вівторок, 24 березня 2020 р.

Дистанційне навчання24.03

Українська мова

Тема: «Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту.»
— Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати дієслово.
Каліграфічна хвилинка
  Запиши у зошит.
Зз за зв зе зи
Зграя, взялась, задзвеніли.
Заспівали, задзвеніли,
Мов заграли кобзарі...
Де взялась весела зграя,
Жарогруді снігурі.
О. Олесь
— Доберіть синоніми до слова жарогруді (усно).
— Підкресли дієслова у вірші.
— Познач префікс у цих дієсловах.
— Яке порівняння використовує поет у вірші?
I. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=_GhlLLWdOXY
1. Робота за підручником (с. 142-143)
1) Попрацюймо усно (вправа 340, с. 142).
Прочитайте дієслова та іменники. Поєднайте дієслова з іменниками за питаннями та змістом. Запишіть за зразком.
2) Робота письмово (вправа 341, с. 143).
— Прочитайте текст, уставляючи замість питань дієслова з довідки. Перекажіть.
— Спиши перший абзац тексту, уставляючи пропущені букви. Доберіть із довідки пропущені дієслова, які стоять у початковій формі, відповідно змінивши їх. Підкресліть іменники, з якими зв’язані вписані дієслова.
3) Словникова робота.
— Відгадайте загадку.
• Зелені сережки
На гіллі висіли,
На сонечку підсмажились
І почервоніли! (Черешня)
— Запишіть слово-відгадку. Запам’ятайте його правопис. Складіть речення з цим словом.
2. Фізкультхвилинка
ІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
1. Вибіркове списування
— Прочитайте текст. Випишіть головні члени речення, ставлячи питання від підмета до присудка.
У траві роса виблискує сріблом. Вітаються з тобою білі голівки ромашок. Червоно вабить конюшина. Під кущем глоду вихитується ніжна шипшина. Уже й бджоли снують. У дубовому гаї понад струмком заливається іволга. Ще й соловейко витьохкує. (За О. Десняком)
Наприклад: Роса (що робить?) виблискує.
— Якою частиною мови виражені підмети?
— А що ви можете сказати про присудки?
— На які питання відповідають дієслова?
Перейди за посиланням та виконай завдання:

Математика

Тема: «Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач».

С. 147 – 148, №969 – 976.
І. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми розглянемо, як змінюється частка від зміни діленого.
IІ. Вивчення нового матеріалу
1. Коментоване розв’язування прикладів (с. 147, завдання 969)усно.
2. Робота усно (с. 147, завдання 970)
— Порівняйте, як змінюється частка внаслідок збільшення (зменшення) діленого в кілька разів.
Висновок. Якщо ділене збільшити (зменшити) у кілька разів при незмінному дільнику, то частка збільшиться (зменшиться) у стільки ж разів.

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ

ІІІ. Розвиток математичних знань
1. Коментоване розв’язування прикладів (с. 147, завдання 971)письмово.
— Порівняйте вирази у кожному стовпчику. Знайдіть значення виразів нижнього рядка, використовуючи значення відповідних виразів верхнього.
Зразок: 36 : 3 = 12
              360 : 3 = 12 • 10 = 120 
2. Робота над задачею (с. 147, завдання 972)письмово.
— Прочитайте задачу.
— Чи можемо ми відразу відповісти на питання задачі?
— Що для цього треба знати?
— Якою дією знайдемо, скільки цибулі зібрали з другої грядки?
— Якою дією знайдемо відповідь на питання задачі? (Діленням)
Розвяжи задачу по діях.
— Розв’яжи задачу за схемою: □ : □ + (□ : □) • □ – завдання для учнів з високим рівнем (хто має 10-11 балів).

Перейди за посиланням join.naurok.ua та введи код доступу 302714
Виконай обчислення.
Завдання необхідно виконати до  24 березня 23:00


Природознавство

Тема: «Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України.»

С. 130 – 134 (підручник), с. 42 – 43 (зошит).
І. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0
Зроби висновок з переглянутого.
ІІ. Опрацюй с. 130 – 134 підручника.
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY
Запам’ятай визначення Червона книга
— Скільки томів вміщує ця книга? Назви їх.
Переглянь відео про Ботанічний сад імені Гришка https://www.youtube.com/watch?v=l2OguFkLflo
Дай відповіді на запитання на с. 132.
Ознайомся з рослинами та тваринами, занесеними до Червоної книги України, перейшовши за посиланнями:
Виконай завдання в зошиті на с. 42 – 43.

Перейди за посиланням join.naurok.ua
та введи код доступу 444447
Пройди тест.
Завдання необхідно виконати до  
25 березня 23:00

Трудове навчання


І. Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з народною творчістю, народними традиціями та звичаями, поговоримо про декорування виробів; ознайомимось з різновидами пасхальних яєць та продовжимо працювати в техніці витинанки.
Переглянь відео «Добрі традиції. Писанки» https://www.youtube.com/watch?v=b-zRfjl02CM
А також відео Даринки Чорної - Історія Писанки (сюжет до програми ТЕМА: Писанки) https://www.youtube.com/watch?v=kyoH7zHz9BM
Аналіз зразка виробу та його конструктивних особливостей.
- Як ви вже зрозуміли, ми будемо виготовляти писанку -витинанку .
-        Отож, погляньте, будь ласка. В нас є готові витинанки. Розглянь зразки писанок-витинанок:



-        З чого складається витинанка ? (аркуша паперу і картону ).
-        Тобто для витинанки є основою папір .
-         На папері ми можемо вирізати будь - який візерунок .
-        Витинанку ми приклеюємо на картон.
Переглянь відео «Аплікація Писанка-витинанка»
Інструктаж з техніки безпеки



 Отже, приступаємо до роботи…



















Немає коментарів:

Дописати коментар