четвер, 26 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 27.03.2020

Українська мова

Тема: «Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту».


С.144 – 145, вправа 344,345.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Каліграфічна хвилинка
Их еч ось яг
Тихесенько втомилось розгнівилось
Тихесенько вечір на землю спадає.
І сонце сідає в тихесенький гай.
Ой, сонечко ясне,
Невже ти втомилось,
Чи ти розгнівилось?
Іще не лягай!
— Знайдіть і підкресліть у вірші спонукальне речення. Назвіть дієслова.
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ УРОКУ
— На сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати над дієсловом. Будемо спостерігати за роллю дієслів у реченнях, текстах, добирати до дієслів антоніми.
 СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота за підручником (с. 144-147)
1) Вправа 344, с. 144.
— Прочитайте сполучення слів. Підкресліть дієслова, які стоять у початковій формі. Доберіть до них антоніми.
2) Вправа 345, с. 145.
— Прочитайте текст. Перекажіть.
— Випишіть із тексту дієслова-антоніми парами.
 Спишіть два останні абзаци тексту вправи 345.
Утворіть від виділеного дієслова спільнокореневі слова, які відповідають на питання хто?, який?.
ВПРАВА НА ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ


Читання

Тема: «Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля.»


С. 134 – 135.
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні ми починаємо ознайомлення з творчістю українського письменника Григора Тютюнника. Сподіваюсь, вас зацікавить творчість цієї неординарної особистості.
СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Біографічна довідка 
2. Опрацювання статті про Григора Тютюнника (с. 134)
Гра „Бджілки”. Самостійне мовчазне читання статті учнями
— Що писав Григір Тютюнник про оповідання?
— Чому твори цього митця надзвичайно цікаві?
— Яка тема була для Григора Михайловича найважливішою?
3. Опрацювання оповідання Григора Тютюнника „Бушля” (с. 134-135, до слів „а вони сплять—розморило на дощ обох”)
Прочитай текст до слів „а вони сплять—розморило на дощ обох”)
— Хто є головними персонажами оповідання?
— Хто така бушля?
Бушля — чапля.
— Що ви знаєте про цю пташку?
Довідкове бюро
Лантух — великий мішок з грубої тканини.
Лепешка, лепеха — трав'яниста багаторічна рослина з довгими мечоподібними листками й гострим запахом; аїр.
ПІДСУМОК УРОКУ
— З творчістю якого письменника почали ознайомлення на сьогоднішньому уроці?
— Які твори для дітей написав Григір Тютюнник?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати опрацьовану частину оповідання (с. 134-135).

Математика

Тема: «Розв’язування рівнянь, в яких один із компонентів – вираз. Розв’язування задач.»

С. 150 – 151, №992 – 998.

1. Математичний диктант (Запишіть лише відповіді)
— Чому дорівнює:
- сума чисел 710 і 290?
- різниця чисел 600 і 150?
- добуток чисел 150 і 2?
- частка чисел 540 і 6?
— Скільки дістанемо, якщо:
- 9 збільшити у 40 разів?
- 5 збільшити у 80 разів?
- 640 зменшити у 8 разів?
- 250 зменшити у 5 разів?
— Я задумала число. Якщо його збільшити в 6 разів, то отримаємо 120.
Яке число я задумала?
2. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо способи розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
3. Узагальнення й систематизація знань
1) Коментоване розв’язування прикладів (с. 150, завдання 992) - письмово
2) Розв’язування рівнянь за зразком (с. 150, завдання 993) - письмово
3) Усне розв’язування задачі (с. 151, завдання 994)
Перше число а, друге — у 3 рази більше. Знайти різницю цих чисел. (а – а • 3)
4) Робота над задачею (с. 151, завдання 995) - письмово
4. Підсумок уроку
— Які труднощі виникли під час роботи?

код доступу 964805
Завдання необхідно виконати до 28 березня 23:00

Немає коментарів:

Дописати коментар