неділя, 3 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 04.05.20

Українська мова

Тема: «Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень»


Робота за підручником (вправа 378, с. 158)
Запишіть у зошиті:
4 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
Зз зц єць ух ає
Заєць має двоє вух.
Як одним він рухає,
Другим слуха вітерець,
Що за полем дмухає.

— Назвіть дієслова.
— Визначте їх час.
— Зробіть звуковий аналіз слова вітерець.
— Складіть речення зі словом заєць.
— Яку частину мови ми вивчаємо?
— Як визначити час дієслів?

— Сьогодні на уроці ми поглибимо свої знання про дієслова.

 (вправа 382, с. 160).
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки. Перекажіть.
— Спишіть перший абзац тексту, розкриваючи дужки. Доберіть потрібне за змістом дієслово.
— Зробіть аналіз виділеного слова за будовою.

Словникова робота (вправа 383, с. 160)
— Прочитайте слова в рамках. Запам’ятайте правопис цих слів.
— З’єднайте ці слова з відповідними значеннями, які подаються в довідці. Запишіть.
— Складіть і запишіть речення з цими словами, підкресліть дієслова.


Виконайте завдання:
https://learningapps.org/4756230

Читання

Тема: «Позакласне читання «Рідна мати моя»


Робота над скоромовкою
Співаків багато в лісі,
Кує зозуля на узліссі.
І солов'я пташиний спів
З зелених чути нам гаїв.

Робота над чистомовкою
Ло-ло-ло — весняне сонце припекло.
Ли-ли-ли — у лісі квіти розцвіли.
Аї-аї-аї — не змовкають птахи в гаї.
Си-си-си — лунають дитячі голоси.
Ри-ри-ри — гудуть у полі трактори.
Ай-ай-ай — буде гарний урожай.
Ні-ні-ні — раді люди всі весні.

— У травні, коли прокидається від сну природа, коли дзвенить у блакиті пташиний спів, коли травами і квітами замаїться земля, теплий весняний вітер приносить до нас Свято Матері.
— Що вам відомо про це свято? Чому його відзначають саме цього дня?

— Молоду американку Анну Джервіс спіткало страшне лихо — передчасно пішла з життя її мати. І донька, скуштувавши сирітської долі, вимріяла думку, аби мали люди на рік один день, коли б усі вшановували і матір-неньку, і матір-землю, і Матір Божу.
І полетіли від сироти листи сенаторам. Нарешті, 1914 р. Конгрес США ухвалив рішення про проведення в країні нового державного свята — Дня Матері.
Уперше в Україні це свято відзначали в 1929 р. у Галичині. Символом пам'яті в цей день стала квітка на грудях дітей: рожева означала шану живій матері, біла — померлій.

1. Прочитайте вірш, перейшовши за посиланням Степан Олійник „Наші мами”
— Що дають нам мами?
— Де завжди мамині думки?
— До чого закликає поет?
— Знайдіть і прочитайте слова, що римуються.

2. Прочитайте вірш, перейшовши за посиланням Микола Сингаївський „Мати”
— Які порівняння вживає поет у вірші?
— З ким поет порівнює матір?
— Про кого найбільші турботи материнські?
— У яких словах виражена основна думка вірша? До чого закликає нас поет?

Фізкультхвилинка Трішки відпочиньте

ЧИТАННЯ Й ОБГОВОРЕННЯ НОВОГО ТВОРУ — ОПОВІДАННЯ ЛАРИСИ ВАХНІНОЇ „МОЯ МАМА НАЙКРАЩА”
Самостійно прочитайте твір МОЯ  МАМА  НАЙКРАЩА

— Назвіть головних персонажів твору.
— Підготуйтеся прочитати за особами розмову Сергійка з мамою.
— З якою інтонацією читатимете слова Сергійка? (Роздратовано, нетерпляче)
— Чи схвалюєте ви поведінку Сергійка?
— Чи вдалося хлопчикові змінити своє ставлення до мами?
— Який висновок він для себе зробив?
— Кому був присвячений сьогоднішній урок?

— Велика і щаслива країна — дитинство. Із дитинства виходять, та до нього не повертаються. Немає чарівних слів, немає мага, який би повернув нас у дитинство. Єдине, що нас єднає з ним,— це люба матінка і її колискова пісня.

— Наступний урок позакласного читання проведемо за темою „Урок щирої посмішки. Веселі вірші Грицька Бойка”.


Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до  5 травня 15:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика

Тема: «Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182 ∙ 3, 151∙ 6»


Робота за підручником (с. 163 – 164)

— Сьогодні на уроці ми повторимо нумерацію трицифрових чисел.
Запишіть у зошиті:
4 травня
Дистанційне навчання


— Назвіть 6 чисел натурального ряду, починаючи від 186; від 325.
— Прочитайте числа: 423; 840; 224. Що означає у запису цих чисел цифра 4? цифра 0? Скільки в поданих числах одиниць кожного розряду?

№ 1115, с. 168
— Назвіть числа від 795 до 805.
— Назвіть число, в якому: 7 сот. 8 од.; 7 сот. 8 дес.; 1 сот. 3 дес. 7 од.; 3 дес. 3 од.; 9 сот. 9 од.
— Запишіть цифрами числа: триста сорок один; двісті; дванадцять; сімсот сім; сто; сто один.
— Розкладіть на розрядні доданки числа: 347; 555; 720; 707; 112.

№ 1116, с. 168
— Скільки в числі 784 всього сотень? всього десятків? всього одиниць?

№ 1117, с. 168
Перевірте, чи правильно виконано множення усно.

№ 1118, с. 168
Виконайте обчислення у стовпчик письмово.

Фізкультхвилинка Трішки відпочиньте

(с. 168, завдання 1119)
— Прочитайте задачу.
— З чого був виготовлений сплав?
— Скільки взяли свинцю?
— Чи знаємо ми, скільки взяли олова?
— Чи можемо дізнатися? Як?
— Яким є питання в задачі?
— Якою дією дамо відповідь на питання задачі?
— Розв’яжіть задачу самостійно.
— Що повторили на уроці?

Виконайте тест:

Завдання необхідно виконати до  5 травня 15:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Я у світі

Тема: «Навчальний проект «Винаходи людства, що змінили світ»


Робота за підручником (с. 126 – 129), зошит с. 39 – 41).

Онлайн-підручник з Я у світі для 3 класу Опрацюйте с. 126 – 129 підручника.

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як люди винайшли різні речі.

— Розгляньте фотографії на с. 126. Поміркуйте, як жили люди, коли не було цих речей.
— Прочитайте текст на с. 126–127 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Чим люди відрізняються від тварин?
— Які з винаходів повністю змінили життя людського суспільства? Наведіть приклади.
— Які з винаходів допомагають людині в побуті?
— Яким є головне надбання людства?

— Розгляньте малюнки на с. 127. За поданими малюнками підготуйте розповідь про винахід колеса.
— Ознайомтеся з таблицею на с. 128. Розкажіть, як людина винайшла сірники.

— Прочитайте легенду «Дедал та Ікар» на с. 129. Чого прагнув Ікар? Чи можна назвати Ікара символом мрії людини про польоти? Чи здійснилася ця мрія?

Фізкультхвилинка Трішки відпочиньте

У нашому світі технології та винаходи розвиваються дуже швидко. Вони не просто вирішують окремо взяту проблему, вони відкривають можливість реалізації багатьох ідей. Люди хотіли отримувати новини швидко - тепер у них є радіо і телебачення, вони мріяли про швидкісні транспортні засоби - на світ з'явилися реактивні літаки. 

Відділом технічної літератури представлена електронна презентація, яка надає інформацію про найбільш важливі винаходи, які кардинальним чином і назавжди змінили життя людства.

Перегляньте її, користуйтесь паузою Презентація Винаходи
Попрацюйте в зошиті на с. 39 – 41, завдання 1, 2, 3.




Немає коментарів:

Дописати коментар