.
Перекажи прочитану частинку.Українська мова
Тема: «Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію»
Робота за
підручником (с.154 – 156)
Каліграфічна хвилинка
Ж ж вж кж
жх
Жоржини,
вежа, кожух.
Жайворонок
в небі в’ється,
Ясне
сонечко сміється.
— Підкресліть дієслова,
визначте їх час. Поясніть, як ви це робите.
— Зробіть повний звуковий
аналіз слова в’ється.
— Поділіть слово ясне
на склади для переносу.
— На сьогоднішньому уроці ми
вдосконалюватимемо своє вміння визначати час дієслів, будемо вчитися доречно
вживати дієслова в текстах.
Повтори, що ти вже знаєш
про дієслова завершеної та незавершеної дії за допомогою відео ДІЄСЛОВА,
ЩО ВИРАЖАЮТЬ ЗАВЕРШЕНУ І НЕЗАВЕРШЕНУ ДІЮ
Вправа 369, с. 155.
— Прочитайте текст,
розкриваючи дужки.
— Хто головний персонаж
твору?
— Спишіть перший абзац
тексту. Поставте питання до виділених дієслів. Визначте, на яку дію вони
вказують. Проаналізуйте слово маленькою як частину мови (форзац підручника
або с. 133, у завданні вправи 319).
—Трішки перепочинь Фізкультхвилинка
Словникова робота (вправа 370, с. 155-156).
— Прочитайте слова в
рамках. Запам’ятайте правопис і значення цих слів.
— Складіть і запишіть
речення з цими словами. У складених реченнях використовуйте дієслова, які
вказують на завершену дію.
Перевір себе
Математика
Тема: «Ділення з остачею. Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач»
Робота за
підручником (с.150)
— Розімнись, рахуючи усно https://learningapps.org/10267950
— Сьогодні на уроці ви продовжите працювати над діленням з остачею.
—Пригадай алгоритм ділення з остачею. Обчисли приклади № 1055 – письмово.
с. 159,
завдання 1051(розглянь усно)
— Скільки окремих квадратів можна скласти з 11
однакових паличок? Щоб дізнатися, скільки окремих квадратів можна скласти з 11
однакових паличок, треба 11 поділити на кількість сторін квадрата, тобто на 4.
11 : 4 =?
8 : 4 = 2
11 – 8 = 3, тому 11 : 4 = 2 (ост. 3)
— Скільки квадратів можна скласти? (Два
квадрати, і ще залишиться 3 палички.)
—Тепер виконай задачу № 1052 письмово
у зошиті.
—Порівняй значення виразів
(с. 159, №1053)
Знаходимо значення кожного
виразу і порівнюємо отримані числа. Більшим є той вираз, значення якого більше,
і навпаки.
Знайди частку з остачею https://learningapps.org/9019947
Немає коментарів:
Дописати коментар