вівторок, 7 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 08.04.20

Українська мова

Тема: «Змінювання дієслів за часами».

Робота за підручником (с. 148-150)
Каліграфічна хвилинка

Аю ую юл юм ют
Співаю юнак будую складають
Я по вулиці іду,
Я співаю на ходу,
І підспівують дерева
За парканом у саду.
Т. Коломієць

— Підкресліть у вірші дієслова.
— Яку частину мови називають дієсловом? Що позначає дієслово? На які питання відповідає? Яким членом речення буває? (Частіше — присудком)
— Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з ознаками дієслів різних часових форм, новими термінами, з’ясуєте, чи змінюються дієслова за часами.
Уважно переглянь відео та послухай пояснення про часові форми дієслів Змінювання дієслів за часами
Прочитай правило на с. 149. Зроби висновок.
Вправа 354, с. 149
— Прочитайте уривок з вірша Лесі Українки. Спишіть текст, підкресліть дієслова. Визначте час. Змініть час дієслів за зразком.
— До виділеного слова доберіть спільнокореневі.
—Виконайте вправу 356.
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання
Розподіліть дієслова за часами

Математика

Тема: «Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. Розв’язування рівнянь».

Робота за підручником (с. 154).
Математичний диктант (запишіть лише відповіді)
- Знайдіть частку чисел 56 і 2.
- Обчисліть добуток чисел 17 і 3.
- Зменшіть число 52 на 18.
- У скільки разів число 24 більше, ніж 2?
- Чому дорівнює сума чисел 37 і 9?
- Чому дорівнює різниця чисел 93 і 57?
- Зменшіть число 320 в 8 разів.
- Збільшіть число 16 в 4 рази.
- На скільки число 63 більше, ніж 57?
- Збільшіть число 46 на 28.
— Сьогодні на уроці ми пригадаємо, як визначати час за годинником.
- Пригадай, як визначати час за годинником. Перейди за посиланням Година. Визначаємо час за годинником
- А тепер виконай завдання №1016 (письмово), 1017(усно)
- Розв’яжи рівняння за № 1020.

Перейди за посиланням та виконай завдання
 https://learningapps.org/6889232


Читання

Тема: «В. Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)»

Робота за підручником (с. 136 – 138).
— Сьогодні ми ознайомимося із творчістю дитячого письменника Всеволода Нестайка, який поділиться з нами своїм рецептом дружби.
Опрацювання першої частини оповідання Всеволода Нестайка „Просто Олесь друг” (с. 137-138)
- Прочитай першу частину оповідання.
Словникова робота
Кирпатий — говорять про людину, у якої короткий задертий догори ніс.
Штурман — фахівець з водіння кораблів.
Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Якими ви уявляєте хлопчиків? Знайдіть їх опис.
— Як довго вони дружать? Що автор говорить про їх дружбу?
— Як ви розумієте виділений вислів?
— У чому поклялись одне одному Олесь і Костик?
— Яку професію вони собі обрали?
— Чому вирішили бути штурманами, а не капітанами?
— Де провели літо хлопчики?
— Який подарунок приготували їм батьки?
— Чому хвилювалися хлоп'ята?
— Яка неприємність трапилась у Костика?
— Як ви гадаєте, чи одягне Олесь форму 1 вересня?

Переказувати 1-шу частину оповідання (с. 137-138).


Основи здоров’я

Тема: «Характер людини»

Робота за підручником (с. 117 – 120), с. 52 – 53 (зошит).
— Ми починаємо вивчати новий розділ «Здоровий дух». У ньому ви дізнаєтесь про характер людини, про самооцінку характеру, про уяву і здоров’я, про те, як навчитись учитися та відпочивати. Тема нашого уроку — «Характер людини».
— У кожної людини свій характер, або ще кажуть — своя натура, своя вдача. Це притаманні тільки їй особливості поведінки, ставлення до колективу, інших людей, до праці, до того, що її оточує, та до самої себе.
Як не буває однакових людей, так не буває однакових характерів.
- Переглянь мультик Як зрозуміти іншого
- Опрацюй сторінки підручника 118 – 120 та у зошиті 52 – 53.

Перейди за посиланням
код доступу
683100
Завдання необхідно виконати до  8 квітня 23:00


Образотворче мистецтво

Тема: «Створення декорації до театральної вистави»

Робота за підручником (с. 112 – 115)
Чи відвідували ви театр?
Яку виставу ви переглядали?
Що найбільше вас вразило у театрі?
Як ви вважаєте, хто є головним у театрі?
Чи замислювалися ви над тим, яку роль відіграє художник у те­атрі?
Як ви вважаєте, чому видатний французький письменник і філософ Вольтер такої думки про театр: «Театр повчає так, як цього не зробити товстій книзі»?
Чи навчила вас чого-небудь вистава, яку ви переглядали у театрі?
Отже, з’ясуймо, що таке театр і якою є роль художника у ньому, а також створимо декорації до вистави.
Перегляньте відео Казковий світ театру
Опрацюйте сторінки підручника.
Сьогодні ви перетворитеся на справжніх театральних художни­ків. Пригадайте свою улюблену казку. Намалюй декорації до цієї казки. Використовуй фарби.



Немає коментарів:

Дописати коментар