вівторок, 24 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

25.03.20

Українська мова

Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки».

С. 144,вправа343
І. КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА
Вщ ащ щу щі ощ
Батьківщина щирий щічки
Виростай, дитино, й пам’ятай:
Батьківщина — то найкращий край!
Д. Павличко
— Яке це речення за метою висловлювання?
— До чого спонукає вас автор?
— Знайдіть у віршованих рядках звертання.
— Доберіть синоніми до слова Батьківщина.
Словникова робота
— Розгадайте ребус.                
     3 воля” гарбуз””
           (Тривога)
— Запишіть слово. Запам’ятайте його правопис.
— Складіть речення з цим словом.
— Доберіть синоніми до слова тривога.
Тривога — неспокій, збентеження.
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово переказувати текст за прочитаним твором без зачину та кінцівки.
1. Читання тексту учнями (вправа 343, с.144)
Прочитайте текст.
— Визначте, яких частин тексту бракує.
— Розгляньте малюнки. Вони вам допоможуть скласти зачин і кінцівку.

2. Визначення теми і основної думки
— Яка тема цього тексту? А основна думка?
3. Змістовий аналіз тексту. Відповіді на запитання
— Від чийого імені ведеться розповідь?
— Кого автор побачив у гнізді ластівки?
— Як поводився горобець?
— Як ластівки почали захищати своє гніздо?
— Що вони вирішили зробити?
— Чи злякався горобець?
4. Мовний аналіз тексту
— Як можна по-іншому сказати: зухвало (нахабно), господарем (хазяїном), оселя (гніздо), замурувати (заліпити), непереможний (нескорений).
— Замініть сполучення слів близькими за значенням: одного разу (в один із днів); у чужій оселі (у чужому гнізді).
— А чому автор використав саме ці слова, а не ті, що ми назвали?
— Які слова вживає автор, щоб не повторювалися слова ластівки і горобець?
6. Структурний аналіз тексту
— Назвіть зачин, кінцівку.
— Скільки абзаців виділено в тексті? Як вони між собою пов’язані?
7. Складання і запис доповненого переказу у зошит.


Читання

Тема: «Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий? «І трапиться ж таке…».

С. 132 – 133. І. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з оповіданнями українських письменників. Наш урок присвячений творчості Юрія Семеновича Старостенка. ІІ. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Біографічна довідка Прочитай про Ю. Старостенка на с. 132. 2. Опрацювання оповідання Юрія Старостенка „Хто це такий?” (с. 132) 1) Робота над загадкою. • Буркотливий, вайлуватий В лісі ходить звір патлатий, Одягнувши кожушину, Мед шукає і малину. (Ведмідь) 2) Гра „Рибки”. Самостійне мовчазне читання оповідання. — Чи впізнали ви головного героя оповідання? — Що трапилося з ведмедем? — Визначте тему твору (про що в ньому йдеться). — Прочитайте оповідання ще раз. — Перекажіть зміст оповідання від імені Мишка. 3. Опрацювання оповідання Юрія Старостенка „І трапиться ж таке...” (с. 132-133) 1) Гра „Рибки”. Самостійне мовчазне читання оповідання. — Якої картини ви уявляли, читаючи оповідання? — Назвіть його головних персонажів. 2) Підготовка до виразного читання оповідання. — З якою інтонацією будете читати оповідання? — Чиї слова прочитаєте злякано? Чиї — з обуренням? Чиї — впевнено, голосно? 3) Виразне читання оповідання. 4) Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua 
код доступу 914248
Завдання необхідно виконати до  25 березня 23:00
Математика

Тема: «Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач».
С. 148 – 149, №977 – 984. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми розглянемо, як змінюється частка від зміни дільника. I. Вивчення нового матеріалу 1. Розв’язування рівнянь (с. 148, завдання 977) - усно — Що невідомо в рівняннях? Як знайти дільник? 12 : х = 3 60 : х = 3 120 : х = 3 х = 4 х = 20 х = 40 2. Робота в парах (с. 148, завдання 978) — Порівняйте дільники й частки та зробіть висновок. Висновок. Якщо дільник збільшити (зменшити) в кілька разів при незмінному діленому, то частка зменшиться (збільшиться) у стільки ж разів. 3. Коментоване розв’язування прикладів (с. 148, завдання 979) - письмово — Порівняйте вирази у кожному стовпчику. Знайдіть значення виразів нижнього рядка, використовуючи значення відповідних виразів верхнього. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ ІІ. Розвиток математичних знань 1. Робота над задачею. 1) Завдання 980 (с. 149) — Про що розповідається в задачі? — Що відомо про яблучний сік? — Що відомо про томатний сік? — Якою дією взнаємо про кількість банок яблучного (томатного) соку? — Якою дією відповімо на питання задачі? — Склади скорочену умову і запиши задачу в зошит. — Самостійно виконай №983.

Перейди за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 997945
Завдання необхідно виконати до  25 березня 23:00

Основи здоров’я

Тема: «Сам собі помічник. Практична робота «Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104».

С. 112 – 115 (підручник), с. 50 – 51 (зошит).
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=fqCsDiw1ZVs
Пригадай, які ти знаєш служби порятунку.
За якими номерами їх можна викликати?
Узагальнення й систематизація знань
1. Робота за підручником (с. 112–115)
1) Робота за малюнками.
—Пригадайте свій найменш удалий відпочинок на природі. Розкажіть, що його зіпсувало.
— Розгляньте малюнок на с. 112 і назвіть неприємності, які можуть трапитися на відпочинку.
— Які ще небезпечні ситуації можуть трапитися?
2) Руханка.
— Уважно прочитайте інформацію на с. 113. Пограйте у гру разом зі своєю родиною.
Утворіть коло, оберіть ведучого і пограйте в гру «Безпечно — небезпечно». Ведучий називає певну дію (користуватися мобільним телефоном, ховатись у низинці...) й запитує будь кого, чи безпечно це робити під час грози. Той, хто припустився помилки, стає ведучим.
Запам’ятайте! Блискавка влучає у найвищу точку на місцевості.
— Якими порадами слід скористатися, якщо ти загубився?
Запам’ятайте! Ваше головне завдання — вийти до людей і попросити про допомогу.
— Як уникнути зустрічі з дикими тваринами?
Гра «Граємо разом з родиною».
Об’єднайтесь у чотири групи («вовк», «вепр», «лось», «гадюка»). За допомогою таблиці на с. 115
Підготуйте повідомлення про цих тварин.

Образотворче мистецтво

Тема: «Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до української народної казки»

- Видатний американський письменник Ернест Хе-мінгуей казав: «Немає друга відданішого за книгу». А що означає улюблена книга для вас?
Сьогодні ми дізнаємося, як художник створює ту книгу, яка потрапляє до ваших рук з книжкової фабрики.
- Чи маєте улюблену книжку? Яку?
- Чим вона вас приваблює? 
- Чи багато в ній ілюстрацій?
Переглянь відео по створенню ілюстрацій до українських казок та обери ту, що сподобалась найбільше. І, користуючиь відео, за підказками, намалюй своюілюстрацію.

Немає коментарів:

Дописати коментар