неділя, 12 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 13.04.20


Українська мова

Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір».

Робота за підручником (с.151)
Каліграфічна хвилинка
Ац дж цю ар ює
Бджола безділля праця
Бджола мала, а й та працює.
— Як ви розумієте прислів’я?
— Зробіть звуковий аналіз слова бджола.
—Пригадай, що ти знаєш про козаків Про історію козаків
Вправа 360, с. 151
— Прочитайте текст, уставляючи слова замість малюнків.
—Яка тема тексту?
—Яка його основна думка?
—Хто є персонажами твору?
—Хто такі козаки?
—Що означає це слово?
—Де була розташована Запорозька Січ?
—Якими були козаки?
—Перекажи текст.
Словникова робота.
Свита — старовинний верхній одяг із домотканого сукна.
Кирея — старовинний верхній одяг із домотканого сукна без рукавів.
Кучма — висока шапка з баранячого хутра.
Сорочка – натільна білизна.
Чоботи – взуття з досить високими халявами.
Шабля – холодна зброя зі зігнутим сталевим лезом і гострим кінцем.
Пістоль — ручна вогнепальна зброя
Трішки перепочинь Фізкультхвилинка
—Склади власне висловлювання про прочитаний текст. Запиши його в зошит. Зразок (не списувати, придумати власне).

Завдання необхідно виконати до  13 квітня 23:00

Математика

Тема: «Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробовування. Розв’язування задач»

Робота за підручником (с.155 – 156)
— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати над діленням трицифрових чисел на двоцифрове число.
с. 155, № 1031 – усно.
Наприклад:
1) 1 м : 4 = 100 см : 4 =25 см;
2) Знайти  1 чисел: 12; 64; 120; 400.
                  4
12 : 4 = 3;  
 с. 155, завдання 1028)
— У нерівності х • 33 < 100 замість х доберіть такі числа, щоб вона була істинною.
Наприклад:
0 • 33 < 100  і т.д.
с. 155, 1026 – письмово.
— Випишіть чотири вирази із часткою 6.
с. 1561035, 1034 – письмово.

Запиши скорочену умову задачі та розв’яжи її.

}8 с. - ? м, по 3м  
13 х. - ?, по ?м       76м

Потренуйся 1.https://learningapps.org/8854394
2.https://learningapps.org/8854394

Читання

Тема: «Творчість Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Омар»


Робота за підручником (с.140 – 141)
— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з неймовірними пригодами кумедних мавпочок Яшки і Машки, про яких так захоплююче розповів нам письменник-мандрівник Микола Трублаїні.
Опрацювання оповідання Миколи Трублаїні „Омар” (с. 140-141)
1) Гра „Передбачення”.
— Спробуйте передбачити, які пригоди чекають на мавпочок.
2) Гра „Рибки”.
—Самостійно прочитайте оповідання.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Які почуття воно у вас викликало?
Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Як відбулося „знайомство” Яшки з омаром?
— Чим завершилося їхнє „спілкування” для мавпочки?
— Як поводився Яшка біля омара, що сушився на сонці?
— Поміркуйте над словами боцмана. Як ви їх розумієте?
— Знайдіть опис омара.
— Що ви знаєте про цього рака?
Перекажи оповідання (с. 140-141):
1-ший варіант — від імені Яшки;

2- гий варіант — від імені боцмана.

Перейди за посиланням та виконай тест
Завдання необхідно виконати до  13 квітня 23:00 

Я у світі

Тема: «Практична робота «Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…». Моделювання правомірних способів поведінки»

Робота за підручником (с. 101–103)
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про взаємозв’язок між учинком і наслідком, між порушенням правил і відповідальністю.
— Розгляньте малюнки на с. 101 і 102 Онлайн-підручник з Я у світі для 3 класу
Що станеться?
- Якщо ти спишеш у товариша контрольну роботу й отримаєш за неї високу оцінку? До яких наслідків це може призвести?
- Якщо ти візьмеш без дозволу з портфеля однокласника іграшку, яка тобі сподобалася, принесеш її додому, а батьки поцікавляться, звідки вона в тебе? До яких наслідків це може призвести?
- Якщо ти отримаєш погану оцінку й скажеш батькам: «А щоденник загубився...»? До яких наслідків це може призвести?
— Прочитайте казку Василя Сухомлинського «Камінь» на с. 102–103.
— Чому здивувався дідусь? Що спричинило загибель лугу?
— Як же вчинок хлопчика вплинув на подальше життя криниці, дуба, соловейка?
— Про що не подумав хлопець?
— Чому так сталося?
— Як учинок впливає на наслідки?
— Які поради ви дали б хлопцеві?
— Як ви вважаєте, що означає вміти аналізувати свої дії? порівнювати їх? оцінювати?
— Яка спільна думка у прислів’їв: «Є каяття, та нема вороття», «Що посієш, те й пожнеш», «Сім раз відмір, один відріж»?
— Чому так важливо бачити зв’язок між учинком і наслідком?
— Що таке вчинок? А наслідок? (Вчинок — це дія людини, скерована на когось чи щось. Наслідок — те, що відбувається, випливає з певних обставин; результат, підсумок.)
—Виконай завдання у зошиті на с. 32.

Виконай тест
Завдання необхідно виконати до  13 квітня 23:00

Немає коментарів:

Дописати коментар