Дистанційне навчання
25.03.20
Українська мова
Тема: «Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки».
С. 144,вправа343
І. КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА
Вщ ащ щу щі ощ
Батьківщина щирий щічки
Виростай, дитино, й пам’ятай:
Батьківщина — то найкращий край!
Д. Павличко
— Яке це речення за метою висловлювання?
— До чого спонукає вас автор?
— Знайдіть у віршованих рядках звертання.
— Доберіть синоніми до слова Батьківщина.
Словникова робота
— Розгадайте ребус.
3 воля” гарбуз””
(Тривога)
— Запишіть слово. Запам’ятайте його правопис.
— Складіть речення з цим словом.
— Доберіть синоніми до слова тривога.
Тривога — неспокій, збентеження.
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово переказувати текст за прочитаним твором без зачину та кінцівки.
1. Читання
тексту учнями (вправа 343, с.144)
— Прочитайте текст.
— Визначте, яких частин тексту бракує.
— Розгляньте малюнки. Вони вам допоможуть скласти зачин і кінцівку.
2. Визначення теми і основної думки
— Яка тема цього тексту? А основна думка?
3. Змістовий аналіз тексту. Відповіді на запитання
— Від чийого імені ведеться розповідь?
— Кого автор побачив у гнізді ластівки?
— Як поводився горобець?
— Як ластівки почали захищати своє гніздо?
— Що вони вирішили зробити?
— Чи злякався горобець?
— Чи злякався горобець?
4. Мовний аналіз тексту
— Як можна по-іншому сказати: зухвало (нахабно), господарем (хазяїном), оселя (гніздо), замурувати (заліпити), непереможний (нескорений).
— Замініть сполучення слів близькими за значенням: одного разу (в один із днів); у чужій оселі (у чужому гнізді).
— Замініть сполучення слів близькими за значенням: одного разу (в один із днів); у чужій оселі (у чужому гнізді).
— А чому автор використав саме ці слова, а не ті, що ми назвали?
— Які слова вживає автор, щоб не повторювалися слова ластівки і горобець?
6. Структурний аналіз тексту
— Назвіть зачин, кінцівку.
— Скільки абзаців виділено в тексті? Як вони між собою пов’язані?
7. Складання і запис доповненого переказу у зошит.
Читання
Тема: «Дива в природі. Ю. Старостенко «Хто це такий? «І трапиться ж таке…».
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua
код доступу 914248
Завдання необхідно виконати до 25 березня 23:00
Математика
Тема: «Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач».
С. 148 – 149, №977 – 984. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми розглянемо, як змінюється частка від зміни дільника. I. Вивчення нового матеріалу 1. Розв’язування рівнянь (с. 148, завдання 977) - усно — Що невідомо в рівняннях? Як знайти дільник? 12 : х = 3 60 : х = 3 120 : х = 3 х = 4 х = 20 х = 40 2. Робота в парах (с. 148, завдання 978) — Порівняйте дільники й частки та зробіть висновок. Висновок. Якщо дільник збільшити (зменшити) в кілька разів при незмінному діленому, то частка зменшиться (збільшиться) у стільки ж разів. 3. Коментоване розв’язування прикладів (с. 148, завдання 979) - письмово — Порівняйте вирази у кожному стовпчику. Знайдіть значення виразів нижнього рядка, використовуючи значення відповідних виразів верхнього. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ ІІ. Розвиток математичних знань 1. Робота над задачею. 1) Завдання 980 (с. 149) — Про що розповідається в задачі? — Що відомо про яблучний сік? — Що відомо про томатний сік? — Якою дією взнаємо про кількість банок яблучного (томатного) соку? — Якою дією відповімо на питання задачі? — Склади скорочену умову і запиши задачу в зошит. — Самостійно виконай №983.
Перейди за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 997945
Завдання необхідно виконати до 25 березня 23:00
Основи здоров’я
Тема: «Сам собі помічник. Практична робота «Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104».
С. 112 – 115
(підручник), с. 50 – 51 (зошит).
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=fqCsDiw1ZVs
Пригадай, які ти знаєш служби порятунку.
За якими номерами їх можна викликати?
Узагальнення
й систематизація знань
1. Робота
за підручником (с. 112–115)
1) Робота
за малюнками.
—Пригадайте свій найменш удалий відпочинок на природі. Розкажіть, що його зіпсувало.
—
Розгляньте малюнок на с. 112 і назвіть неприємності, які можуть трапитися на
відпочинку.
— Які ще
небезпечні ситуації можуть трапитися?
2) Руханка.
— Уважно
прочитайте інформацію на с. 113. Пограйте у гру разом зі своєю родиною.
Утворіть
коло, оберіть ведучого і пограйте в гру «Безпечно — небезпечно». Ведучий
називає певну дію (користуватися мобільним телефоном, ховатись у низинці...) й
запитує будь кого, чи безпечно це робити під час грози. Той, хто припустився
помилки, стає ведучим.
Запам’ятайте! Блискавка влучає у найвищу точку на
місцевості.
— Якими
порадами слід скористатися, якщо ти загубився?
Запам’ятайте! Ваше головне завдання — вийти до людей
і попросити про допомогу.
— Як уникнути зустрічі з дикими тваринами?
Гра «Граємо разом з родиною».
- Об’єднайтесь у чотири групи («вовк», «вепр», «лось», «гадюка»). За допомогою таблиці на с. 115
Підготуйте повідомлення про цих тварин.
Образотворче мистецтво
Тема: «Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Виконання ілюстрації до української народної казки»
- Видатний
американський письменник Ернест Хе-мінгуей казав: «Немає друга відданішого за
книгу». А що означає улюблена книга для вас?
Сьогодні ми
дізнаємося, як художник створює ту книгу, яка потрапляє до ваших рук з
книжкової фабрики.
- Чи маєте
улюблену книжку? Яку?
- Чим вона вас приваблює?
- Чи багато в ній ілюстрацій?
Переглянь відео по створенню ілюстрацій до українських казок та обери
ту, що сподобалась найбільше. І, користуючиь відео, за підказками, намалюй своюілюстрацію.
Немає коментарів:
Дописати коментар