Українська мова
Тема: «Що ми знаємо про речення»
• Розбери слово «походжали» за будовою.
• Склади речення із словом «осінь».
Тема: «Письмове ділення на одноцифрове число»
Природознавство
Тема: «Як попереджати захворювання органів чуття»
Сфотографуватися
з роботою і саму роботу та надіслати мені у Месенджер.
Тема: «Що ми знаємо про речення»
Запишіть
у зошиті:
19 травня
Дистанційне
навчання
Каліграфічна хвилинка
Оо ой йо ом ор ов он
Осінь обруч ось
Два зелені огірочки
Походжали по садочку.
Осінь обруч ось
Два зелені огірочки
Походжали по садочку.
• Розбери слово «походжали» за будовою.
• Склади речення із словом «осінь».
Сьогодні ми
повторимо вивчене про речення.
Пригадайте, які бувають речення за
метою висловлювання та інтонацією: Речення. Види речень
за метою висловлювання та інтонацією.
Виконайте завдання, що подане
в кінці відео. Запишіть у зошит.
— Наведіть приклади речень, різних за метою висловлювання
та інтонацією.
Списування.
— Спишіть текст, розбиваючи його на речення. У кінці
кожного речення ставте потрібний розділовий знак.
Як хороше в
лісі а скільки тут грибів он майнула білка куди вона зникла а ось опускається
павучок цікаво куди він мандрує.
Виконайте Вправу
395.
Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до 19
травня 23:00
Увага! Лише
одна спроба проходження!
Математика
Тема: «Письмове ділення на одноцифрове число»
Робота за
підручником (с. 172 – 173)
Запишіть
у зошиті:
19
травня
Дистанційне
навчання
Запишіть
Хвилинку каліграфії та Математичний диктант
1. Розв’яжіть приклади на ділення з остачею (с. 173,
завдання 1154)
2.
Порівняйте іменовані числа (с. 173,
завдання 1156)
Самостійна
робота за посиланням:
Завдання необхідно виконати до 19
травня 23:00
Увага! Лише
одна спроба проходження!
Природознавство
Тема: «Як попереджати захворювання органів чуття»
Робота за
підручником (с.155 – 156), зошит с. 51.
— Які органи чуття є у людини?
— Чи може людина повно сприймати навколишній
світ, якщо у неї порушений який-небудь орган?
— Завдяки чому ми можемо бачити, чути,
відчувати, нюхати?
— Уявіть, що язик перестав бути органом
смаку,— що може статися?
— А якщо шкіра перестала бути органом дотику?
— А якщо ніс перестав бути органом нюху?
3. Вікторина «Органи чуття»
• Ця диня солодка,
Духмяна, смачна,
Велика і жовта.
Дозріла вона.
• Травичка шовкова,
Зелена, м’якенька.
Така соковита,
Така молоденька.
• Легенька і ніжна,
Неначе пушинка,
Торкнулась долоні
Холодна сніжинка.
• Розставивши крила,
Співець гребенястий
Кричить: Ку-ку-рі-ку!
Удався горластий!
• Ллються пахощі весняні
Всюди, всюди!
Я вдихаю їх весь день
На повні груди.
• Курчатка маленькі.
Жовтенькі, рябенькі,
Пухнасті і м’якесенькі,
Голосочки тоненькі.
— Про які органи чуття йдеться у віршах?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те, як
берегти органи чуття від захворювань і вести здоровий спосіб життя.
Робота за підручником (с. 165-167)
— Пригадайте! Що ви знаєте
про органи чуття та їх значення для вашого життя?
— Які поради дає лікар Калина Пігулко, щоб
запобігати псуванню органів зору, слуху, нюху, смаку і дотику.
— Як берегти свій зір?
— Як берегти вуха?
— Як берегти ніс?
— Як берегти язик?
— Як берегти шкіру?
— Розкажіть правила невідкладної допомоги при
ушкодженнях шкіри.
Висновки
— Необхідно неухильно дотримувати правил бережливого
ставлення до органів чуття — вони розкривають вам світ.
Фізкультхвилинка (для очей)
• Моргнути (9 разів).
• Поводити очима праворуч-ліворуч (8 разів).
• Кругові рухи очима: праворуч-ліворуч (5
разів).
• Подивитися на м’яч, на свій пальчик біля
носа (3 рази).
• Заплющити очі.
Перегляньте
уважно відео та дайте відповіді на запитання в кінці нього https://www.youtube.com/watch?v=6BI4UYQ-jhM
Трудове навчання
Тема:
«Як зробити саморобку до дня
вишиванки»
Сьогодні
пропоную вам виготовити саморобку до Дня вишиванки.
Для
цього вам потрібно перейти за посиланнями та, користуючись інструкцією,
виготовити свою саморобку-вишиванку:
Немає коментарів:
Дописати коментар