Українська мова
Тема: «Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови»
Перейдіть за
посиланням та працюйте за відео, виконуючи відповідні записи у зошиті. Закріплення знань
про дієслово
Завдання необхідно виконати до 30 квітня 23:00
Читання
Тема: «Контрольна робота. Робота з літературним твором. В. Сухомлинський «Прогаяний день»
Математика
Тема: «Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213 ∙ 3»
Образотворче мистецтво
Тема: «Лялька в театрі. Виготовлення театральної ляльки»
Ми сьогодні створимо незвичайних ляльок для театральної вистави, які згодом прикрасять наш музей ляльок.
Готову ляльку
сфотографувати або зняти відео та
прислати мені у Месенджер.
Тема: «Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови»
Робота за підручником
(с.159), вправи 379 – 381.
— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над
визначенням дієслів. Будемо вчитися доречно вживати їх у своєму мовленні.
Запишіть у зошиті:
29 квітня
Дистанційне навчання
Виконайте тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=155650 Завдання необхідно виконати до 30 квітня 23:00
Читання
Тема: «Контрольна робота. Робота з літературним твором. В. Сухомлинський «Прогаяний день»
Перейдіть
за посиланням та виконайте роботу.
Завдання необхідно виконати до 29
квітня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження тесту!Математика
Тема: «Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213 ∙ 3»
Робота за
підручником (с. 166 – 167).
Запишіть у зошиті:
29 квітня
Дистанційне навчання
Математичний
диктант (запишіть лише результати)
- Запишіть найменше число до 22, яке ділиться
на 4.
- Запишіть число, яке йде за числом 888.
- Помножте 5 на 120.
- Число 880 розділіть на 8.
- Число 12 помножте на 6.
- Збільшіть число 8 у 4 рази.
- Зменшіть число 48 у 8 разів.
- Укажіть порядкове місце букви Д в алфавіті.
- Скільки звуків у слові пень?
- Я задумала число: якщо його збільшити на 20,
то вийде 25. Відгадайте його!
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці
множення і ділення.
А також розглянемо письмове множення на одноцифрове число.
Усно виконайте обчислення за № 1097.
Розгляньте множення виду
213 ∙ 3 за № 1099.
- Як
розклали число 213 аби помножити його на 3? (поясніть за записом у підручнику).
-
Розгляньте письмовий спосіб знаходження добутку 213 ∙ 3 у підручнику.
-
Прочитайте правило на с. 166.
-
Перейдіть за посиланням та послухайте пояснення множення трицифрового числа на
одноцифрове (на початку відео) Письмове множення
трицифрового на одноцифрове число
-
Виконайте множення письмово, записуючи
у стовпчик за № 1100.
Розв’язування задачі за планом (с. 167,
завдання 1102) – письмово.
- Запишіть скорочену
умову
— Складемо план розв’язання.
План розв’язання
1) Скільки відвідувачів прийшло на виставку
другого дня?
2) Скільки всього осіб відвідало виставку за
два дні?
3) Скільки всього третьокласників відвідало
виставку?
Користуючись
планом розв’язування, запишіть розв’язання у зошит.
Робота над задачею (с. 167, завдання 1104)
}143 дер.Яблунь - ? ряд., по 8 дер.
Груш
– 9 ряд., по 7 дер.
Запиши
умову і розв’язання у зошит (3 дії).
— Що повторювали на уроці?
— Що нового дізналися?
Основи здоров’я
Тема:
«Уява і здоров’я. Творчі здібності. Практична робота: виконання проекту
«Здоровим бути модно!»
Онлайн-підручник
з основ здоров’я для 3 класу с. 130 – 133, зошит с. 58 – 59.
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про творчі
здібності та про те, як їх розвивати.
Опрацюйте
с. 130 – 133 у підручнику.
Виконайте
завдання на с. 58 – 59 у зошиті.
Виконайте тест
Завдання
необхідно виконати до 29 квітня 23:00
Тема: «Лялька в театрі. Виготовлення театральної ляльки»
Онлайн-підручник
з образотворчого мистецтва для 3 класу с. 124 – 127.
Бесіда
* Чи переглядали ви вистави у ляльковому театрі?
* Які це були вистави?
* Чи були ці вистави створені за творами художньої літератури?
* Яких ляльок ви бачили під час вистави?
* Що вам найбільше сподобалося?
* Чи замислювалися ви над тим, як і хто створює ляльку для вистави?
* Чи переглядали ви вистави у ляльковому театрі?
* Які це були вистави?
* Чи були ці вистави створені за творами художньої літератури?
* Яких ляльок ви бачили під час вистави?
* Що вам найбільше сподобалося?
* Чи замислювалися ви над тим, як і хто створює ляльку для вистави?
У Харківському театрі ляльок, наприклад, уже
багато років існує музей ляльок, що привертає увагу відвідувачів не менше, аніж
цікаві вистави. У вітринах «відпочивають» ляльки-актори, що впродовж багатьох
років виступали у виставах театру, ляльки інших країн світу, що розповідають
про традиції лялькових вистав різних країн.
Ми сьогодні створимо незвичайних ляльок для театральної вистави, які згодом прикрасять наш музей ляльок.
Перегляньте відео:
Творче
завдання
Виготовте театральну ляльку — вашого улюбленого літературного героя (художні матеріали — за вибором учнів).
Виготовте театральну ляльку — вашого улюбленого літературного героя (художні матеріали — за вибором учнів).
Ви
можете створити свою ляльку для лялькового театру…
УСПІХІВ!
Немає коментарів:
Дописати коментар