неділя, 17 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 18.05.20

Українська мова

Тема: «Що ми знаємо про текст»


Робота за підручником (вправа 378, с. 158)
Запишіть у зошиті:
18 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка

Пп  па  пе  опа  піп  пуп
Пісня  перепілка
Посадив дерево, викопав криницю, виростив сина-даром життя не прожив.

•    Як ти розумієш прислів`я?
•    Склади речення із словом «пісня».

Повторення вивченого про текст
Перегляньте відео та пригадайте, що вивчили про текст Закріплення вивченого про текст

   — Визначте типи текстів.
а) Лисиця — хижий звір. Вона дуже хитра. Поїдає красуня мишей, зайців. Люблю розглядати джерельце. Вода прозора. Дно застелене блакиттю неба.
У синій глибині бачу віття сокорини.
б) Зійшло сонечко. П’є росу з трав. Дзвінко щебечуть пташки. У лісі кує зозуля. Настає новий день.
в) Лелеки — корисні птахи. Вони живляться жабами, ящірками, гадюками, частково рибою. Охоче поїдають шкідливих комах. Не минають нагоди, аби схопити мишу чи пацюка.

Цікаво знати!
Слово лелека прийшло до нас з татарської мови. Люди в цьому слові прагнули відтворити звуки, які видають птахи.
Назви бусол, боцян, бузько прийшли до нас із польської і словацької мов. Там ця назва утворена від слова, що означає «тупати», «дибати».
Чорногузом здавна птаха звуть українці. Ця назва вказує на колір птаха: білі шия й уся передня частина тулуба, але чорний хвіст.

2) Повторення вивченого про будову тексту.
— З яких частин складається текст? (Зачин, основна частина, кінцівка)
— Прочитайте текст.
— Знайдіть зачин. Про що в ньому йдеться?
— Прочитайте основну частину.
— Що виражає кінцівка?
— Запишіть кінцівку.
        Наприкінці березня земля вкривається золотими кружальцями мати- й-мачухи. Тільки-но засвітяться у небі зірки — їхні голівки закриваються. У нічній темряві пробиваються листочки, щоб теплим сірим пушком зігріти квіточки. Кажуть, то і є мати. З другого боку листочок гладенький. Як притулиш до лиця — холодний. Ото мачуха. Має ця рослина життєдайну силу — від багатьох недуг людей рятує.

Фізкультхвилинка

1. Робота над деформованим текстом.
— Запишіть речення так, щоб вийшов текст. Доберіть заголовок.
·        А восени між шибками клали пучки червоних кетягів.
·         Коли починали будувати хату, біля застільного вікна садили калину, як символ надійного життєвого благополуччя і статку.
·        Існує давній гарний звичай.
·        У найлютіші морози вони живили теплом і красою домівки.
2. Робота за підручником (с. 164-165)
Самостійна робота (вправа 394, с. 164).


Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до  18 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Читання

Тема: «Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко « Ось такий у мене ніс»


Робота над скоромовками
От Кіндрат так Кіндрат — зуб зламав об мармелад. Кричав Архип, Архип охрип. Не треба Архипу кричати до хрипу.
— Чому ці скоромовки викликають у вас усмішку?

— На сьогоднішньому уроці у нас будуть присутні сміх і жарти та веселий настрій.
Ми поринемо у веселий світ гумористичних творів.
Читаючи деякі вірші, повісті й оповідання українських та зарубіжних письменників, ми посміхаємося. Це твори, у яких про серйозне говориться з добродушною усмішкою, а вади й кумедні риси в характерах і поведінці героїв доброзичливо висміюються, їх називають гумористичними.
Відкриває цей розділ український поет Грицько Бойко.
Твори його проженуть сум, а натомість подарують нам сміх, веселощі, хороший настрій. Бо Грицько Бойко — це поет-гуморист. А сміятися корисно, бо: якщо народ співає і сміється,— в нім здорове серце б'ється.
Перейдіть за посиланням та перегляньте відео Літературне читання. Г. Бойко ''Отакий у мене ніс''
Тепер прослухайте твір, перейшовши за посиланням Отакий у мене ніс

Опрацювання статті про Грицька Бойка у підручнику (с. 163)
— Скільки книжок написав Грицько Бойко?
— Що він умів підмічати?
— Кому адресує свої твори?
— Який настрій викликав у вас вірш Г. Бойка?

 Словникова робота.
— З'єднайте слово з його тлумаченням.
Прикрощі — короткий задертий догори ніс.
Бушлат — неприємні події, лихі пригоди, невдачі.
Тільняшка — рід верхнього одягу у моряків.
Кирпатий — матроська спідня сорочка з білими і чорними смугами.

Фізкультхвилинка

Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.
— У які комічні ситуації потрапляв хлопчик?
— Прочитай виділені в тексті вислови.
— Чи зрозумів хлопчик, що вони означають? А ти?
— Чиї слова ви прочитаєте з обуренням; з почуттям розпачу; зі здивуванням; повчально; насмішкувато?

Робота за ілюстрацією у підручнику.
— Подивіться на ілюстрацію до цього твору.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи до певної його частини?
— Кого зобразив художник на картині?
— Який вираз обличчя у хлопчика?
— Що художник намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з повісті.


Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до  18 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика

Тема: «Ознайомлення  з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3»


— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчений матеріал. Запишіть у зошиті:
18 травня
Дистанційне навчання



Математичний диктант

Обчислення з перевіркою (с. 172, завдання 1148)
Обчисліть приклади у стовпчик і запишіть перевірку додаванням теж у стовпчик.
(с. 172, завдання 1149)
Розгляньте, як знаходили частку 966:3 усно і письмово.
(с. 172, завдання 1150)
Виконайте ділення у стовпчик. Користуйтеся поясненням у № 1149.
Знайдіть половину числа 642 і третину числа 399 за № 1151. Записуйте ділення у стовпчик.
Фізкультхвилинка



Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до  18 травня 23:00 
Увага! Лише одна спроба проходження!


Я у світі

Тема: « Славетні українці минулого. Працюємо над проєктом»

Робота за підручником (с. 132 – 137), зошит (с. 42 – 43).

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про славетних українців.

Робота за підручником (с. 132–137)
— Прочитайте текст на с. 132 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Яких людей називають славетними?
— Що їх об’єднує?

— Прочитайте про відомих українців на с. 132–137. Про кого ви хотіли би
знати більше?

Перейдіть за посиланням та працюйте за відео Славетні українці

Виконайте завдання у зошиті на с. 42, 43.


Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до  18 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!




Немає коментарів:

Дописати коментар