середа, 25 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 26.03.2020

Читання
Тема: «Позакласне читання. Весну красну зустрічаймо».

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Відгадайте загадку.
• Де вона проходить —
Там травиця сходить,
Квіти розцвітають,
Солов'ї співають. (Весна)
— Сьогодні на уроці позакласного читання ми будемо говорити про весну. Чудова пора року. Про неї кажуть, що вона весела, ясна, чарівна! А з весною у наші віконця все частіше заглядає... (сонце). 
Знайдіть і прочитайте казку „Як Квітень до Березня в гості їздив”. http://abetka.ukrlife.org/gosti.htm
 Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.
— Назвіть дійових осіб казки.
— Чому Березень не міг дістатися до Квітня в гості?
— Що Травень порадив Березню?
— Чому Березень здивувався?
 Опрацювання нових творів
1) Робота над віршем Павла Грабовського „Веснянка”.
а) Словникова робота.
Читання слів:
Буяє, проміння, ллє, блищить.
б) Самостійне читання вірша.
— Що ви уявляли під час читання?
— Які ознаки приходу весни є в цьому вірші?
— А як ви гадаєте, про що виграє струмочок?
Намалюй ілюстрацію до казки „Як Квітень до Березня в гості їздив”

код доступу 874918

Завдання необхідно виконати до  26 березня 23:00 

Математика

Тема: «Розв’язування рівнянь, в яких один із компонентів – вираз. Розв’язування задач.»

С. 149 – 150, № 985 – 991.
1. Математичний диктант
— Запишіть вирази, знайдіть їх значення.
- Добуток чисел 7 і 1 збільшити на добуток чисел 1 і 0.
- Суму чисел 18 і 43 помножити на 1.
- Частку чисел 0 і 8 збільшити в 7 разів.
- Перший множник 1, другий — на 49 більше. Знайти добуток.
- Різницю чисел 20 і 19 помножити на їх суму.
- Частку чисел 10 і 10 збільшити на добуток цих чисел.
2. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося із розв’язуванням рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
3. . Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота (с. 149, завдання 985)
— Прочитайте вирази за останньою дією.
354 – (240 – 36) (зменшуване 354, від’ємник виражений різницею чисел 240 і 36);
350 : (63 : 9) (ділене 350, дільник виражений часткою чисел 63 і 9);
250 : 10 • 5 (частку чисел 250 і 10 помножити на 5).
2. Розв’язування рівнянь за зразком (с. 149, завдання 986)
х : (32 – 24) = 16
— Яка остання дія в поданому рівнянні? (Ділення)
— Назвіть компоненти ділення. (Ділене, дільник, частка)
— Назвіть ділене, дільник, частку.
— Яку дію можна виконати? (32 – 24 = 8)
Отже:
х : 8 = 16
— Який компонент нам невідомий? (Ділене х)
— Як знайти ділене? (Потрібно дільник помножити на частку.)
Тепер ви можете легко помітити, що вийшло відоме вам рівняння, і тому далі розв’язування прокоментуйте самі.
х = 16 • 8
х = 128
— Виконаємо перевірку: 128 : (32 – 24) = 128 : 8 = 16
16 = 16
— Перевірка свідчить, що корінь рівняння знайдений правильно.
Розв’язування решти рівнянь виконайте самостійно. - письмово
Фізкультхвилинка
4. Розвиток математичних знань
1)  Робота над задачею (с. 149, завдання 987) - письмово
— Що означає число 16?
— Що означає число 36?
— Що означає число 2?
— Що потрібно дізнатися в задачі? (Яку відстань проїхало авто?)
— Ми можемо відразу відповісти на це питання?
— Чому? (Спочатку ми повинні дізнатися скільки витратили бензину.)
— Ми можемо це дізнатися? (Так)
— Якою дією?

— Запишіть розв’язання задачі двома способами.


Природознавство

Тема: «Заповідні території рідного краю. Державні заповідники».

С. 135 – 136 (підручник), с. 44 (зошит)
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про державні заповідники і заповідні території рідного краю.
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота за підручником (с. 135-136)
— Пригадайте! Чому зникають рослини і тварини?
— Що розповів Мудрий Лісовичок?
— Роздивіться малюнки на с. 136 і розкажіть, чи збереглись у вашому краї недоторкані куточки природи?
— Розкажіть, що ви знаєте про заповідник «Асканія-Нова».
Висновки
• Для збереження природи створюють заповідники.
• В Україні діють 17 державних заповідників.
2. Фізкультхвилинка
Робота в зошиті (с.44).
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Прочитайте сторінки Книги важливих знань про природу на с. 136.
— Поясніть, з якою метою створюють заповідники.

— Які заповідники створено в Україні?

код доступу
879509
Завдання необхідно виконати до  28 березня 23:00



Немає коментарів:

Дописати коментар