Українська мова
Тема: «Написання не з дієсловами»
Далі працюйте за посиланням Написання НЕ з дієсловами
(Не забувайте, що відео можна поставити на паузу, якщо не встигаєте виконати
завдання)
Математика
Тема: «Ділення з остачею (розгляд загального прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини від числа»
⦄Діти — ⅟₄ усіх садж.
Дотримуйся при цьому правил з техніки безпеки.
Тема: «Написання не з дієсловами»
Робота за
підручником (с.156 – 157), вправи 372 – 373)
Каліграфічна хвилинка
Це цт кц мц
Цвіт цуценя
міцний
Цвітуть сади, цвітуть пишні,
Цвіт біліє на черешні,
На яблуні рожевіє,—
Всі квіточки сонце гріє.
М. Підгірянка
— Випишіть з тексту
дієслова.
Словникова робота
Кипіти — нагрівшись до 100 °С, випускати пару (про
посудину з рідиною), клекотіти, вирувати, пінитися під час нагрівання,
випускаючи гарячу пару (про рідину).
Коридор — вузький (переважно довгий) прохід усередині будинку, який з’єднує окремі
його кімнати, квартири тощо.
— Складіть речення зі
словами кипіти
і коридор.
— Відгадайте загадку.
Розкрийте дужки.
• Бачити — (не)
бачить,
Чути — (не)
чує,
Мовчки
говорить,
Добре
мудрує. (Книжка)
— Перед якою частиною
мови стоїть частка не?
— Як її написати — разом
чи окремо?
— Сьогодні на уроці ви
дізнаєтесь, як пишеться частка не з дієсловами.
Математика
Тема: «Ділення з остачею (розгляд загального прийому обчислення). Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини від числа»
Робота за
підручником (с.160), № 1057 – 1065).
— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над
діленням з остачею.
Перегляньте відео Ділення з остачею. 3 клас
Ознайомтеся з алгоритмом ділення
з остачею у підручнику (с. 160, завдання 1057)
Пам ’ятка «Ділення з остачею»
1) Називаю всі числа, менші за
ділене, які діляться на дільник націло.
2) Найбільше з них ділю на
дільник і результат записую в частці.
3) Віднімаю знайдене число від діленого, отримую остачу. Записую в дужках.
Виконайте №1057 – письмово
Завдання 1059 - письмово.
Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.
1.Прочитайте задачу.
2.Запишіть скорочену
умову:
Дорослі — ?, решта 24 і 8 садж.
3.Розвʼяжіть задачу та запишіть її розвʼязання
у зошит по діях (3 дії).
Розв’язування
рівнянь (с. 160, завдання 1061) – письмово. (Пригадайте, як
розвязувати подібні рівняння за №986, 993).
Виконай тест
Природознавство
Тема:
«Нервова система»
Робота з додатковим матеріалом
Підсумок фенологічних
спостережень.
1.Яка пора року?
2.Чим вона подобається
вам?
3.Який сьогодні день?
3.Яка температура
повітря?
4.Чи є вітер? Визначте
напрям.
5.Які трав'янисті рослини
цвітуть?
—Уявіть собі ситуацію: ви
доторкнулись пальцями до гарячого предмета і, відчувши біль, відсмикнули руку.
Чому?
—Сьогодні ми дізнаємось
не тільки про те, чому людина забирає руку від гарячого, а й про будову і
значення нервової системи, її властивості і органи, різні способи зміцнення
нервової системи.
Уважно перегляньте та
прослухайте відео Нервова
система людини
—Отже, головний мозок міститься у черепі,
спинний — у хребті, від головного і спинного мозку до всіх органів тіла людини
тягнуться нерви.
Головний мозок, спинний мозок і нерви — це нервова система.
Головний мозок, спинний мозок і нерви — це нервова система.
Головний мозок набагато
складніший, ніж комп'ютер, він працює все життя і не припиняє працювати навіть
тоді, коли ви спите.
Пригадайте ситуацію з
гарячим предметом. Чому ви відсмикнули руку?
—Так, нерви, що містяться
у шкірі пальця, сприйняли подразнення і передали через спинний мозок у
головний. Сигнал небезпеки від головного мозку через спинний іншими нервами
надійшов до м'язів руки. М'язи вмить скоротилися — і ми відсмикнули руку.
— Завдяки нервовій системі ми відчуваємо не тільки тепло і холод,
ми сприймаємо навколишній світ.
Попрацюйте в зошиті та
виконайте завдання 1 – 3 на с. 46, 47.
Завдання необхідно виконати до 21 квітня
23:00
Трудове навчання
Тема:
«Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Практична
робота «Пришивання ґудзиків з чотирма отворами»
— Сьогодні на уроці ми
будемо розмовляти про одяг та взуття, будемо навчатися доглядати за одягом, щоб
завжди бути чистими та охайними, дізнаємося дещо з історії виникнення одягу та
взуття.
Недарма говорять: «Зустрічають
за одежею». Пригадай добре відомий тобі мультик Зустрічають за одежею
Ознайомтеся з
правилами догляду за одягом та взуттям
Правила догляду за одягом
·
Одяг не розкидати, а зберігати в тумбочці або
в шафі для особистого одягу.
·
Після прогулянки щіткою почистити пальто або
курточку.
·
Після прогулянок узимку речі необхідно добре
просушувати, особливо куртки.
·
Промоклий одяг можна розвісити біля батареї
опалення. Якщо ви маєте масляний обігрівач, то речі можна покласти на нього. Не
слід навалювати одяг у декілька шарів, адже він погано просохне. На велику
потужність обігрівач умикати теж не слід.
·
До шафи треба вішати тільки чистий і сухий
одяг.
Правила догляду за взуттям, щоб воно довше
прослужило
Шкіряне взуття
·
Очистити від пилу і бруду.
·
Почистити взуттєвої щіткою.
·
Відполірувати ганчірочкою.
Замшеве взуття
·
Очистити від бруду ластиком.
·
Почистити спеціальною жорсткою щіткою.
Взуття із тканини
·
Чистити жорсткою щіткою.
Гумове взуття
·
Помити.
·
Просушити.
Догляд за мокрим взуттям
·
Шкіряне: вимити, витерти, набити газетним
папером мисок, висушити (не ставити на батарею — від цього воно зсихається і
деформується).
·
Замшеве: набити мисок газетою, висушити,
почистити щіткою.
·
Тканинне: вимити з милом чи порошком, набити
газетою, висушити міняючи папір.
·
Валяне: висушити біля батареї.
Підготовка взуття до сезонного зберігання
1) Очистити від пилу і бруду.
2) За потреби — відремонтувати.
3) Змастити взуттєвим кремом або касторовою
олією.
4) Набити мисок газетою.
5) Покласти у коробку або загорнути в папір і
покласти у пакет.
6) У зимове взуття покласти засіб від молі.
7) Зберігати в темному, сухому місці.
— Чим можна прикрасити одяг чи взуття?
(Відповіді дітей.)
Відгадайте
загадку:
Я маленький і кругленький,
На одежі я завжди,
Мене в петлю продівають
Сто разів туди-сюди. (Ґудзик)
— Ґудзик — це
застібка на одязі, що служить для з’єднання її частин. Але не тільки. Для чого ж ще можна
використовувати ґудзики в одязі? Гудзики на одязі
— Щоб виглядати завжди охайними, ми сьогодні
на уроці будемо вчитися пришивати ґудзики.
Спробуй самостійно
пришити ґудзик, користуючись с. 53 в альбомі з трудового навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар