неділя, 22 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

23.03.20

Українська мова

Тема: «Дієслово як частина мови»
С. 140 – 142, вправи 336 – 339.
1. Каліграфічна хвилинка
Хх хв ох хл ха
Хліб хвилинка
Вийшов травень з гаю,
Нивам усміхнувся,
Потім на стежині,
Як хлопчак роззувся.
М. Сингаївський
— Які слова вжито у переносному значенні?
— Доберіть перевірне слово до слова стежині.
— Позначте префікс у слові роззувся. Поясніть його правопис.
2. Ознайомлення з темою уроку.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA&t=2s
3. Робота за підручником (с. 140-142)
1) Колективна робота (вправа 336, с. 140).
— Прочитайте загадку. Випишіть із загадки слова за зразком. Продовжіть речення.
Заучування правила (с. 141)
— Зробіть звуко-буквений аналіз слова-відгадки.
Спишіть виділене слово, позначте основу, закінчення. Поділіть на склади для переносу.
2) Фронтальна робота (вправа 338, с. 142).
— Прочитайте текст. Перекажіть. Спишіть текст. Підкресліть дієслова, поставте до них питання. Поставте підкреслені дієслова в початкову форму.
3) Словникова робота.
Очерет — багаторічна водяна або болотна трав’яниста рослина з високим стеблом і розлогою пірамідальною волоттю.
— Складіть речення зі словом очерет.
Перейдіть за посиланням та виконай завдання, щоб закріпити знання про дієслово https://learningapps.org/4668145

Читання

Тема: «Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. О. Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено)
С. 129 – 131.
І. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему. Прочитайте її назву.
— На які розділи вона поділена?
ІІ.СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Опрацювання статті про оповідання (с. 129)
Гра „Бджілки”. Самостійне напівголосне читання статті учнями
— Самостійно прочитайте статтю на с. 129.
— Що називають оповіданням?
— Як автор розповідає про своїх героїв?
2. Ознайомлення з життєвим і творчим шляхом Олександра Копиленка
Опрацювання статті про Олександра Копиленка (с. 129).
3. Словникова робота.
Наснага — творчий запал; душевна зарядка.
Митець — той, хто працює в якому-небудь виді мистецтва.
Шляхетний — який відзначається високими моральними якостями; який дістав добре виховання; благородний.
4. Аналіз змісту статті з елементами вибіркового читання.
— Де народився і виріс майбутній письменник?
— Про що він розповідав у своїх творах?
— Про що він згадував?
— Скільки книжок видав письменник?
— Яка збірка оповідань стала найголовнішою в його житті?
Гра „Передбачення”
— Прочитайте заголовок оповідання.
— Про кого може йтися в цьому оповіданні?
— Як ви розумієте слово розбишака? (Той, хто любить бешкетувати, пустувати. Той, що б'ється (про птахів).)
— Кого автор міг назвати Чивом?
Виразне читання оповідання.
— Прочитайте оповідання самостійно.
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Хто є його головним персонажем?
— Прочитайте оповідання ще раз. Дайте відповіді на запитання після нього.
А тепер перейдіть за посиланням join.naurok.ua та введіть код
295025. Перевірте себе.
Завдання необхідно виконати до 24 березня 23:00.

Математика

Тема: «Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв’язування задач».
С. 145 – 147, №960 – 968.
І. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми розглянемо залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії.
IІ. Вивчення нового матеріалу
1. (с. 145, №960) – усно.
— Порівняйте, як змінюється добуток при зміні одного з множників у кілька разів.
Висновок. Якщо один з множників збільшити (зменшити) у кілька разів, то і добуток збільшується (зменшується) у стільки ж разів.
2. Обчислення виразів за зразком з коментуванням (с. 146, №961) – письмово.
3. Опрацювання матеріалу (с. 146, №962) – усно.
Висновок. Якщо один множник збільшити (зменшити) у кілька разів, а другий зменшити (збільшити) у стільки ж разів, то значення добутку не зміниться.
4. Обчислення за зразком (с. 146, №963) – письмово.
— Обчисліть за зразком і зробіть висновок про спосіб множення на 5.
18 • 5 = (18 : 2) • (5 • 2) = 9 • 10 = 90
Множення на 5 замінюється множенням на 10 з наступним діленням на 2 отриманого добутку (чи діленням на 2 і множенням на 10).
14 • 5 = 14 • 10 : 2 = 70
5. Самостійна робота над задачею (с. 146, №965) – письмово.
Ознайомившись з умовою задачі, складіть її короткий запис та самостійно розв’яжіть.
6. С. 147, №967 – письмово.
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua та введіть код доступу 886272
Завдання необхідно виконати до 23 березня 23:00

Я у світі

Тема: «Чим славиться Україна?»
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=hDb9WxPs5TA та дізнайся
Цікаві факти про Україну!
Дізнайся, як українці борщ винайшли https://www.youtube.com/watch?v=EDjJ5BTR0oY
Факти про Україну, які вразили світ https://www.youtube.com/watch?v=NoZ62G9ZrPs
Ознайомся з Історичними скарбами України за посиланням
А що ти знаєш про Україну?
Перевір свої знання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua та введи код доступу 660914
Завдання необхідно виконати до 30 березня 22:00

Немає коментарів:

Дописати коментар