Читання
Тема: «Позакласне читання. Бережіть природу, діти!»
Математика
Тема: «Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач»
Тема: «Позакласне читання. Бережіть природу, діти!»
Утворіть слова, а потім
речення: Бе жіть ро ді ре при ду, ти!
(Бережіть природу, діти!)
— Як ви розумієте ці слова?
Шановні друзі! Сьогоднішня наша зустріч носить
пізнавальний характер. Ми будемо читати твори про природу. І, сподіваюсь, ще
більше переконаємось, що ми природі не сусіди, ми — часточка природи, і від
знань про неї і бережливого ставлення до неї залежить і наше щасливе життя,
майбутнє всієї нашої планети Земля.
Потренуйтеся читати його
виразно.
Словникова робота
Хащі —
густий, непрохідний ліс.
Сопілочка —
український народний духовий музичний інструмент з дерева або очерету, що має
форму порожнистої трубочки з отворами.
Юннати —
юні дослідники природи.
Розпач —
почуття безнадії, відчай.
—Прочитай пєсу-казку А. Давидова Про Озивайка та дай відповіді на запитання:
— Хто з персонажів вам сподобався? Чому?
— Як звали казкового хлопчика-лісовичка? Хто
його помічники?
— Знайдіть опис лісових помічників. За
допомогою чого він збирає своїх помічників?
— Хто прийшов у гості до лісовичка?
— Яку обіцянку дали юннати Озивайку?
— Що цікавого зі світу природи розповів автор?
— Наступний урок позакласного читання проведемо за
темою „Рідна мати моя...”.Математика
Тема: «Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв’язування задач»
Робота за
підручником (с.158 – 159)
— Сьогодні на уроці ви переконаєтеся, що не
завжди можна виконати розподіл множини на рівночисельні підмножини.
—Переглянь відео Ділення з остачею
(пояснення)
(уважно послухай пояснення, запам’ятай компоненти дії ділення з остачею та алгоритм
виконання ділення з остачею)
—Виконай письмово № 1048 та 1050.
Виконай тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=273379
Завдання необхідно виконати до 16 квітня
23:00
Природознавство
Тема:
«Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення в житті людини»
Робота за
підручником (с. 144-146)
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про організм
людини, системи органів та їхнє значення.
Обери відео, яке буде тобі зрозуміліше і цікавіше:
Уважно послухай розповідь
про організм людини Організм людини
Більш детальне відео по
темі за посиланням Організм
людини та її органи
Робота за підручником (с. 144-146)
— Пригадайте! Що називають
організмом? До якої групи організмів належить людина?
— Як і всі організми, людина народжується,
живиться, дихає, рухається, росте, розмножується. Від тварин людина
відрізняється тим, що вона ходить на двох ногах. Її руки виконують різну
роботу. У неї добре розвинений головний мозок, завдяки цьому вона розмовляє,
уявляє, мислить, здатна свідомо відповідати за свої вчинки.
— Запам'ятайте! Організм
людини складається із частин — органів.
— Прочитайте тлумачення слова орган на с. 144.
— Про що розповіла пані Калина Пігулко?
— Доведіть, що ввесь організм становить єдине
ціле.
— Ознайомтеся із таблицею і поміркуйте! Яке
значення мають основні системи органів в організмі людини?
Висновки
• Людині властиві всі ознаки організмів.
• Організм людини складається з органів, які
працюють злагоджено, узгоджено.
• Органи, які виконують спільну роботу,
складають системи органів.
• Злагодженою роботою всього організму керує
нервова система.
А тепер попрацюй у зошиті на с.45.
Виконай тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=539491
Завдання необхідно виконати до 16 квітня
23:00
Немає коментарів:
Дописати коментар