Українська мова
Тема: «Що ми знаємо про текст»
• Як ти розумієш прислів`я?
• Склади речення із словом «пісня».
Читання
Тема: «Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко « Ось такий у мене ніс»
Математика
Тема: «Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3»
Я у світі
Тема: « Славетні українці минулого. Працюємо над проєктом»
Виконайте
завдання у зошиті на с. 42, 43.
Тема: «Що ми знаємо про текст»
Робота за підручником (вправа 378, с. 158)
Запишіть у зошиті:
18 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
Пп па пе
опа піп пуп
Пісня перепілка
Посадив дерево, викопав криницю, виростив сина-даром життя не прожив.
Пісня перепілка
Посадив дерево, викопав криницю, виростив сина-даром життя не прожив.
• Як ти розумієш прислів`я?
• Склади речення із словом «пісня».
Повторення
вивченого про текст
— Визначте типи текстів.
а) Лисиця — хижий звір.
Вона дуже хитра. Поїдає красуня мишей, зайців. Люблю розглядати джерельце. Вода
прозора. Дно застелене блакиттю неба.
У синій глибині бачу
віття сокорини.
б) Зійшло сонечко. П’є
росу з трав. Дзвінко щебечуть пташки. У лісі кує зозуля. Настає новий день.
в) Лелеки — корисні
птахи. Вони живляться жабами, ящірками, гадюками, частково рибою. Охоче
поїдають шкідливих комах. Не минають нагоди, аби схопити мишу чи пацюка.
Цікаво
знати!
Слово лелека прийшло до
нас з татарської мови. Люди в цьому слові прагнули відтворити звуки, які
видають птахи.
Назви бусол, боцян,
бузько прийшли до нас із польської і словацької мов. Там ця назва утворена від
слова, що означає «тупати», «дибати».
Чорногузом здавна птаха
звуть українці. Ця назва вказує на колір птаха: білі шия й уся передня частина
тулуба, але чорний хвіст.
2) Повторення вивченого
про будову тексту.
— З яких частин
складається текст? (Зачин, основна частина, кінцівка)
— Прочитайте текст.
— Знайдіть зачин. Про що
в ньому йдеться?
— Прочитайте основну
частину.
— Що виражає кінцівка?
— Запишіть кінцівку.
Наприкінці березня земля
вкривається золотими кружальцями мати- й-мачухи. Тільки-но засвітяться у небі
зірки — їхні голівки закриваються. У нічній темряві пробиваються листочки, щоб
теплим сірим пушком зігріти квіточки. Кажуть, то і є мати. З другого боку
листочок гладенький. Як притулиш до лиця — холодний. Ото мачуха. Має ця рослина
життєдайну силу — від багатьох недуг людей рятує.
Фізкультхвилинка
1. Робота над деформованим текстом.
— Запишіть речення так, щоб вийшов текст. Доберіть
заголовок.
·
А восени між шибками клали пучки
червоних кетягів.
·
Коли починали будувати хату, біля застільного
вікна садили калину, як символ надійного життєвого благополуччя і статку.
·
Існує давній гарний звичай.
·
У найлютіші морози вони живили теплом
і красою домівки.
2. Робота за підручником (с. 164-165)
Самостійна робота (вправа 394, с. 164).
Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до 18
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Читання
Тема: «Вступ до теми. Гумор у дитячій літературі. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко « Ось такий у мене ніс»
Робота
над скоромовками
От Кіндрат так Кіндрат — зуб зламав об мармелад.
Кричав Архип, Архип охрип. Не треба Архипу кричати до хрипу.
— Чому ці скоромовки викликають у вас усмішку?
— На сьогоднішньому уроці у нас будуть
присутні сміх і жарти та веселий настрій.
Ми поринемо у веселий світ гумористичних
творів.
Читаючи деякі вірші, повісті й оповідання
українських та зарубіжних письменників, ми посміхаємося. Це твори, у яких про
серйозне говориться з добродушною усмішкою, а вади й кумедні риси в характерах
і поведінці героїв доброзичливо висміюються, їх називають гумористичними.
Відкриває цей розділ український поет Грицько
Бойко.
Твори його проженуть сум, а натомість
подарують нам сміх, веселощі, хороший настрій. Бо Грицько Бойко — це
поет-гуморист. А сміятися корисно, бо: якщо народ співає і сміється,— в нім
здорове серце б'ється.
Перейдіть за посиланням
та перегляньте відео Літературне
читання. Г. Бойко ''Отакий у мене ніс''
Тепер прослухайте твір,
перейшовши за посиланням Отакий у мене ніс
Опрацювання статті про Грицька Бойка у
підручнику (с. 163)
— Скільки книжок написав Грицько Бойко?
— Що він умів підмічати?
— Кому адресує свої твори?
— Який настрій викликав у вас вірш Г. Бойка?
Словникова робота.
— З'єднайте слово з його тлумаченням.
Прикрощі —
короткий задертий догори ніс.
Бушлат —
неприємні події, лихі пригоди, невдачі.
Тільняшка —
рід верхнього одягу у моряків.
Кирпатий —
матроська спідня сорочка з білими і чорними смугами.
Фізкультхвилинка
Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового
читання.
— У які комічні ситуації потрапляв хлопчик?
— Прочитай виділені в тексті вислови.
— Чи зрозумів хлопчик, що вони означають? А
ти?
— Чиї слова ви прочитаєте з обуренням; з
почуттям розпачу; зі здивуванням; повчально; насмішкувато?
Робота за ілюстрацією у підручнику.
— Подивіться на ілюстрацію до цього твору.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи
до певної його частини?
— Кого зобразив художник на картині?
— Який вираз обличчя у хлопчика?
— Що художник намалював у центрі картини?
Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони
створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з
повісті.
Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до 18
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Математика
Тема: «Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3»
—
Сьогодні на уроці ми повторимо вивчений матеріал. Запишіть у зошиті:
18 травня
Дистанційне навчання
Математичний
диктант
Обчислення з перевіркою (с. 172, завдання
1148)
Обчисліть приклади у стовпчик і запишіть перевірку додаванням
теж у стовпчик.
(с. 172, завдання 1149)
Розгляньте, як знаходили частку
966:3 усно і письмово.
(с. 172, завдання 1150)
Виконайте ділення у стовпчик.
Користуйтеся поясненням у № 1149.
Знайдіть половину числа 642 і
третину числа 399 за № 1151. Записуйте ділення у стовпчик.
Фізкультхвилинка
Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати
до 18 травня 23:00
Увага! Лише
одна спроба проходження!
Я у світі
Тема: « Славетні українці минулого. Працюємо над проєктом»
Робота за
підручником (с. 132 – 137), зошит (с. 42 – 43).
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про
славетних українців.
Робота за підручником (с. 132–137)
— Прочитайте текст на с. 132 і поділіться
своїми думками щодо прочитаного.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Яких людей називають славетними?
— Що їх об’єднує?
— Прочитайте про відомих українців на с.
132–137. Про кого ви хотіли би
знати більше?
Перейдіть
за посиланням та працюйте за відео Славетні українці
Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до 18
травня 23:00
Увага! Лише
одна спроба проходження!
Немає коментарів:
Дописати коментар