Українська
мова
Тема: «Змінювання дієслів за часами».
Читання
Тема: «Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Яшка і Машка»
Математика
Тема: «Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробовування. Розв’язування задач»
Тема: «Змінювання дієслів за часами».
Робота за підручником (с.150)
—Пригадай, що ти вже знаєш про дієслово Швидко і зрозуміло про
дієслово
Каліграфічна хвилинка
Іі ій із під між ін різ
Іній ірис індик ніжно
Сиплеться іній з беріз
В пору ранкову чудову.
Хтось на верхів'я заліз
І ніжну скидає обнову.
• Як ти розумієш слова «скидає обнову»?
• До дієслова «сиплеться» підбери синоніми. Запиши.
Іній ірис індик ніжно
Сиплеться іній з беріз
В пору ранкову чудову.
Хтось на верхів'я заліз
І ніжну скидає обнову.
• Як ти розумієш слова «скидає обнову»?
• До дієслова «сиплеться» підбери синоніми. Запиши.
—Попрацюй за підручником.
Вправа 357, с. 150
— Прочитай виразно вірш.
Про кого йдеться у вірші?
— Спиши вірш, визнач час
дієслів. Доберіть до дієслів форми минулого й майбутнього часу:
В’ються – (що робив?) вився, (що робитиме?)
буде витися або витиметься. і т.д.
Перепочинь Фізкультхвилинка
"Hare Dance"
Вправа 358, с. 150
— Прочитай текст,
уставляючи пропущені букви.
— Спиши текст, уставляючи
пропущені букви. Добери до них перевірні слова.
— Визнач час дієслів у
перших трьох реченнях.
— Покажи зв’язок слів у
підкресленому реченні. Які слова вживаються в переносному значенні?
— Зроби звуко-буквений
аналіз підкреслених слів.
Код доступу 344344
Завдання необхідно виконати до 11 квітня 23:00Читання
Тема: «Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Яшка і Машка»
Робота за підручником (с. 139 – 140).
—Потренуйся швидко мовити скоромовку:
Джміль на склянку з джемом сів,
Ґедзь до нього підлетів,
І дзвінка пішла розмова.
Першим ґедзь промовив слово:
„Що, солодкий джем із грушки?”
„З'їм його я самотужки!”
Джміль дзижчав, що було сили,
Поки склянку не закрили.
— Сьогодні ми поринемо у захопливий світ
мандрів. Допоможе нам у цьому письменник — мандрівник Микола Трублаїні.
Ознайомся із самим
письменником за посиланням Микола Петрович
Трублаїні. Біографія письменника.
Опрацювання статті про Миколу Трублаїні (с.
139)
Гра „Бджілки”. Самостійне напівголосне читання
статті учнями
— Де пролягали маршрути подорожей Миколи
Трублаїні?
— Які збірки оповідань для дітей належать перу
письменника-мандрівника?
Опрацювання оповідання Миколи Трублаїні „Яшка
і Машка” (с. 139-140)
—Прочитайте оповідання вголос.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Які почуття воно у вас викликало?
— Хто є головними персонажами оповідання?
Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Як мавпочки опинилися на пароплаві?
— Прочитайте опис мавпочок. Хто дав їм імена?
— Як команда пароплава ставилася до мавпочок?
— Що найбільше любив Яшка?
— Які уподобання були у Машки?
— Чи симпатизує автор мавпочкам? Доведіть свою
думку.
—Перекажи оповідання.
Код доступу 848641
Завдання необхідно виконати до 11 квітня
23:00 Математика
Тема: «Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробовування. Розв’язування задач»
Робота за підручником (с.155).
—Перейди за посиланням, виконай записи у зошиті, що даються на початку відео
та пригадай різні випадки ділення на двоцифрове число Випадки ділення на
двоцифрове число
— Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати
ділення трицифрових чисел на двоцифрове число.
Знаходження
часток способом випробовування (добору) (с. 155, завдання 1027) – письмово.
125 : 25 = 5 (випробовуємо 3; 5) і т.д.
Самостійна
робота над задачею (с. 155, №1030)
—Прочитай уважно задачу.
—Запиши
скорочено умову та розв’яжи задачу по діях з поясненням. Не забудь про
відповідь!
Потренуйся
Немає коментарів:
Дописати коментар