неділя, 24 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 25.05.20

Українська мова

Тема: «Що ми знаємо про частини мови»


Робота за підручником
Запишіть у зошиті:
25 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
Мм ам мл еньк ця
Маленька праця безділля
Маленька праця краща за велике безділля.
— Як ви розумієте зміст прислів’я?
— Поділіть на склади для переносу слово маленька різними способами.
— Яке слово у прислів’ї є антонімом до слова маленька?

Сьогодні пригадаємо, що вивчили про частини мови.
Далі перейдіть за посиланням та виконуйте завдання, працюючи за відео Повторення вивченого про частини мови. 3 клас.


Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до  25 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Читання

Тема: «Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака»


1.     Робота над чистомовкою
В. Заєць  Гав
Пес на службу наля-Гав:
Пізно спати він ля-Гав,
Рано з буди вибі-Гав,
На городі все чи-Гав
На пташині зграї Гав:
- Гав-гав-гав,
Гав-гав,
гав-гав!
2.     Робота над скоромовкою
Кролики на роликах
Три кролики
На роликах.
Не кролики -
королики!
Чи ж зможе і корова
Купить кролячі ролики
І стать як кролик-ролер?
III. Ознайомлення з біографією Кузька Кузякіна.
Інтерв’ю з письменником Кузько Кузякін
Автор, художник, педагог.
Народився 12 травня 1984 року. Отримав дві вищих освіти: журналістську й педагогічну. Закінчив Житомирську художню школу. Працював вожатим у таборі «Артек», вихователем у центрі для дітей-сиріт, викладачем фізики.
А також редагував та ілюстрував декілька дитячих журналів («Пізнайко», «Мамине сонечко», «Професор Крейд», «Артек»). Отримав відзнаку в кількох літературних конкурсах («Коронація Слова», «Смолоскип», «Белая скрижаль», «Витоки», премії імені Олександри Кравченко).

IV. Мотивація навчальної діяльності.
   Твори Кузька Кузякіна  дуже веселі і легко читаються. Ми спробуємо знайти смішний підтекст в його творі «Чим корова не собака»

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
Опрацювання уривку з книги «ЯхТрамвай+Зоопарк»
— Кого умів малювати хлопчик?

2.     Словникова робота
*1 Молочні породи корів — корови, які дають молоко, а не вирощуються для м’яса.
*2 Міськвно́ — скорочено від «міський відділ народної освіти» — державна установа, яка керує школами міста.
*3 Спо́нсор — благодійник: людина чи організація, яка надає грошову допомогу.
*4 Стінгазе́та — саморобна газета, яку розміщують на стіні.
*5 Перфо́рманс — вид сучасного мистецтва, дуже коротка і яскрава ви-
става.

Фізкультхвилинка

3. Повторне мовчазне читання уривку. Чим корова не собака
4. Дайте відповіді на запитання.
- У яку гру любив грати хлопчик?
- Що мали спонсори подарувати школі?
- Як мукала хлопчикова корова?
- Чи переміг хлопчиковий малюнок?
- Що на додачу подарували спонсори?
5.Вибіркове читання.
Знайдіть продовження речень у тексті.
- І майструвати з татом… .
- Тема якась… .
- Директори закотили… .
- Я теж узявся, … .
-На балконі її… ?
- І я став … .
Тепер же в мене й часу … .
6. Визначення смішного підтексту твору.
Що смішного було у тексті?
VI. Підсумок уроку
— З яким настроєм завершуєте сьогоднішній урок?
— Які завдання вам було виконувати найлегше?
— При виконанні яких завдань виникли труднощі?
— Чи вдалося їх подолати? Як саме?
VІІ. Домашнє завдання.
Намалювати малюнок до твору.



Виконайте тест:
Дата завершення: 25.05.2020 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика

Тема: «Письмове ділення на одноцифрове число»


Робота за підручником (с. 172 – 173)
— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчений матеріал. Запишіть у зошиті:
25 травня
Дистанційне навчання




Математичний диктант


Виконайте завдання:



Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до  25 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!


Я у світі

Тема: «Практична робота:"Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?"»


Тема: Практична робота:"Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?"

Перегляньте пізнавальний мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=tfzkG8kMcAc&t=50s

Складіть розповідь про своє місто





Немає коментарів:

Дописати коментар