середа, 18 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 18.03.20

Дистанційне навчання 
18.03.2020
Математика

Тема: «Ділення виду 64:16 шляхом добору. Розвязування і порівняння складених задач на три дії. Складання виразів за таблицею».
С. 143-145, №943- 959.
Математична розминка
— Перейдіть за поиланням і порахуйте усно https://learningapps.org/6705501
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомом ділення на двоцифрове число. 1. Пояснення способу обчислень (с. 143, завдання 943)
— Розгляньте, як знаходили частку 64 : 16 способом випробовування.
Як ми міркували? (64 поділити на 16 означає знайти таке число, яке при множенні на 16 дає 64. Це число будемо шукати випробуванням. Починаємо випробувати числа, починаючи з 2.)
16 ∙ 2 = 32 (число 2 не підходить);
16 ∙ 3 = 48 (число 3 не підходить);
16 • 4 = 64; отже, 64 : 16 = 4.
При діленні двоцифрового числа на двоцифрове при підборі частки доводиться кожного разу перевіряти, яке число вийде при множенні дільника на передбачувану частку, чи дорівнює воно діленому (тоді частку знайдено правильно) або менше (більше) за нього (тоді потрібно спробувати інше число, яке, відповідно, більше або менше за те, що перевірялося). Є більш раціональний спосіб проб, застосовуючи прикидку:
64 : 16 = • 16 = 64.
Прикидка: шукаємо таке число, яке при множенні на одиниці дільника, 6, дає результат, що закінчується одиницями діленого, 4. При множенні 4 на 6 у результаті отримаємо число 24, воно закінчується 4. Чи є інші такі числа? (Ні.) Випробуємо лише число 4: 4 • 16 = 64. Висновок: число 4 є часткою чисел
64 та 16.
Пам’ятка
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове число
(Спосіб випробування з прикидкою)
- Розділити число а на число b означає знайти таке число с, яке при множенні на дільник b, дає ділене а.
а : b = с, тому що с • b = а
- Це число знаходитимемо випробуванням, застосовуючи прикидку:
— шукаю таке число, яке при множенні на одиниці дільника дає одиниці діленого; записую його;
— розмірковую, чи є ще такі числа; записую їх;
— випробовую множенням усі записані числа.
- Роблю висновок.
75 : 15 =   ;    • 15 = 75.
3; 5
3 • 15 = 45
5 • 15 = 75
75 : 15 = 5, тому що 5 • 15 = 75
Також скористайтесь відео: https://www.youtube.com/watch?v=hEch02abTCI
2. Первинне закріплення (с. 143, завдання 944)
— Знайдіть частки способом випробовування.
26 : 13 = 2 (тут проба числа 2 відразу дає потрібний результат); 42 : 14 = 3 (якщо починати пробувати з числа 2, то з’ясується, що вийшло 14 • 2 = 28, а 28 менше, ніж 42, тобто, число 2 не підходить, потрібно взяти більше число. Пробуємо 3. Тоді 14 • 3 = 42, отже, частка — 3.)
1. Усна робота над задачею (с. 144, завдання 946)
— Прочитайте задачу.
— Дайте пояснення до кожної дії.
2. Диференційована робота над задачею (с. 144, завдання 947)
— Прочитайте задачу. Чи схожа вона на попередню? Чим?
— Що знайдемо першою дією? (Скільки груш у 8 ящиках.)
— Що дізнаємося в другій дії? (Скільки груш було.)
— Якою дією дамо відповідь на питання задачі? (Діленням)
— Розв’яжіть задачу.
Розв’язання
1) 11 • 8 = 88 (гр.) — у 8 коробках;
2) 88 + 3 = 91 (гр.) — було;
3) 91 : 13 = 7 (ящ.)
Відповідь: 7 ящиків потрібно.
Робота за таблицею (с. 145, завдання 953)
— Складіть вирази за даними таблиці та обчисліть їх.
Розв’язання
48 : 16 ∙ 12 = 36
90 : 18 + 5 = 10
90 : 18 ∙ 3 = 15
3. Розв’язування рівнянь (с. 145, завдання 954)
— Як називаються числа при множенні?
— Як знайти невідомий множник?
— Як називаються числа при діленні?
— Як знайти ділене? дільник?
Домашнє завдання

Перейдіть за писиланням і пройдіть тест:


№ 958, розв’яжіть приклади.
Українська мова

Тема: «Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів про прикметник»
С. 139-140
— Сьогодні на уроці ми пригадаємо все, що вчили про прикметник. Установлюватимемо зв’язок між прикметниками та іменниками, будемо добирати прикметники-синоніми та антоніми.
1. Робота за підручником (с. 139-140)
1) Самодиктант (вправа 332, с. 139).
— Прочитайте вірш. Вивчіть його напам’ять.
— Запишіть вірш під самодиктування. Підкресліть прикметники. Визначте число.
— Зробіть розбір виділеного слова за будовою.
Вправа 333, с. 139.
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки та вставляючи пропущені закінчення.
— Спишіть перший абзац, розкриваючи дужки. Позначте закінчення прикметників, визначте число. Підкресліть звертання.
    3)  Спілкуймося красно! (вправа 334, с. 140).
— Спишіть текст із рубрики «Спілкуймося красно». Визначте тему тексту.
  Складіть речення зі словом веселий.
— Зробіть аналіз прикметника веселий за схемою на с. 133 (впр. 319) або на останньому форзаці підручника вкінці – Розбір прикметника як частини мови. Тепер перейди за посиланням https://learningapps.org/3624082 і зроби аналогічне завдання.
Домашнє завдання
Перейди за посиланням, виконай завдання



Читання

Тема: «Позакласне читання» Поетична орбіта.
Перейдіть за посиланням та встановіть відповідність. https://learningapps.org/6746516
Знайдіть дома вірші дитячих українських письменників та прочитайте їх. Визначте, який з них вам найбільше сподобався. Спробуйте пояснити Чому?
Намалюйте до нього ілюстрацію.

Основи здоров’я


С. 108-111, підручник І.Д. Бех, Т.В. Воронцова, с. 48-40, зошит

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які чинники впливають на здоров’я.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=kV8J0Nvwjy0
Який висновок можна зробити з переглянутого?
Отже, здоров’я людини залежить від таких чинників: способу життя, навколишнього середовища, спадковості та медицини.
1. Робота за підручником (с. 12–15)
1) Природне середовище.
— Пригадайте найпрекрасніше місце, де ви коли-небудь були. Сядьте зручно, заплющіть очі та вирушайте в уявну подорож до цього місця. Роздивіться довкола:
Що ви бачите (річку, море, гори, ліс, степ...)?
Що ви чуєте (спів пташок, шелест листя, шум прибою...)?
Які запахи відчуваєте (аромат квітів, скошеної трави, соснового лісу...)?
Розкажіть, що ви уявили і що відчули під час цієї «подорожі».
Запам’ятай! Поля і гори, моря і ріки, рослини і тварини, що оточують тебе, називають природним середовищем.
Опрацюйте статті та вірш підручника на с. 108-111.
Виконайте завдання у зошиті на с. 48-49.

Образотворче мистецтво


С. 104 – 107, підручник О.В. Калініченко

1. Опрацювати сторінки підручника.
2. Перейди за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pk-IHjgPIzU
та пригадай жанри образотворчого мистецтва.
Виліпіть фігурку, що стане складовою скульптурної композиції на побутову тематику: «У туристичному поході», «Завзяті музиканти», «Тріо», «Вечірнє чаювання», «Циркова вистава». (за вибором)

Намалюйте побутову композицію на одну з тем: «Наша сім'я вдома»


Немає коментарів:

Дописати коментар