Українська мова
Тема: «Дієслова-синоніми. Редагування тексту».
Робота за підручником (с. 147-148)
Каліграфічна хвилинка
Ого аж ень ає
Під погожим тихим небом
Під дзвінкий пташиний щебет
По землі блукає квітень
І дарує усім квіти.
— Спишіть вірш,
підкресліть дієслова.
— Зробіть звуко-буквений
аналіз слів
дзвінкий - [
]- …скл., …зв., …б.,
щебет - [ ]- …скл., …зв., …б.
— Назвіть спільнокореневі
слова.
— На сьогоднішньому уроці ми продовжимо
працювати над дієсловом. Будемо спостерігати за роллю дієслів у реченнях,
текстах, добирати до дієслів синоніми.
Тож перейди за посиланням
і працюй разом з Оленою Віталіївною, записуючи завдання (де є вказівка) у зошит.
Пам’ятай, відео можна поставити на паузу.
Код доступу 362734
Математика
Тема: «Частини цілого. Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини. Складання і розв’язування задачі за коротким записом».
Робота за підручником (с. 152-153), № 1007 – 1015.
— Сьогодні на уроці ми маємо познайомитися з
такими числами, які менші за найменше натуральне число 1. Такі числа називають – дроби.
Тож перейди за посиланням
і працюй разом з програмою «Домашка» ➥ Частини. Поняття про дріб.
Записуй у зошит усе, що говорять «запиши у зошит». Почни з математичного диктанту і т. д.
А тепер виконай № 1010, 1011, 1012 (письмово).
А тепер перейди за
посиланням аби перевірити, як ти зрозумів(ла) тему
код доступу 468372
Природознавство
Тема:
«Які легенди про рослини і тварин складали у давнину?».
Робота за підручником (с. 137-138).
—Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про легенди,
які склав народ про рослини і тварин.
— Чи любите ви слухати легенди і казки? Як не
дивно, в них часто міститься багато правдивої інформації про життя живої
природи. Часом із легенд, які склав народ, можна дізнатися про походження назв
рослин, поведінку тварин.
— Прочитайте легенди на с. 137,138 і
скажіть, що в них правдиве, а що — вигадане?
— Чому дика цибуля отримала назву ведмежа?
— Поясніть назву рослини — зозулині черевички
справжні.
— Розкажіть легенду про квітку, всередині якої
ховається щастя.
Знайди, прочитай або
перекажи своїм рідним легенди й казки про природу.
Підготуйтеся до контрольної роботи за с. 122-127.
Трудове навчання
Тема:
«Способи декорування виробів. Орнамент.
Декорування писанки».
Робота за підручником с. 96.
— Ми сьогодні на уроці
продовжимо ознайомлення з народною творчістю та декоруванням виробів, а саме —
з різновидами прикрашання пасхальних яєць.
Опрацюй с.
96 підручника.
Обери матеріали та зроби
аплікацію своєї неповторної писанки. Це може бути пластилін, кольоровий папір
чи крупа або бісер чи інші прикраси. Фантазуй!
Пам’ятай
про техніку безпеки під час роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар