Українська мова
Тема: «Написання не з дієсловами».
• Прочитайте перші два речення. Які вони за метою висловлювання?
• Проаналізуйте орфограми, поясніть правопис.
• Пригадайте, що таке суфікс. Знайдіть слова із суфіксами.
• Назвіть дієслова. Визначте їх час.
Виконайте
тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=797065
Завдання необхідно виконати до 28 квітня 23:00
Природознавство
Тема: «Травна система»
Виконайте
завдання 1, 2, 3 у зошиті на с. 48, 49.
Завдання необхідно виконати до 28 квітня 23:00
Трудове навчання - STEAM-урок
Тема: «Виготовлення ROBO-листівки "Для наших мам"»
Прошу зняти процес виготовлення листівки на відео або зробіть фото і пришліть мені в
Месенджер протягом 28, 29 та до 15.00 30 квітня. ОБОВʼЯЗКОВО!
Тема: «Написання не з дієсловами».
Робота за
підручником (с.157 – 158), вправи 375 – 377.
Каліграфічна хвилинка
ЧЧ
ЧЧ ч чу ч очок листочок
Чи, може, це спинається грибочок?
Чи, може, це скрадається хижак?
То пролетить березовий листочок,
То пробіжить невидимий їжак.
Чи, може, це спинається грибочок?
Чи, може, це скрадається хижак?
То пролетить березовий листочок,
То пробіжить невидимий їжак.
• Прочитайте перші два речення. Які вони за метою висловлювання?
• Проаналізуйте орфограми, поясніть правопис.
• Пригадайте, що таке суфікс. Знайдіть слова із суфіксами.
• Назвіть дієслова. Визначте їх час.
— Сьогодні на уроці ви продовжите дізнаватись, як пишеться частка
не
з дієсловами.
Перейдіть за посиланням та
виконуйте за ним завдання, записуючи, що потрібно, у зошит.
(вправа 375, с. 157) – письмово.
— Прочитайте текст за
ролями.
— Випишіть із тексту
дієслова з не. Поясніть їх правопис. Запам’ятайте правопис виділеного
слова. Спишіть речення, у якому мама-мишка пояснює, що таке комп’ютер.
(вправа 376, с. 157-158) – усно.
— Прочитайте текст.
— Назвіть дієслова з не.
Поясніть їх правопис.
Висновок. Частка не пишеться з дієсловами окремо.
Виконай тест
1.Виконай завдання та
закріпи свої знання https://learningapps.org/9013884
2.Виконай тест та перевір
свої знання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=933092
Завдання необхідно виконати до 28 квітня
23:00
Математика
Тема:
«Ознаки подільності на 2 і 5. Розв’язування задач»
Робота за
підручником с. 163 – 164.
— Сьогодні ми продовжимо працювати над ознаками подільності на 2 та 5
Запишіть
у зошиті:
28
квітня
Дистанційне
навчання
1.
Повторіть правила про ознаки подільності на 2 та 5 на с. 163
2.
Поясніть складання нерівностей за № 1086 – усно.
3.
Доберіть значення змінної, щоб нерівності були істинними (правильними) за №
1089 – письмово.
4. Виконайте
ділення з остачею – письмово.
44 : 7 27 :
5 65 : 9
25 : 4 38 :
6 48 : 7
5.
Розвяжіть задачу № 1088 письмово,
користуючись блок-схемою 1 (початок розв’язання знизу – жовті прямокутнички) –
3 дії.
Скорочена
умова:
Капуста
|
В 1-му мішку
|
К-ть мішків
|
Заг. маса капусти
|
Білокачанна
|
10 кг
|
4м.
|
}64 кг? кг
|
Цвітна
|
? кг
|
3м.
|
? кг
|
6. Складіть
обернену задачу за блок-схемою 2. (Пригадай, обернена задача – це та сама
задача, але те, що було відомо у 1-й задачі, стає невідомим у 2-й. Накресліть
скорочену умову (подану вище), внесіть зміни до даних відповідно до схеми 2 і
розв’яжіть її (3 дії).
Завдання необхідно виконати до 28 квітня 23:00
Природознавство
Тема: «Травна система»
Робота за
підручником (с.149 – 151), зошит с. 48,49.
Фронтальне опитування
— Чому скелет і м’язи називають опорно-руховою
системою?
— Яке значення має скелет?
— Розкажіть про роль м’язів.
— Для чого потрібно виробляти правильну
поставу?
— Як можна виробити правильну поставу?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про будову
та значення травної системи.
Робота за підручником (с. 149-151)
— Пригадайте! Для чого людина
вживає їжу?
— Для того щоб людина могла жити, працювати, а
дитячий організм — ще й рости, необхідні поживні речовини. Вони надходять до
організму з рослинною і тваринною їжею.
— Поміркуйте! Для чого вам
потрібно знати про травлення?
— Запам’ятайте! Травлення —
це складний процес перетворення їжі на поживні речовини, які засвоюються
організмом.
Опрацюйте
с. 149 – 151 у підручнику. Запам’ятайте усе, що виділено жирним шрифтом.
Запам’ятайте, як відбувається процес травлення. (є у відео та у розповіді
Сонечка Семикрапочки в підручнику с. 150).
Виконайте тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=740001 Завдання необхідно виконати до 28 квітня 23:00
Трудове навчання - STEAM-урок
Тема: «Виготовлення ROBO-листівки "Для наших мам"»
Вітальна Roboлистівка для мами
Кардмейкінг -мистецтво власноруч робити листівки. Багато хто
погодиться з думкою, що листівка, яка зроблена з любов’ю, варта більшого, аніж
будь-яка придбана за найбільші гроші світу. У травні буде гарне свято - День
матері — день ніжності, любові і турботи — всього того, чим наповнюють цей світ
наші мами. Аби проявити в цей день свою любов до них, можна виготовити вітальну
листівку. Адже подарунок, зроблений своїми руками, є особливо цінним. Пропоную
вашій увазі цікаву ідею Roboлистівки, яку можна виготовити та подарувати своїй
матусі!
Roboлистівки - це дизайнерські, інтерактивні, електричні
smart-листівки для самостійної збірки. Впевнена, що даний виріб зацікавить
дітей, й принесе їм максимум задоволення від процесу створення маленького
витвору мистецтва. І неважливо, якщо листівка вийде недосконалою, адже головне
в ній — прояв любові та уваги. Нехай кожне матусине серце буде зігріте любов’ю
від невеличкого подарунку.Тож втілюйте в життя!
Виготовлення
листівки
Усе, що потрібно
для виготовлення листівки, ви знайдете за посиланням
Прошу татусів допомогти своїм
діткам.👇
За посиланням
можете ознайомитися з покроковою інструкцією виготовлення Roboлистівки: Виготовлення
Roboлистівки
Немає коментарів:
Дописати коментар