Українська мова
Тема: «Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень»
Читання
Тема: «Позакласне читання «Рідна мати моя»
— Молоду
американку Анну Джервіс спіткало страшне лихо — передчасно пішла з життя її
мати. І донька, скуштувавши сирітської долі, вимріяла думку, аби мали люди на
рік один день, коли б усі вшановували і матір-неньку, і матір-землю, і Матір
Божу.
— Прочитайте текст на с. 126–127 і поділіться
своїми думками щодо прочитаного.
Тема: «Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. Складання речень»
Робота за підручником (вправа 378, с. 158)
Запишіть у зошиті:
4 травня
Дистанційне навчання
Каліграфічна хвилинка
Зз зц єць
ух ає
Заєць має
двоє вух.
Як одним
він рухає,
Другим слуха вітерець,
Що за полем
дмухає.
— Назвіть дієслова.
— Визначте їх час.
— Зробіть звуковий аналіз
слова вітерець.
— Складіть речення зі
словом заєць.
— Яку частину мови ми
вивчаємо?
— Як визначити час
дієслів?
— Сьогодні на уроці ми
поглибимо свої знання про дієслова.
(вправа 382, с. 160).
— Прочитайте текст,
розкриваючи дужки. Перекажіть.
— Спишіть перший абзац
тексту, розкриваючи дужки. Доберіть потрібне за змістом дієслово.
— Зробіть аналіз
виділеного слова за будовою.
Словникова робота (вправа 383, с. 160)
— Прочитайте слова в
рамках. Запам’ятайте правопис цих слів.
— З’єднайте ці слова з
відповідними значеннями, які подаються в довідці. Запишіть.
— Складіть і запишіть
речення з цими словами, підкресліть дієслова.
Виконайте завдання:
https://learningapps.org/4756230Читання
Тема: «Позакласне читання «Рідна мати моя»
Робота
над скоромовкою
Співаків
багато в лісі,
Кує
зозуля на узліссі.
І
солов'я пташиний спів
З
зелених чути нам гаїв.
Робота
над чистомовкою
Ло-ло-ло — весняне сонце
припекло.
Ли-ли-ли — у лісі квіти
розцвіли.
Аї-аї-аї — не змовкають птахи в
гаї.
Си-си-си — лунають дитячі
голоси.
Ри-ри-ри — гудуть у полі
трактори.
Ай-ай-ай — буде гарний урожай.
Ні-ні-ні — раді люди всі весні.
— У
травні, коли прокидається від сну природа, коли дзвенить у блакиті пташиний
спів, коли травами і квітами замаїться земля, теплий весняний вітер приносить
до нас Свято Матері.
— Що вам
відомо про це свято? Чому його відзначають саме цього дня?
І
полетіли від сироти листи сенаторам. Нарешті, 1914 р. Конгрес США ухвалив
рішення про проведення в країні нового державного свята — Дня Матері.
Уперше в
Україні це свято відзначали в 1929 р. у Галичині. Символом пам'яті в цей день
стала квітка на грудях дітей: рожева означала шану живій матері, біла —
померлій.
1. Прочитайте вірш, перейшовши за посиланням Степан Олійник
„Наші мами”
— Що
дають нам мами?
— Де
завжди мамині думки?
— До
чого закликає поет?
—
Знайдіть і прочитайте слова, що римуються.
2. Прочитайте вірш, перейшовши за посиланням Микола Сингаївський
„Мати”
— Які
порівняння вживає поет у вірші?
— З ким
поет порівнює матір?
— Про
кого найбільші турботи материнські?
— У яких
словах виражена основна думка вірша? До чого закликає нас поет?
Фізкультхвилинка Трішки відпочиньте
ЧИТАННЯ
Й ОБГОВОРЕННЯ НОВОГО ТВОРУ — ОПОВІДАННЯ ЛАРИСИ ВАХНІНОЇ „МОЯ МАМА НАЙКРАЩА”
—
Назвіть головних персонажів твору.
—
Підготуйтеся прочитати за особами розмову Сергійка з мамою.
— З якою
інтонацією читатимете слова Сергійка? (Роздратовано, нетерпляче)
— Чи
схвалюєте ви поведінку Сергійка?
— Чи
вдалося хлопчикові змінити своє ставлення до мами?
— Який
висновок він для себе зробив?
— Кому
був присвячений сьогоднішній урок?
— Велика
і щаслива країна — дитинство. Із дитинства виходять, та до нього не
повертаються. Немає чарівних слів, немає мага, який би повернув нас у
дитинство. Єдине, що нас єднає з ним,— це люба матінка і її колискова пісня.
—
Наступний урок позакласного читання проведемо за темою „Урок щирої посмішки.
Веселі вірші Грицька Бойка”.
Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до 5
травня 15:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Математика
Тема:
«Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число
виду 182 ∙ 3, 151∙ 6»
Робота за
підручником (с. 163 – 164)
—
Сьогодні на уроці ми повторимо нумерацію трицифрових чисел.
Запишіть у зошиті:
4 травня
Дистанційне навчання
—
Назвіть 6 чисел натурального ряду, починаючи від 186; від 325.
—
Прочитайте числа: 423; 840; 224. Що означає у запису цих чисел цифра 4? цифра
0? Скільки в поданих числах одиниць кожного розряду?
№ 1115, с. 168
—
Назвіть числа від 795 до 805.
—
Назвіть число, в якому: 7 сот. 8 од.; 7 сот. 8 дес.; 1 сот. 3 дес. 7 од.; 3
дес. 3 од.; 9 сот. 9 од.
—
Запишіть цифрами числа: триста сорок один; двісті; дванадцять; сімсот сім; сто;
сто один.
—
Розкладіть на розрядні доданки числа: 347; 555; 720; 707; 112.
№ 1116, с. 168
—
Скільки в числі 784 всього сотень? всього десятків? всього одиниць?
№ 1117, с. 168
Перевірте, чи правильно виконано
множення усно.
№ 1118, с. 168
Виконайте обчислення у стовпчик письмово.
Фізкультхвилинка Трішки відпочиньте
(с. 168, завдання 1119)
—
Прочитайте задачу.
— З
чого був виготовлений сплав?
—
Скільки взяли свинцю?
— Чи
знаємо ми, скільки взяли олова?
— Чи
можемо дізнатися? Як?
—
Яким є питання в задачі?
—
Якою дією дамо відповідь на питання задачі?
—
Розв’яжіть задачу самостійно.
— Що
повторили на уроці?
Виконайте тест:
Завдання необхідно виконати до 5 травня 15:00
Увага! Лише
одна спроба проходження!
Я у світі
Тема:
«Навчальний проект «Винаходи людства, що змінили світ»
Робота за
підручником (с. 126 – 129), зошит с. 39 – 41).
Онлайн-підручник
з Я у світі для 3 класу Опрацюйте с. 126
– 129 підручника.
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як люди винайшли
різні речі.
— Розгляньте фотографії на с. 126. Поміркуйте,
як жили люди, коли не було цих речей.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Чим люди відрізняються від тварин?
— Які з винаходів повністю змінили життя
людського суспільства? Наведіть приклади.
— Які з винаходів допомагають людині в побуті?
— Яким є головне надбання людства?
— Розгляньте малюнки на с. 127. За поданими
малюнками підготуйте розповідь про винахід колеса.
— Ознайомтеся з таблицею на с. 128. Розкажіть,
як людина винайшла сірники.
— Прочитайте легенду «Дедал та Ікар» на с.
129. Чого прагнув Ікар? Чи можна назвати Ікара символом мрії людини про
польоти? Чи здійснилася ця мрія?
Фізкультхвилинка Трішки відпочиньте
У нашому світі технології та винаходи
розвиваються дуже швидко. Вони не просто вирішують окремо взяту проблему, вони
відкривають можливість реалізації багатьох ідей. Люди хотіли отримувати новини
швидко - тепер у них є радіо і телебачення, вони мріяли про швидкісні
транспортні засоби - на світ з'явилися реактивні літаки.
Відділом технічної літератури представлена електронна презентація, яка надає інформацію про найбільш важливі винаходи, які кардинальним чином і назавжди змінили життя людства.
Відділом технічної літератури представлена електронна презентація, яка надає інформацію про найбільш важливі винаходи, які кардинальним чином і назавжди змінили життя людства.
Перегляньте
її, користуйтесь паузою Презентація
Винаходи
Попрацюйте в
зошиті на с. 39 – 41, завдання 1, 2, 3.
Немає коментарів:
Дописати коментар