середа, 8 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 09.04.20

Читання

Тема: «Тема: «В. Нестайко «Просто Олесь друг» (продовження)».


Робота за підручником (с. 136 – 139).
— Сьогодні ми продовжимо читати оповідання Всеволода Нестайка „Просто Олесь друг”.
Опрацювання другої частини оповідання Всеволода Нестайка „Просто Олесь друг” (с. 138-139)
Прочитайте оповідання до кінця.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Які почуття воно у вас викликало?
Повторне читання оповідання 
— У якому темпі, з якою гучністю будете читати оповідання?
— Де зробите паузи?
— Визначте тему прочитаного оповідання.
Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Де зустрічаються хлопчики щоранку?
— Чому Костик здивовано звів брови?
— Про що він запитав друга?
— Що відповів йому Олесь?
— Якими словами письменник підкреслив, що Олесь чесний хлопчик і не вміє обманювати?
— Чому Олесь не одягнув нової форми?
— У яких рядках зосереджено основну думку твору? Прочитай.

Перейди за посиланням
Код доступу 
401601
Завдання необхідно виконати до  9 квітня 23:00


Математика

Тема: «Визначення часу за годинником. Розв’язування задач».


Робота за підручником (с. 154 – 155).
— Сьогодні на уроці ми продовжимо визначати час за годинником та розв’язувати задачі.
Потренуйся визначати час за годинником разом з ґавою, перейшовши за посиланням Котра година?

Виконай усні обчислення за № 1018 (пригадай, що 1год = 60хв; а 1м=100см)
— Виконай ділення за №1019 і перевір, додаючи значення виразів. Сума значень виразів кожного рядка дорівнює 100.(письмово)
Робота над задачами
1) 1021 (с. 154) - усно
— Поясніть числа задачі.
— Яким є питання задачі?
— Чи можна відповісти на питання задачі?
— Якою дією знайдемо третину?
— Якою дією відповімо на питання задачі?
Розв’язання
1) 36 : 3 = 12 (год.) — третина;
2) 36 + 12 = 48 (год.)
Відповідь: школярі планували зробити для лісопарку 36 годівниць для птахів, а зробили на третину більше. 48 годівниць зробили школярі.
Трішки перепочинь Фізкультхвилинка

Продовжуємо працювати далі.
2)№ 1022 (с. 154) письмово.
— Запишіть задачу коротко.
Прочитай задачу.
— Яким є питання задачі?
— Чи можна відповісти на питання?
— Що треба знати, щоб відповісти на питання?
— Якою дією відповімо на питання?
— Складіть план розв’язування задачі. (Першою дією дізнаємося третю частину. Другою дією дізнаємося, скільки тарілок кожного виду, якщо їх порівну.) 
Запиши у зошит.
Обчисли й запиши відповіді за №1024 – письмово.
Наприклад: 10 тижнів = ….днів;
                     ⅟₄ доби = … год;
                      ⅙ год = …хв.


Перейди за посиланням
Код доступу 
106009
Завдання необхідно виконати до  9 квітня 23:00


Природознавство

Тема: «Контрольна робота. Гриби. Бактерії»

Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу.
Контрольна робота. Гриби. Бактерії

Немає коментарів:

Дописати коментар