Читання
Тема: «Позакласне читання. Весну красну зустрічаймо».
Математика
Тема: «Розв’язування рівнянь, в яких один із компонентів – вираз. Розв’язування задач.»
Природознавство
Тема: «Заповідні території рідного краю. Державні заповідники».
Тема: «Позакласне читання. Весну красну зустрічаймо».
— Відгадайте загадку.
• Де вона проходить —
Там травиця сходить,
Квіти розцвітають,
Солов'ї співають. (Весна)
— Сьогодні на уроці позакласного
читання ми будемо говорити про весну. Чудова пора року. Про неї кажуть, що вона
весела, ясна, чарівна! А з весною у наші віконця все частіше заглядає...
(сонце).
Знайдіть і прочитайте казку „Як Квітень до Березня в гості їздив”. http://abetka.ukrlife.org/gosti.htm
Аналіз змісту казки з
елементами вибіркового читання.
— Назвіть дійових осіб казки.
— Чому Березень не міг дістатися до
Квітня в гості?
— Що Травень порадив Березню?
— Чому Березень здивувався?
Опрацювання нових творів
1) Робота над віршем Павла Грабовського „Веснянка”.
а) Словникова робота.
Читання слів:
Буяє, проміння, ллє, блищить.
б) Самостійне читання вірша.
— Що ви уявляли під час читання?
— Які ознаки приходу весни є в цьому
вірші?
— А як ви гадаєте, про що виграє
струмочок?
— Намалюй
ілюстрацію до казки „Як Квітень до Березня в гості їздив”
код
доступу 874918
Завдання необхідно виконати до 26 березня 23:00
Математика
Тема: «Розв’язування рівнянь, в яких один із компонентів – вираз. Розв’язування задач.»
С. 149 – 150,
№ 985 – 991.
1. Математичний диктант
— Запишіть
вирази, знайдіть їх значення.
- Добуток чисел
7 і 1 збільшити на добуток чисел 1 і 0.
- Суму чисел 18
і 43 помножити на 1.
- Частку чисел
0 і 8 збільшити в 7 разів.
- Перший
множник 1, другий — на 49 більше. Знайти добуток.
- Різницю чисел
20 і 19 помножити на їх суму.
- Частку чисел
10 і 10 збільшити на добуток цих чисел.
2. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на
уроці ми ознайомимося із розв’язуванням рівнянь, у яких один із компонентів
поданий виразом зі змінною.
3. . Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча
робота (с. 149, завдання 985)
— Прочитайте
вирази за останньою дією.
354 – (240 –
36) (зменшуване 354, від’ємник виражений різницею чисел 240 і 36);
350 : (63 : 9)
(ділене 350, дільник виражений часткою чисел 63 і 9);
250 : 10 • 5
(частку чисел 250 і 10 помножити на 5).
2.
Розв’язування рівнянь за зразком (с. 149, завдання 986)
х : (32 – 24) =
16
— Яка остання
дія в поданому рівнянні? (Ділення)
— Назвіть
компоненти ділення. (Ділене, дільник, частка)
— Назвіть
ділене, дільник, частку.
— Яку дію можна
виконати? (32 – 24 = 8)
Отже:
х : 8 = 16
— Який
компонент нам невідомий? (Ділене х)
— Як знайти
ділене? (Потрібно дільник помножити на частку.)
Тепер ви можете легко помітити, що
вийшло відоме вам рівняння, і
тому далі розв’язування прокоментуйте самі.
х = 16 • 8
х = 128
— Виконаємо
перевірку: 128 : (32 – 24) = 128 : 8 = 16
16 = 16
— Перевірка
свідчить, що корінь рівняння знайдений правильно.
— Розв’язування решти рівнянь виконайте
самостійно. - письмово
Фізкультхвилинка
4. Розвиток математичних знань
1) Робота над
задачею (с. 149, завдання 987) - письмово
— Що означає
число 16?
— Що означає
число 36?
— Що означає
число 2?
— Що потрібно
дізнатися в задачі? (Яку відстань проїхало авто?)
— Ми можемо
відразу відповісти на це питання?
— Чому?
(Спочатку ми повинні дізнатися скільки витратили бензину.)
— Ми можемо це
дізнатися? (Так)
— Якою дією?
— Запишіть
розв’язання задачі двома способами.
Природознавство
Тема: «Заповідні території рідного краю. Державні заповідники».
С. 135 – 136
(підручник), с. 44 (зошит)
ПОВІДОМЛЕННЯ
ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні
на уроці ви дізнаєтеся про державні заповідники і заповідні території рідного
краю.
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота за підручником (с. 135-136)
— Пригадайте! Чому зникають
рослини і тварини?
— Що розповів Мудрий Лісовичок?
— Роздивіться малюнки на с. 136 і
розкажіть, чи збереглись у вашому краї недоторкані куточки природи?
— Розкажіть, що ви знаєте про
заповідник «Асканія-Нова».
Висновки
• Для збереження природи створюють
заповідники.
• В Україні діють 17 державних
заповідників.
2. Фізкультхвилинка
Робота в зошиті (с.44).
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ.
РЕФЛЕКСІЯ
— Прочитайте
сторінки Книги важливих знань про природу на с. 136.
— Поясніть, з якою
метою створюють заповідники.
— Які заповідники
створено в Україні?
код
доступу
879509
Завдання необхідно виконати до 28 березня 23:00
Немає коментарів:
Дописати коментар