середа, 15 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 16.04.20

Читання

Тема: «Позакласне читання. Бережіть природу, діти!»


Утворіть слова, а потім речення: Бе жіть ро ді ре при ду, ти!
(Бережіть природу, діти!)
— Як ви розумієте ці слова?
Шановні друзі! Сьогоднішня наша зустріч носить пізнавальний характер. Ми будемо читати твори про природу. І, сподіваюсь, ще більше переконаємось, що ми природі не сусіди, ми — часточка природи, і від знань про неї і бережливого ставлення до неї залежить і наше щасливе життя, майбутнє всієї нашої планети Земля.
Потренуйтеся читати його виразно.
Словникова робота
Хащі — густий, непрохідний ліс.
Сопілочка — український народний духовий музичний інструмент з дерева або очерету, що має форму порожнистої трубочки з отворами.
Юннати — юні дослідники природи.
Розпач — почуття безнадії, відчай.
Прочитай пєсу-казку А. Давидова Про Озивайка та дай відповіді на запитання:
— Хто з персонажів вам сподобався? Чому?
— Як звали казкового хлопчика-лісовичка? Хто його помічники?
— Знайдіть опис лісових помічників. За допомогою чого він збирає своїх помічників?
— Хто прийшов у гості до лісовичка?
— Яку обіцянку дали юннати Озивайку?
— Що цікавого зі світу природи розповів автор?
— Наступний урок позакласного читання проведемо за темою „Рідна мати моя...”.

Математика

Тема: «Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач»


Робота за підручником (с.158 – 159)
— Сьогодні на уроці ви переконаєтеся, що не завжди можна виконати розподіл множини на рівночисельні підмножини.
Переглянь відео Ділення з остачею (пояснення) (уважно послухай пояснення, запам’ятай компоненти дії ділення з остачею та алгоритм виконання ділення з остачею)
Виконай письмово № 1048 та 1050.


Завдання необхідно виконати до  16 квітня 23:00

Природознавство

Тема: «Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення в житті людини»

Робота за підручником (с. 144-146)
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про організм людини, системи органів та їхнє значення.
Обери відео, яке буде тобі зрозуміліше і цікавіше:
Уважно послухай розповідь про організм людини Організм людини
Більш детальне відео по темі за посиланням Організм людини та її органи
Робота за підручником (с. 144-146)
— Пригадайте! Що називають організмом? До якої групи організмів належить людина?
— Як і всі організми, людина народжується, живиться, дихає, рухається, росте, розмножується. Від тварин людина відрізняється тим, що вона ходить на двох ногах. Її руки виконують різну роботу. У неї добре розвинений головний мозок, завдяки цьому вона розмовляє, уявляє, мислить, здатна свідомо відповідати за свої вчинки.
— Запам'ятайте! Організм людини складається із частин — органів.
— Прочитайте тлумачення слова орган на с. 144.
— Про що розповіла пані Калина Пігулко?
— Доведіть, що ввесь організм становить єдине ціле.
— Ознайомтеся із таблицею і поміркуйте! Яке значення мають основні системи органів в організмі людини?
Висновки
• Людині властиві всі ознаки організмів.
• Організм людини складається з органів, які працюють злагоджено, узгоджено.
• Органи, які виконують спільну роботу, складають системи органів.
• Злагодженою роботою всього організму керує нервова система.
А тепер попрацюй у зошиті на с.45.

Завдання необхідно виконати до  16 квітня 23:00



Немає коментарів:

Дописати коментар