Читання
Тема: «Тема: «В. Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)».
Математика
Тема: «Визначення часу за годинником. Розв’язування задач».
Природознавство
Тема: «Контрольна робота. Гриби. Бактерії»
Тема: «Тема: «В. Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)».
Робота за підручником (с. 136 – 139).
— Сьогодні ми продовжимо читати оповідання
Всеволода Нестайка „Просто Олесь друг”.
Опрацювання другої частини оповідання
Всеволода Нестайка „Просто Олесь друг” (с. 138-139)
—Прочитайте оповідання до кінця.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Які почуття воно у вас викликало?
Повторне читання оповідання
— У якому темпі, з якою гучністю будете читати
оповідання?
— Де зробите паузи?
— Визначте тему прочитаного оповідання.
Аналіз змісту оповідання з елементами
вибіркового читання.
— Де зустрічаються хлопчики щоранку?
— Чому Костик здивовано звів брови?
— Про що він запитав друга?
— Що відповів йому Олесь?
— Якими словами письменник підкреслив, що
Олесь чесний хлопчик і не вміє обманювати?
— Чому Олесь не одягнув нової форми?
— У яких рядках зосереджено основну думку
твору? Прочитай.
Перейди за посиланням
Код доступу
401601
Завдання необхідно виконати до 9 квітня 23:00Математика
Тема: «Визначення часу за годинником. Розв’язування задач».
Робота за підручником (с. 154 – 155).
— Сьогодні на уроці ми продовжимо визначати
час за годинником та розв’язувати задачі.
Попрацюй, переглядаючи
відео Знаходження частини
від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження
частини від числа, які пов'язані з іменованими числами
—Виконай усні обчислення за №
1018 (пригадай, що 1год = 60хв; а 1м=100см)
— Виконай ділення за №1019 і
перевір, додаючи значення виразів. Сума значень виразів кожного рядка дорівнює
100.(письмово)
Робота над
задачами
1)№ 1021 (с. 154) - усно
— Поясніть числа задачі.
— Яким є питання задачі?
— Чи можна відповісти на питання задачі?
— Якою дією знайдемо третину?
— Якою дією відповімо на питання задачі?
Розв’язання
1) 36 : 3 = 12 (год.) — третина;
2) 36 + 12 = 48 (год.)
Відповідь: школярі планували зробити для
лісопарку 36 годівниць для птахів, а зробили на третину більше. 48 годівниць
зробили школярі.
—Продовжуємо працювати далі.
2)№ 1022 (с. 154) –
письмово.
— Запишіть задачу коротко.
—Прочитай задачу.
— Яким є питання задачі?
— Чи можна відповісти на питання?
— Що треба знати, щоб відповісти на питання?
— Якою дією відповімо на питання?
— Складіть план розв’язування задачі. (Першою
дією дізнаємося третю частину. Другою дією дізнаємося, скільки тарілок кожного
виду, якщо їх порівну.)
—Запиши у зошит.
—Обчисли й запиши відповіді за №1024 – письмово.
Наприклад: 10 тижнів =
….днів;
⅟₄ доби = … год;
⅙ год = …хв.
Перейди за посиланням
Код доступу
106009
Завдання необхідно виконати до 9 квітня 23:00Природознавство
Тема: «Контрольна робота. Гриби. Бактерії»
Перейди за посиланням та
виконай контрольну роботу.
➥Контрольна робота. Гриби. Бактерії
Немає коментарів:
Дописати коментар