Читання
Тема: «Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Шоколад боцмана» (скорочено)»
Тема: «Дієслова, що означають завершену і незавершену дію»
Математика
Тема: «Знаходження числа за величиною його частини. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини від числа або числа за величиною його частини. Розв’язування нерівностей»
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=651190
Завдання необхідно виконати до 15 квітня 23:00
Основи здоров’я
Тема: «Самооцінка характеру. Практична робота «Визначення рис власного характеру»
Тема: «Магія бутафорії. Виконання зображення бутафорії для однієї з вистав»
Виконайте бутафорію для однієї з вистав: «Царівна-жаба», «Попелюшка», «Рукавичка», «Котигорошко», «Курочка-Ряба».
Творче завдання № 2
На попередньому уроці ви малювали декораціі для вистави за улюбленою казкою.
Сьогодні створіть (намалюйте) предмети бутафорії для цієї самої вистави, зокрема стільці, крісла, печери... усе, що необхідне для того, щоб передати головну думку твору. С. 119 підручника.
Тема: «Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Шоколад боцмана» (скорочено)»
Робота за
підручником (с.141 – 142)
— Дивовижні пригоди Яшки і Машки тривають.
Сьогодні ми дізнаємося про ще одну витівку цих невгамовних мавпочок.
— Відгадайте загадку — і ви дізнаєтеся, на що
спокусилася Машка.
• Чорна плитка,
Золота накидка,
Подарунок до свят,
Це — ...
Опрацювання оповідання М. Трублаїні „Шоколад
боцмана” (с. 141-142)
1) Гра „Передбачення”.
— Прочитайте назву оповідання.
— Спробуйте здогадатися, кому дістанеться
шоколад. Чому ви так думаєте?
2) Читання учнями зачину оповідання (с. 141).
Прочитайте зачин
оповідання.
Довідкове бюро
Каюта —
житлове приміщення на кораблі для команди та пасажирів.
— Розгляньте малюнок і складіть продовження
оповідання.
3) Гра „Рибки”.
Самостійно прочитайте
оповідання до кінця (с. 142).
— Що вас розвеселило?
— Які картини ви уявляли, дочитуючи
оповідання?
— Якою ви уявляєте Машку на початку
оповідання?
— Спробуйте описати почуття Машки в ті
хвилини, коли вона сиділа на щоглі.
— Які пригоди (несподівані, непередбачені
події) трапилися з Яшкою і Машкою під час морської подорожі?
Гра „Актори”
— Продемонструйте один із епізодів про
неймовірні пригоди Яшки і Машки за прочитаними творами Миколи Трублаїні.
Перейди за посиланням та
виконай тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=486262
Завдання необхідно виконати до 15 квітня 23:00
Українська мова
Тема: «Дієслова, що означають завершену і незавершену дію»
Робота за
підручником (с.152 – 154)
Каліграфічна хвилинка
Нн нн на аз
за назад
Дерево
зрубаєш — назад не поставиш.
— Як ви розумієте зміст
прислів’я?
— Підкресліть дієслова,
вжиті у прислів’ї.
— У якому часі вжиті
дієслова?
— Зробіть звуко-буквений
аналіз слова зрубаєш.
— Доберіть антонім до
слова назад.
— Запам’ятайте написання
цього слова.
— На сьогоднішньому уроці ми поглибимо свої
знання про дієслово.
Ознайомся з новим
матеріалом за посиланням Пояснення. Дієслова, що
виражають незавершену і завершену дію. Якщо потрібно переглянь відео
ще раз аби розібратися та зрозуміти.
Вправа 364, с. 152
— Прочитайте вірш.
Випишіть підкреслені дієслова разом з іменниками за зразком, що є у підручнику.
Опрацюйте правило (с.
153)
—Трішки перепочинь Фізкультхвилинка
Вправа366, с. 154
— Прочитайте текст.
— Спишіть текст.
Підкресліть дієслова, укажіть дію, яку вони означають? (Завершену чи
незавершену)
Закріпи
https://learningapps.org/9475707Математика
Тема: «Знаходження числа за величиною його частини. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини від числа або числа за величиною його частини. Розв’язування нерівностей»
Робота за
підручником (с.156 – 157)
Математичний диктант (перейди за посиланням та виконай обчислення,
відповіді записуй у зошит) https://learningapps.org/10589809
— Сьогодні на уроці ви продовжите
розв’язувати задачі на знаходження числа за його частиною.
—Пригадай правило знаходження числа за його частиною. Якщо потрібно, перейди
за посиланням та знайди це правило у вчорашньому відеоуроці Знаходження
числа за його частиною
—Тепер виконай № 1037 та № 1038 – письмово.
с. 157, завдання 1040 – письмово.
— Яка була ціна ігрової приставки?
— Що зробили із ціною?
— Що означає ⅟₄ від
початкової?
— Як знайдемо ⅟₄ від 360?
— Як дізнатися нову ціну приставки?
— Розв’яжіть задачу самостійно (задача на 2 дії)
— Розв’яжіть приклади №1044.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=651190
Завдання необхідно виконати до 15 квітня 23:00
Основи здоров’я
Тема: «Самооцінка характеру. Практична робота «Визначення рис власного характеру»
Робота за
підручником (с.121 – 123)
— Сьогодні на уроці ви зможете більше
дізнатися про себе як особистість.
1) Прочитай оповідання Іллі Бутмана «Боягуз».
— Хто з хлопчиків уважав себе хоробрим?
— А кого з них ви вважаєте хоробрим?
— Чи правильно оцінювали себе Ромчик і
Дмитрик? Доведіть свою думку.
2) Самооцінка.
— Що таке самооцінка?
— Що таке занижена самооцінка?
— Що таке завищена самооцінка?
— Що таке реалістична самооцінка?
Запам’ятайте! Реалістична самооцінка допомагає
почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.
—Виконай завдання у зошиті на с. 54.
— За допомогою таблиці на с. 55 зошита
потренуйся оцінювати свій характер. Наприклад, постав собі 0 балів, якщо
вважаєш себе дуже неохайною людиною; 5 балів, якщо інколи буваєш охайним, а
інколи — неохайним; 9 балів, якщо вважаєш себе найохайнішою дитиною у світі.
Образотворче мистецтво
Тема: «Магія бутафорії. Виконання зображення бутафорії для однієї з вистав»
Робота за
підручником (с.116 – 119)
Сьогодні на нас чекає не менш цікава подорож,
ніж на попередньому уроці. Сьогодні театр знову відкриє нам деякі свої
таємниці. Завдяки художникам театру ми дізнаємося про спеціально виготовлені
речі, які використовуються на сцені для створення неповторного духу вистави.
Опрацюй 116 та 117
сторінки підручника Онлайн-підручник
з образотворчого мистецтва для 3 класу
Предмети бутафорії не
тільки допомагають акторові під час гри: стілець — щоб можна було сісти; диван
— щоб можна було лягти, граючи хворого; посуд — щоб показати сніданок та ін. Ці предмети передають епоху. Так, наприклад, сучасний стілець дуже
відрізняється від стільця, який знаходиться у палаці або старому дерев'яному
будиночку селян. Ці стільці обов'язково різнитимуться і за формою, і за
кольором, і за декором. Пам'ятайте про це, коли працюватимете сьогодні.
- Яка бутафорія знадобиться для вистави
«Золотий ключик»? с. 118 підручника.
- Чи може та сама бутафорія знаходитися на сцені протягом усієї вистави?
- Якщо ми заговорили про виставу «Золотий ключик», уявімо комірку тата Карло та будиночок Мальвіни. Чи однакові предмети знадобляться для оформлення сцени, коли події розгортатимуться у цих приміщеннях?
Творче завдання № 1- Чи може та сама бутафорія знаходитися на сцені протягом усієї вистави?
- Якщо ми заговорили про виставу «Золотий ключик», уявімо комірку тата Карло та будиночок Мальвіни. Чи однакові предмети знадобляться для оформлення сцени, коли події розгортатимуться у цих приміщеннях?
Виконайте бутафорію для однієї з вистав: «Царівна-жаба», «Попелюшка», «Рукавичка», «Котигорошко», «Курочка-Ряба».
Творче завдання № 2
На попередньому уроці ви малювали декораціі для вистави за улюбленою казкою.
Сьогодні створіть (намалюйте) предмети бутафорії для цієї самої вистави, зокрема стільці, крісла, печери... усе, що необхідне для того, щоб передати головну думку твору. С. 119 підручника.
Немає коментарів:
Дописати коментар