четвер, 9 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 10.04.20

Українська мова

Тема: «Змінювання дієслів за часами».


Робота за підручником (с.150)
Пригадай, що ти вже знаєш про дієслово Швидко і зрозуміло про дієслово
Каліграфічна хвилинка
Іі  ій  із  під  між  ін  різ
Іній
  ірис  індик  ніжно
Сиплеться іній з беріз
В пору ранкову чудову.
Хтось на верхів'я заліз
І ніжну скидає обнову.


•    Як ти розумієш слова «скидає обнову»?
•    До дієслова «сиплеться» підбери синоніми.
Запиши.

Попрацюй за підручником.
Вправа 357, с. 150
— Прочитай виразно вірш. Про кого йдеться у вірші?
— Спиши вірш, визнач час дієслів. Доберіть до дієслів форми минулого й майбутнього часу:
В’ються – (що робив?) вився, (що робитиме?) буде витися або витиметься. і т.д.
Вправа 358, с. 150
— Прочитай текст, уставляючи пропущені букви.
— Спиши текст, уставляючи пропущені букви. Добери до них перевірні слова.
— Визнач час дієслів у перших трьох реченнях.
— Покажи зв’язок слів у підкресленому реченні. Які слова вживаються в переносному значенні?
— Зроби звуко-буквений аналіз підкреслених слів.


Перейди за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 344344
Завдання необхідно виконати до  11 квітня 23:00


Читання

Тема: «Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Яшка і Машка»


Робота за підручником (с. 139 – 140).
Потренуйся швидко мовити скоромовку:
Джміль на склянку з джемом сів,
Ґедзь до нього підлетів,
І дзвінка пішла розмова.
Першим ґедзь промовив слово:
„Що, солодкий джем із грушки?”
„З'їм його я самотужки!”
Джміль дзижчав, що було сили,
Поки склянку не закрили.
— Сьогодні ми поринемо у захопливий світ мандрів. Допоможе нам у цьому письменник — мандрівник Микола Трублаїні.
Ознайомся із самим письменником за посиланням Микола Петрович Трублаїні. Біографія письменника.
Опрацювання статті про Миколу Трублаїні (с. 139)
Гра „Бджілки”. Самостійне напівголосне читання статті учнями
— Де пролягали маршрути подорожей Миколи Трублаїні?
— Які збірки оповідань для дітей належать перу письменника-мандрівника?
Опрацювання оповідання Миколи Трублаїні „Яшка і Машка” (с. 139-140)
Прочитайте оповідання вголос.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Які почуття воно у вас викликало?
— Хто є головними персонажами оповідання?
Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Як мавпочки опинилися на пароплаві?
— Прочитайте опис мавпочок. Хто дав їм імена?
— Як команда пароплава ставилася до мавпочок?
— Що найбільше любив Яшка?
— Які уподобання були у Машки?
— Чи симпатизує автор мавпочкам? Доведіть свою думку.
Перекажи оповідання.


Перейди за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 848641
Завдання необхідно виконати до  11 квітня 23:00 

Математика

Тема: «Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробовування. Розв’язування задач»


Робота за підручником (с.155).
Перейди за посиланням, виконай записи у зошиті, що даються на початку відео та пригадай різні випадки ділення на двоцифрове число Випадки ділення на двоцифрове число
— Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати ділення трицифрових чисел на двоцифрове число.
Знаходження часток способом випробовування (добору) (с. 155, завдання 1027)письмово.
125 : 25 = 5 (випробовуємо 3; 5) і т.д.
Самостійна робота над задачею (с. 155, 1030)
Прочитай уважно задачу.
Запиши скорочено умову та розв’яжи задачу по діях з поясненням. Не забудь про відповідь!

Потренуйся



Немає коментарів:

Дописати коментар