Українська мова
Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір».
Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір».
Робота за підручником (с.151)
Каліграфічна хвилинка
Ац дж цю ар ює
Бджола безділля
праця
Бджола мала, а й та
працює.
— Як ви розумієте прислів’я?
— Зробіть звуковий аналіз
слова бджола.
—Пригадай, що ти знаєш про
козаків Про
історію козаків
Вправа 360, с. 151
— Прочитайте текст, уставляючи
слова замість малюнків.
—Яка тема тексту?
—Яка його основна думка?
—Хто є персонажами твору?
—Хто такі козаки?
—Що означає це слово?
—Де була розташована Запорозька
Січ?
—Якими були козаки?
Перевір, чи так ти відповів(ла)
на запитання Перевірка. Уривок з твору Антона Лотоцького «Про Січ
Запорозьку і про запорожців»
—Перекажи текст.
Словникова робота.
Свита — старовинний верхній одяг із домотканого сукна.
Кирея — старовинний верхній одяг із домотканого сукна без рукавів.
Кучма — висока шапка з баранячого хутра.
Сорочка – натільна білизна.
Чоботи – взуття з досить високими халявами.
Шабля – холодна зброя зі зігнутим сталевим лезом і гострим кінцем.
Пістоль — ручна вогнепальна зброя.
—Склади власне висловлювання про
прочитаний текст. Запиши його в зошит. Зразок (не
списувати, придумати власне).
Виконай тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=484711
Завдання необхідно виконати
до 13 квітня 23:00
Математика
Тема: «Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробовування. Розв’язування задач»
Математика
Тема: «Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробовування. Розв’язування задач»
Робота за підручником (с.155 – 156)
— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати
над діленням трицифрових чисел на двоцифрове число.
с. 155, № 1031 – усно.
Наприклад:
1) 1 м : 4 = 100 см : 4 =25 см;
2) Знайти 1 чисел: 12; 64; 120; 400.
4
12 : 4 = 3;
с. 155, завдання 1028)
— У нерівності х • 33 < 100 замість х доберіть такі числа, щоб вона була
істинною.
Наприклад:
0 • 33 < 100 і т.д.
с. 155, №1026 –
письмово.
— Випишіть чотири вирази із часткою 6.
Перепочинь Фізкультхвилинка "Hare Dance"
с. 156, №1035,
1034 – письмово.
—Запиши скорочену умову задачі та розв’яжи її.
}8
с. - ? м, по 3м
13 х. - ?, по ?м 76м
Потренуйся 1.https://learningapps.org/8854394
Робота за підручником (с.140 – 141)
— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з неймовірними пригодами кумедних
мавпочок Яшки і Машки, про яких так захоплююче розповів нам
письменник-мандрівник Микола Трублаїні.
Опрацювання оповідання
Миколи Трублаїні „Омар” (с. 140-141)
1) Гра „Передбачення”.
— Спробуйте передбачити, які пригоди чекають на мавпочок.
2) Гра „Рибки”.
—Самостійно прочитайте оповідання.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Які почуття воно у вас викликало?
Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Як відбулося „знайомство” Яшки з омаром?
— Чим завершилося їхнє „спілкування” для мавпочки?
— Як поводився Яшка біля омара, що сушився на сонці?
— Поміркуйте над словами боцмана. Як ви їх розумієте?
— Знайдіть опис омара.
— Що ви знаєте про цього рака?
Перекажи оповідання (с. 140-141):
1-ший варіант — від імені Яшки;
2- гий варіант — від імені боцмана.
Перейди за посиланням та виконай
тест
Завдання необхідно виконати
до 13 квітня 23:00
Я у світі
Тема: «Практична робота «Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…». Моделювання правомірних способів поведінки»
Я у світі
Тема: «Практична робота «Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…». Моделювання правомірних способів поведінки»
Робота за підручником (с. 101–103)
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся
про взаємозв’язок між учинком і наслідком, між порушенням правил і
відповідальністю.
Що станеться?
- Якщо ти спишеш у товариша контрольну роботу й отримаєш за неї високу
оцінку? До яких наслідків це може призвести?
- Якщо ти візьмеш без дозволу з портфеля однокласника іграшку, яка тобі
сподобалася, принесеш її додому, а батьки поцікавляться, звідки вона в тебе? До
яких наслідків це може призвести?
- Якщо ти отримаєш погану оцінку й скажеш батькам: «А щоденник загубився...»?
До яких наслідків це може призвести?
— Прочитайте казку Василя Сухомлинського «Камінь» на с. 102–103.
— Чому здивувався дідусь? Що спричинило загибель лугу?
— Як же вчинок хлопчика вплинув на подальше життя криниці, дуба, соловейка?
— Про що не подумав хлопець?
— Чому так сталося?
— Як учинок впливає на наслідки?
— Які поради ви дали б хлопцеві?
— Як ви вважаєте, що означає вміти аналізувати свої дії? порівнювати їх?
оцінювати?
— Яка спільна думка у прислів’їв: «Є каяття, та нема вороття», «Що посієш,
те й пожнеш», «Сім раз відмір, один відріж»?
— Чому так важливо бачити зв’язок між учинком і наслідком?
— Що таке вчинок? А наслідок? (Вчинок — це дія людини, скерована на когось
чи щось. Наслідок — те, що відбувається, випливає з певних обставин; результат,
підсумок.)
—Виконай завдання у зошиті на с.
32.
Виконай тест
Завдання
необхідно виконати до 13 квітня 23:00
Немає коментарів:
Дописати коментар