четвер, 16 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 17.04.20

Читання

Тема: «Творчість Євгена Гуцало. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок)»


Робота за підручником (с.142 – 143)
Робота над скоромовкою
Потренуйся швидко промовляти:
Гном в гаю гуляв годину,
Назбирав грибів корзину.
Йшла Ганнуся в гастроном,
Крокував назустріч гном.
Ніс з грибами він корзину,
Дав Ганнусі половину.
— Чи любите ви загадки?
— Які загадки ви знаєте?
— З раннього дитинства, з перших своїх кроків до пізнання навколишнього світу і до глибокої старості людина послуговується загадками як стимулювальним засобом для гармонійного розвитку особистості.
У загадках — цих краплинах мудрості поколінь — з великою повнотою віддзеркалюються творчий геній, душевна краса, гострий розум, доброзичлива фантазія українського народу, його художня обдарованість, бо невичерпною є криниця народної мудрості.
— Сьогодні ми почнемо ознайомлення з творчістю українського письменника Євгена Гуцала, який учитиме нас знаходити загадки у навколишньому світі.
Ознайомся з біографією письменника за посиланням Євген Гуцало. Біографія
Гра „Рибки”. Самостійно прочитайте статтю у підручнику на с. 142.
— Які книжки створив митець для дітей?
— Які з них ви читали?
Опрацювання оповідання Євгенія Гуцала „Прелюдія весни” с. 143
Прочитай частину оповідання на с. 142.
— Які картини ви уявляли, читаючи її?
Ознайомся із тлумаченням слів, поданих внизу сторінки 143.

Перекажи прочитану частинку.

Українська мова

Тема: «Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію»


Робота за підручником (с.154 – 156)
Каліграфічна хвилинка
Ж ж вж кж жх
Жоржини, вежа, кожух.
Жайворонок в небі в’ється,
Ясне сонечко сміється.
— Підкресліть дієслова, визначте їх час. Поясніть, як ви це робите.
— Зробіть повний звуковий аналіз слова в’ється.
— Поділіть слово ясне на склади для переносу.
— На сьогоднішньому уроці ми вдосконалюватимемо своє вміння визначати час дієслів, будемо вчитися доречно вживати дієслова в текстах.
Повтори, що ти вже знаєш про дієслова завершеної та незавершеної дії за допомогою відео ДІЄСЛОВА, ЩО ВИРАЖАЮТЬ ЗАВЕРШЕНУ І НЕЗАВЕРШЕНУ ДІЮ
Вправа 369, с. 155.
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки.
— Хто головний персонаж твору?
— Спишіть перший абзац тексту. Поставте питання до виділених дієслів. Визначте, на яку дію вони вказують. Проаналізуйте слово маленькою як частину мови (форзац підручника або с. 133, у завданні вправи 319).
Трішки перепочинь Фізкультхвилинка
Словникова робота (вправа 370, с. 155-156).
— Прочитайте слова в рамках. Запам’ятайте правопис і значення цих слів.

— Складіть і запишіть речення з цими словами. У складених реченнях використовуйте дієслова, які вказують на завершену дію.

Перевір себе

Математика

Тема: «Ділення з остачею. Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач»


Робота за підручником (с.150)
Розімнись, рахуючи усно https://learningapps.org/10267950
— Сьогодні на уроці ви продовжите працювати над діленням з остачею.
Пригадай алгоритм ділення з остачею. Обчисли приклади № 1055 – письмово.
с. 159, завдання 1051(розглянь усно)
— Скільки окремих квадратів можна скласти з 11 однакових паличок? Щоб дізнатися, скільки окремих квадратів можна скласти з 11 однакових паличок, треба 11 поділити на кількість сторін квадрата, тобто на 4.
11 : 4 =?
8 : 4 = 2
11 – 8 = 3, тому 11 : 4 = 2 (ост. 3)
— Скільки квадратів можна скласти? (Два квадрати, і ще залишиться 3 палички.)
Тепер виконай задачу № 1052 письмово у зошиті.
 —Порівняй значення виразів (с. 159, 1053)

Знаходимо значення кожного виразу і порівнюємо отримані числа. Більшим є той вираз, значення якого більше, і навпаки.

Знайди частку з остачею https://learningapps.org/9019947


Немає коментарів:

Дописати коментар