понеділок, 20 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 21.04.20

Українська мова

Тема: «Написання не з дієсловами»


Робота за підручником (с.156 – 157), вправи 372 – 373)
Каліграфічна хвилинка
Це цт кц мц
Цвіт цуценя міцний
Цвітуть сади, цвітуть пишні,
Цвіт біліє на черешні,
На яблуні рожевіє,—
Всі квіточки сонце гріє.
М. Підгірянка
— Випишіть з тексту дієслова.
Словникова робота
Кипіти — нагрівшись до 100 °С, випускати пару (про посудину з рідиною), клекотіти, вирувати, пінитися під час нагрівання, випускаючи гарячу пару (про рідину).
Коридор — вузький (переважно довгий) прохід усередині будинку, який з’єднує окремі його кімнати, квартири тощо.
— Складіть речення зі словами кипіти і коридор.
— Відгадайте загадку. Розкрийте дужки.
Бачити — (не) бачить,                       
Чути — (не) чує,
Мовчки говорить,                                 
Добре мудрує. (Книжка)
— Перед якою частиною мови стоїть частка не?
— Як її написати — разом чи окремо?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як пишеться частка не з дієсловами.


Далі працюйте за посиланням Написання НЕ з дієсловами (Не забувайте, що відео можна поставити на паузу, якщо не встигаєте виконати завдання)

Математика

Тема: «Ділення з остачею (розгляд загального прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини від числа»


Робота за підручником (с.160), № 1057 – 1065).
— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над діленням з остачею.
Перегляньте відео Ділення з остачею. 3 клас
Ознайомтеся з алгоритмом ділення з остачею у підручнику (с. 160, завдання 1057)
Пам ’ятка «Ділення з остачею»
1) Називаю всі числа, менші за ділене, які діляться на дільник націло.
2) Найбільше з них ділю на дільник і результат записую в частці.
3) Віднімаю знайдене число від діленого, отримую остачу. Записую в дужках.
Виконайте №1057 – письмово
Завдання 1059 - письмово.
Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.
1.Прочитайте задачу.
2.Запишіть скорочену умову:
Діти — ⅟₄ усіх садж.          
Дорослі — ?, решта        24 і 8 садж.     
 3.Розвʼяжіть задачу та запишіть її розвʼязання у зошит по діях (3 дії).
  Розв’язування рівнянь (с. 160, завдання 1061) письмово. (Пригадайте, як розвязувати подібні рівняння за №986, 993).

Виконай тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=454529 

Завдання необхідно виконати до  21 квітня 23:00 

Природознавство

Тема: «Нервова система»


Робота з додатковим матеріалом
Підсумок фенологічних спостережень.
1.Яка пора року?
2.Чим вона подобається вам?
3.Який сьогодні день?
3.Яка температура повітря?
4.Чи є вітер? Визначте напрям.
5.Які трав'янисті рослини цвітуть?
—Уявіть собі ситуацію: ви доторкнулись пальцями до гарячого предмета і, відчувши біль, відсмикнули руку. Чому?
—Сьогодні ми дізнаємось не тільки про те, чому людина забирає руку від гарячого, а й про будову і значення нервової системи, її властивості і органи, різні способи зміцнення нервової системи.
Уважно перегляньте та прослухайте відео Нервова система людини
 —Отже, головний мозок міститься у черепі, спинний — у хребті, від головного і спинного мозку до всіх органів тіла людини тягнуться нерви.
Головний мозок, спинний мозок і нерви — це нервова система.
Головний мозок набагато складніший, ніж комп'ютер, він працює все життя і не припиняє працювати навіть тоді, коли ви спите.
Пригадайте ситуацію з гарячим предметом. Чому ви відсмикнули руку?
—Так, нерви, що містяться у шкірі пальця, сприйняли подразнення і передали через спинний мозок у головний. Сигнал небезпеки від головно­го мозку через спинний іншими нервами надійшов до м'язів руки. М'язи вмить скоротилися — і ми відсмикнули руку.
      Завдяки нервовій системі ми відчуваємо не тільки тепло і холод, ми сприймаємо навколишній світ.

Попрацюйте в зошиті та виконайте завдання 1 – 3 на с. 46, 47.


Завдання необхідно виконати до  21 квітня 23:00

Трудове навчання

Тема: «Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Практична робота «Пришивання ґудзиків з чотирма отворами»


— Сьогодні на уроці ми будемо розмовляти про одяг та взуття, будемо навчатися доглядати за одягом, щоб завжди бути чистими та охайними, дізнаємося дещо з історії виникнення одягу та взуття.
Недарма говорять: «Зустрічають за одежею». Пригадай добре відомий тобі мультик Зустрічають за одежею
Ознайомтеся з правилами догляду за одягом та взуттям
Правила догляду за одягом
·        Одяг не розкидати, а зберігати в тумбочці або в шафі для особистого одягу.
·        Після прогулянки щіткою почистити пальто або курточку.
·        Після прогулянок узимку речі необхідно добре просушувати, особливо куртки.
·        Промоклий одяг можна розвісити біля батареї опалення. Якщо ви маєте масляний обігрівач, то речі можна покласти на нього. Не слід навалювати одяг у декілька шарів, адже він погано просохне. На велику потужність обігрівач умикати теж не слід.
·        До шафи треба вішати тільки чистий і сухий одяг.
Правила догляду за взуттям, щоб воно довше прослужило
Шкіряне взуття
·        Очистити від пилу і бруду.
·        Почистити взуттєвої щіткою.
·        Відполірувати ганчірочкою.
Замшеве взуття
·        Очистити від бруду ластиком.
·        Почистити спеціальною жорсткою щіткою.
Взуття із тканини
·        Чистити жорсткою щіткою.
Гумове взуття
·        Помити.
·        Просушити.
Догляд за мокрим взуттям
·        Шкіряне: вимити, витерти, набити газетним папером мисок, висушити (не ставити на батарею — від цього воно зсихається і деформується).
·        Замшеве: набити мисок газетою, висушити, почистити щіткою.
·        Тканинне: вимити з милом чи порошком, набити газетою, висушити міняючи папір.
·        Валяне: висушити біля батареї.
Підготовка взуття до сезонного зберігання
1) Очистити від пилу і бруду.
2) За потреби — відремонтувати.
3) Змастити взуттєвим кремом або касторовою олією.
4) Набити мисок газетою.
5) Покласти у коробку або загорнути в папір і покласти у пакет.
6) У зимове взуття покласти засіб від молі.
7) Зберігати в темному, сухому місці.
— Чим можна прикрасити одяг чи взуття? (Відповіді дітей.)
Відгадайте загадку:
Я маленький і кругленький,
На одежі я завжди,
Мене в петлю продівають
Сто разів туди-сюди. (Ґудзик)
Ґудзик — це застібка на одязі, що служить для з’єднання її частин. Але не тільки. Для чого ж ще можна використовувати ґудзики в одязі? Гудзики на одязі
— Щоб виглядати завжди охайними, ми сьогодні на уроці будемо вчитися пришивати ґудзики.

Переглянь відео з навчання пришивання ґудзиків Майстер-клас "Пришивання ґудзиків"

Спробуй самостійно пришити ґудзик, користуючись с. 53 в альбомі з трудового навчання.


Дотримуйся при цьому правил з техніки безпеки.




Немає коментарів:

Дописати коментар