понеділок, 18 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 19.05.20

Українська мова

Тема: «Що ми знаємо про речення»


Запишіть у зошиті:
 19 травня
Дистанційне навчання

 Каліграфічна хвилинка

Оо  ой  йо  ом  ор  ов  он
Осінь  обруч   ось
Два зелені огірочки
Походжали по садочку.

•    Розбери слово «походжали» за будовою.
•    Склади речення із словом  «осінь».

Сьогодні ми повторимо вивчене про речення.

Пригадайте, які бувають речення за метою висловлювання та інтонацією: Речення. Види речень за метою висловлювання та інтонацією.

Виконайте завдання, що подане в кінці відео. Запишіть у зошит.


— Наведіть приклади речень, різних за метою висловлювання та інтонацією.

 Списування.
— Спишіть текст, розбиваючи його на речення. У кінці кожного речення ставте потрібний розділовий знак.
Як хороше в лісі а скільки тут грибів он майнула білка куди вона зникла а ось опускається павучок цікаво куди він мандрує.

Виконайте Вправу 395.

Виконайте тест:

Завдання необхідно виконати до  19 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика

Тема: «Письмове ділення на одноцифрове число»


Робота за підручником (с. 172 – 173)
Запишіть у зошиті:
19 травня
Дистанційне навчання

Запишіть Хвилинку каліграфії та Математичний диктант




1. Розв’яжіть приклади на ділення з остачею (с. 173, завдання 1154)
2. Порівняйте іменовані числа (с. 173, завдання 1156)

Самостійна робота за посиланням:
Завдання необхідно виконати до  19 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!


Природознавство

Тема: «Як попереджати захворювання органів чуття»

Робота за підручником (с.155 – 156), зошит с. 51.
— Які органи чуття є у людини?
— Чи може людина повно сприймати навколишній світ, якщо у неї порушений який-небудь орган?
— Завдяки чому ми можемо бачити, чути, відчувати, нюхати?
— Уявіть, що язик перестав бути органом смаку,— що може статися?
— А якщо шкіра перестала бути органом дотику?
— А якщо ніс перестав бути органом нюху?
3. Вікторина «Органи чуття»
• Ця диня солодка,
Духмяна, смачна,
Велика і жовта.
Дозріла вона.
• Травичка шовкова,
Зелена, м’якенька.
Така соковита,
Така молоденька.
• Легенька і ніжна,
Неначе пушинка,
Торкнулась долоні
Холодна сніжинка.
• Розставивши крила,
Співець гребенястий
Кричить: Ку-ку-рі-ку!
Удався горластий!
• Ллються пахощі весняні
Всюди, всюди!
Я вдихаю їх весь день
На повні груди.
• Курчатка маленькі.
Жовтенькі, рябенькі,
Пухнасті і м’якесенькі,
Голосочки тоненькі.
— Про які органи чуття йдеться у віршах?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про те, як берегти органи чуття від захворювань і вести здоровий спосіб життя.
Робота за підручником (с. 165-167)
— Пригадайте! Що ви знаєте про органи чуття та їх значення для вашого життя?
— Які поради дає лікар Калина Пігулко, щоб запобігати псуванню органів зору, слуху, нюху, смаку і дотику.
— Як берегти свій зір?
— Як берегти вуха?
— Як берегти ніс?
— Як берегти язик?
— Як берегти шкіру?
— Розкажіть правила невідкладної допомоги при ушкодженнях шкіри.
Висновки
— Необхідно неухильно дотримувати правил бережливого ставлення до органів чуття — вони розкривають вам світ.
Фізкультхвилинка (для очей)
• Моргнути (9 разів).
• Поводити очима праворуч-ліворуч (8 разів).
• Кругові рухи очима: праворуч-ліворуч (5 разів).
• Подивитися на м’яч, на свій пальчик біля носа (3 рази).
• Заплющити очі.

Перегляньте уважно відео та дайте відповіді на запитання в кінці нього https://www.youtube.com/watch?v=6BI4UYQ-jhM

Трудове навчання

Тема: «Як зробити саморобку до дня вишиванки» 

Ознайомтеся з поняттям «вишивка» за посиланням Знана у всьому світі вишивка

Про історію виникнення свята «День вишиванки» дізнаєтеся тут ДЕНЬ ВИШИВАНКИ. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ

Сьогодні пропоную вам виготовити саморобку до Дня вишиванки.
Для цього вам потрібно перейти за посиланнями та, користуючись інструкцією, виготовити свою саморобку-вишиванку:


Узори для вишиванки знайдете тут: Узори Роздрукувати. Можна також вирізати з журналу….

Сфотографуватися з роботою і саму роботу та надіслати мені у Месенджер. 



Немає коментарів:

Дописати коментар