Українська мова
Тема: «Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту».
До поданих дієслів добери антоніми https://learningapps.org/8953268
Математика
Тема: «Розв’язування рівнянь. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач»
Я у світі
Тема: «Правопорушення. Практична робота: Правопорушення, поширені серед людей, відповідальність за них».
Тема: «Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту».
С. 146 – 147, вправи 346
– 349.
1. Каліграфічна хвилинка
— Відгадайте загадку.
• Не краватка він, не
комірець,
А шию обіймати звик.
Та не завжди, а лиш тоді,
Коли бувають холоди.
(Шарф)
— Запишіть каліграфічно:
Рф аф фш фц
Фарби фіранка шарф футбол
— Зробіть звуковий аналіз
слів
Комірець -[ ]- …скл., …зв., …б. ,
Шию - [ ]- …скл., …зв., …б. .
— На сьогоднішньому уроці ми продовжимо
працювати над дієсловом. Будемо спостерігати за роллю дієслів у реченнях,
текстах, добирати до дієслів антоніми, а також пригадаємо, що таке слова-синоніми.
—
Пропоную переглянути відео Дієслова-синоніми,
дієслова-антоніми та виконати завдання, запропоновані в ньому (виписати з
прислівʼїв дієслова-антоніми парами та записати в зошит; виконати в зошиті
вправи 346, 347.)До поданих дієслів добери антоніми https://learningapps.org/8953268
Математика
Тема: «Розв’язування рівнянь. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач»
С. 151 – 152, № 999 –
1006.
— Сьогодні на уроці ми повторимо і закріпимо
вивчений матеріал.
Розв’язування рівнянь (с.
151, завдання 999)
– письмово в зошиті
х • 5 = 38 + 52 (х
= 18); х + 29 =
35 • 4 (х = 111);
48 : х = 34 – 28 (х
= 8); 240 : 3 + х = 260 (х = 180);
96 : 8 • х = 36 (х
= 3); х – 200 • 3 = 120 (х
= 720).
Розв’язування геометричної задачі (с. 151,
завдання 1000) – письмово в зошиті.
Довжина прямокутника а дм,
ширина b дм. Запишіть різні
рівності для обчислення периметра. Обчисліть при а
= 18,
b = 7.
Скористайтеся формулою:
Р = а • 2 + b • 2,
якщо а = 18, b = 7, то … (см)
Р = (а + b) • 2,
якщо а = 18, b = 7, то … (см)
Робота
над задачею (с. 151, завдання 1002) - письмово
— Про що розповідається в задачі?
— Що нам відомо?
— Про що запитується в задачі?
— Чи можна відразу відповісти на питання
задачі? (Ні)
— Що треба знати, щоб відповісти на питання
задачі? (Треба знати, скільки важить пакет із цукром.)
— Якою дією відповімо на це питання? (Дією додавання.)
— Чи можна відповісти на це питання задачі?
(Ні)
— Що треба знати, щоб відповісти на це питання
задачі? (Треба знати, скільки важить пакет із горохом.)
— Якою дією відповімо на це питання? (Дією
ділення.)
— Тепер можна відповісти на питання задачі?
(Так)
— Якою дією відповімо на питання задачі? (Дією
множення.)
— Складіть план розв’язання задачі. (Першою
дією дізнаємося, скільки важить пакет із горохом. Другою дією дізнаємося,
скільки важить пакет із цукром. Третьою дією дізнаємося, скільки цукру в 30
пакетах.)
— Запишіть розв’язання в зошит.
Перейди
за посиланням та знайди Периметр прямокутника і квадрата
код доступу 128053
Завдання необхідно виконати до 6 квітня 23:00
Читання
Тема:
«Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля
(продовження)»
С. 134 – 136.
— Чи хочете ви дізнатися, чим завершилася
незвичайна зустріч рибалки Арсена з бушлею?
— Пригадаймо епізод, яким завершилася
прочитана нами частина оповідання.
— Що робив Арсен? А бушля?
— Як ви вважаєте, хто з них першим
прокинеться?
— Якою буде його реакція?
Опрацювання оповідання Григора Тютюнника
„Бушля” (с. 135-136)
Гра
„Рибки”. Самостійне мовчазне читання оповідання учнями.
— Яка кумедна подія трапилася з Арсеном?
— Які почуття викликав у тебе цей випадок?
— Визнач тему твору.
— З якою інтонацією будете читати оповідання?
— Де зробите найбільші паузи?
— Які слова читатимете голосно, з тривогою?
— Які — голосно, жартома?
Виразне
читання оповідання учнями.
Аналіз змісту оповідання з елементами
вибіркового читання.
— Хто першим прокинувся?
— Чи зрозумів Арсен, що трапилося?
— Чому бушля не могла відразу злетіти?
— Що кричала бушля? Що кричав Арсен?
— Поясніть вислів ані лялечки.
— Коли отямився Арсен?
— Звідки все село дізналося про пригоду
Арсена?
— Чи гнівався Арсен на бушлю та селян, що
сміялися з нього? Доведіть свою думку словами з оповідання.
— Як ви гадаєте, чому письменник саме так
завершив розповідь про діда Арсена?
— На якій думці він наголосив?
Складання характеристики головного героя
— Яким ви уявляєте рибалку Арсена?
— Яка у нього зовнішність? Який характер?
(Арсен
— літній чоловік. Завзятий рибалка, спостережливий, небагатослівний, терплячий,
добрий, веселий)
Робота за ілюстрацією
— Подивіться на ілюстрацію до цього
оповідання.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи
до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони
створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з
оповідання.
Перейди за посиланням
код доступу
829430
Завдання необхідно виконати до 7 квітня 12:00Я у світі
Тема: «Правопорушення. Практична робота: Правопорушення, поширені серед людей, відповідальність за них».
С. 97 – 100, с. 31 – 32
(зошит).
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що є
правопорушенням та якими бувають наслідки правопорушень.
Робота за підручником (с. 97–100) Онлайн-підручник
з Я у світі для 3 класу
— Розгляньте малюнки на с. 97. Які правила
порушують діти? До яких наслідків це може призвести?
— Прочитайте текст на с. 98 і поділіться
своїми думками щодо прочитаного.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Що треба пам’ятати, обираючи вчинок?
— Що таке правопорушення?
— Який обов’язок громадянина не виконують
учні-забіяки?
— Які права іншої людини вони порушують?
— Що захищає людину від негідних учинків?
— Розгляньте малюнки на с. 99. Чому хлопчик
каже «Ні»?
— Ознайомтеся з думками про людину Григорія
Сковороди на с. 100 і поділіться своїми враженнями щодо прочитаного.
— Знайдіть у словничку (с. 140–141) слово
правопорушення. Дізнайтеся його значення.
— Розгляньте малюнки на с. 100. Які права
людини порушують діти?
Виконай завдання у зошиті на с. 31 – 32.
Перейди за посиланням та
розподіли вчинки
Хороші і
погані вчинки
Немає коментарів:
Дописати коментар