Дистанційне навчання24.03
Українська мова
Тема: «Зв'язок дієслова
з іменником у реченні. Доповнення тексту.»
— Сьогодні на уроці ми продовжимо
вивчати дієслово.
Каліграфічна
хвилинка
— Запиши у зошит.
Зз за зв зе зи
Зграя, взялась, задзвеніли.
Заспівали,
задзвеніли,
Мов заграли
кобзарі...
Де взялась
весела зграя,
Жарогруді
снігурі.
О. Олесь
— Доберіть синоніми до
слова жарогруді (усно).
— Підкресли дієслова у
вірші.
— Познач префікс у
цих дієсловах.
— Яке порівняння
використовує поет у вірші?
I. СПРИЙМАННЯ Й
УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота за
підручником (с. 142-143)
1) Попрацюймо усно (вправа 340, с. 142).
Прочитайте дієслова
та іменники. Поєднайте дієслова з іменниками за питаннями та змістом. Запишіть
за зразком.
2) Робота письмово (вправа 341, с. 143).
— Прочитайте текст,
уставляючи замість питань дієслова з довідки. Перекажіть.
— Спиши перший абзац
тексту, уставляючи пропущені букви. Доберіть із довідки пропущені дієслова, які
стоять у початковій формі, відповідно змінивши їх. Підкресліть іменники, з
якими зв’язані вписані дієслова.
3) Словникова робота.
— Відгадайте загадку.
• Зелені
сережки
На гіллі
висіли,
На сонечку
підсмажились
І
почервоніли! (Черешня)
— Запишіть
слово-відгадку. Запам’ятайте його правопис. Складіть речення з цим словом.
2. Фізкультхвилинка
ІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1. Вибіркове списування
— Прочитайте текст. Випишіть головні члени речення,
ставлячи питання від підмета до присудка.
У траві роса
виблискує сріблом. Вітаються з тобою білі голівки ромашок. Червоно вабить
конюшина. Під кущем глоду вихитується ніжна шипшина. Уже й бджоли снують. У
дубовому гаї понад струмком заливається іволга. Ще й соловейко витьохкує. (За
О. Десняком)
Наприклад: Роса (що робить?) виблискує.
— Якою частиною мови
виражені підмети?
— А що ви можете
сказати про присудки?
— На які питання
відповідають дієслова?
Перейди за посиланням
та виконай завдання:
Математика
Тема: «Залежність
результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому.
Розв’язування задач».
С. 147 – 148, №969 – 976.
І. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми розглянемо, як
змінюється частка від зміни діленого.
IІ.
Вивчення нового матеріалу
1. Коментоване розв’язування прикладів (с. 147, завдання 969) – усно.
2. Робота усно (с. 147, завдання 970)
— Порівняйте, як змінюється частка
внаслідок збільшення (зменшення) діленого в кілька разів.
Висновок. Якщо ділене збільшити (зменшити) у кілька разів при незмінному
дільнику, то частка збільшиться (зменшиться) у стільки ж разів.
ІІІ. Розвиток математичних знань
1. Коментоване розв’язування прикладів (с. 147, завдання 971) – письмово.
— Порівняйте вирази у кожному стовпчику. Знайдіть значення
виразів нижнього рядка, використовуючи значення відповідних виразів верхнього.
Зразок: 36 : 3 = 12
360 : 3 = 12 • 10 = 120
2. Робота
над задачею (с. 147, завдання 972) – письмово.
— Прочитайте задачу.
— Чи можемо ми відразу відповісти на питання задачі?
— Що для цього треба знати?
— Якою дією знайдемо, скільки цибулі зібрали з другої грядки?
— Якою дією знайдемо відповідь на питання задачі? (Діленням)
— Розвяжи задачу по діях.
— Розв’яжи задачу за схемою: □ : □ + (□
: □) • □ – завдання для учнів з високим рівнем (хто має 10-11 балів).
Виконай обчислення.
Завдання
необхідно виконати до 24 березня 23:00
Природознавство
Тема: «Охорона
рослинного і тваринного світу. Червона книга України.»
С. 130 – 134 (підручник), с. 42 – 43
(зошит).
Зроби висновок з переглянутого.
ІІ. Опрацюй с. 130 – 134 підручника.
— Запам’ятай
визначення Червона книга.
— Скільки томів вміщує ця книга? Назви їх.
— Дай відповіді на запитання на
с. 132.
— Ознайомся з рослинами та
тваринами, занесеними до Червоної книги України, перейшовши за посиланнями:
— Виконай завдання в зошиті на с. 42 – 43.
та введи код доступу 444447
Пройди тест.
Завдання необхідно виконати до
25 березня 23:00
Трудове навчання
І.
Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні ми
продовжимо ознайомлення з народною творчістю, народними традиціями та звичаями,
поговоримо про декорування виробів; ознайомимось з різновидами пасхальних яєць
та продовжимо працювати в техніці витинанки.
А також відео Даринки
Чорної - Історія Писанки (сюжет до програми ТЕМА: Писанки) https://www.youtube.com/watch?v=kyoH7zHz9BM
Аналіз зразка виробу та
його конструктивних особливостей.
- Як ви вже зрозуміли, ми будемо виготовляти писанку -витинанку .
- Як ви вже зрозуміли, ми будемо виготовляти писанку -витинанку .
- Отож, погляньте, будь ласка.
В нас є готові витинанки. Розглянь зразки писанок-витинанок:
- З чого складається витинанка ? (аркуша паперу і картону ).
- Тобто для витинанки є основою папір .
- На папері ми можемо вирізати будь - який візерунок .
- Витинанку ми приклеюємо на картон.
- На папері ми можемо вирізати будь - який візерунок .
- Витинанку ми приклеюємо на картон.
Переглянь відео «Аплікація Писанка-витинанка»
Інструктаж з техніки безпеки
Немає коментарів:
Дописати коментар