середа, 22 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 23.04.20

Читання

Тема: «Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки» (скорочено)»


Робота за підручником (с.145 – 147)
Прочитай виразно!
Мати просить в Саші: „Син!
Ти сходи у магазин!
Купиш сир, сітро, сирок,
І яєць один лоток,
М'яса, сухарів, редиски,
Сині сливи і іриски,
Ще насіння, сіль, сирок,
І смородину, синок,
Трохи сала й ковбасу!”
„Мамо, я ж не донесу!”
 Робота над скоромовкою
Моркву, перець і гарбуз
Посадив старий дідусь.
Пестив їх та поливав —
Гарний урожай зібрав.
— Прочитайте скоромовку мовчки повільно; із захопленням; зі здивуванням, швидко.
— Сьогодні ми починаємо ознайомлення із творчістю українського письменника Юрія Збанацького.
Перейдіть за посиланням та працюйте за відео до 19 хв. 28 с

Виразно читати оповідання (с. 146-147, до слів „... Ніяк не могло зважиться злетіти вгору...”).

Математика

Тема: «Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв’язування нерівностей і задач»


Робота за підручником (с.161 – 162)
Перейдіть за посиланням та запишіть математичний диктант (записуйте тільки відповіді) Математичний диктант
 — Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над діленням з остачею.
Складіть істинні рівності за блок-схемами (с. 161, завдання 1066)усно.
Перейдіть за посиланням та уважно!!! Прослухайте відео
(с. 161, завдання 1067) – усно.
— Перевірте, чи правильно знайдено остачі при діленні на 2; 3; 4; 5, та зробіть висновок.
— Якими цифрами закінчуються числа, які діляться на 2 без остачі? А на 5?
— Порівняйте найбільшу остачу з дільником. Зробіть висновок.
Висновок. Остача менша від дільника.
Прочитайте правило на с. 161.
(с. 161, завдання 1068) – усно.
Яка найбільша остача може бути при діленні на 7; на 9?
Висновок: При діленні остача завжди менша за дільник. Від цього моменту, виконавши ділення з остачею, перевірте, чи отримана остача є меншою за дільник. Якщо остача більша за дільник, то ділення можна продовжити.
Висновок. Кількість остач (з нулем) дорівнює дільнику. Отже, при діленні на 5 можуть бути п’ять остач: 0; 1; 2; 3; 4; при діленні на 7 — 0; 2; 3; 4; 5; 6.
(с. 161, завдання 1069) – письмово.
— Про що йдеться в задачі?
— Яким є питання?
— Скільки всього дітей у хорі?
— Що сказано про кількість хлопчиків?
— Якою дією знайдемо дев’яту частину всіх дітей?
— Що сказано про кількість дівчаток?
— Як знайдемо решту?
— Якою дією відповімо на питання задачі?
Складіть скорочену умову та запишіть розв’язання у зошит.
(с. 162, завдання 1071) – письмово.
                      1 дня — 10 дет., п’ята частина
                      2 дня —? дет.,  1  решти
                                                4
Розв’язання
1) 10 • 5 = 50 (дет.) — усього виготовив;
2) 50 – 10 = 40 (дет.) — решта;
3) 40 : 4 = 10 (дет.) — виготовив другого дня.
— Змініть питання, щоб у розв’язанні додалася ще одна дія. (Скільки деталей залишилося виготовити майстру?)
— Які остачі можуть вийти при діленні на 3; 4?
— Чи може остача дорівнювати дільнику?


Виконай тест
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=228219 Завдання необхідно виконати до  23 квітня 23:00

Природознавство


Робота за підручником (с.147 – 148), зошит с. 47 – 48.
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про опорно-рухову систему, формування постави.
— Пригадайте! Чим відрізняється будова тіла людини від будови тіл інших тварин у світі живої природи?
— Роздивіться малюнки на с. 147 і розкажіть, чи в усіх тварин є скелет? Як пересуваються різні тварини?
— Запам’ятайте! Скелет визначає форму тіла і разом із мускулатурою захищає внутрішні органи від можливих ушкоджень. Кістки скелета рухають м’язи.
— Роздивіться малюнки на с. 147 унизу. Порівняйте будову скелета й м’язової системи людини із конструкцією робота.
— Знайдіть частини скелета у своєму тілі.
Тепер перейдіть за посиланням та уважно прослухайте урок. Опора тіла та рух

Опрацюйте с. 147 – 148 підручника, дайте відповіді на запитання та запам’ятайте усе, що виділено жирним шрифтом.

Виконайте завдання 1, 2 на с. 47, 48 у зошиті.


Виконай тест
код sth110
Дата завершення: 23.04.2020 23:00






Немає коментарів:

Дописати коментар