Природознавство
Тема: «Контрольна робота «Людина та її організм»
Читання
Тема: «Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники»
Тема: «Контрольна робота «Людина та її організм»
Сьогодні
ми напишемо Контрольну роботу з теми «Людина та її організм »
Завдання необхідно виконати до 21
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Читання
Тема: «Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники»
Робота за
підручником (с. 153 – 168).
Складання
чистомовки
—
Доповніть чистомовку римованими рядками.
Рі-рі-рі — зростайте у...
(добрі).
Лі-лі-лі — діточки мої...
(малі).
Ші-ші-ші — не тамуйте зла
в... (душі).
Та-та-та — хай панує...
(доброта).
—
Які слова ми добирали? (Як у вірші, як у пісні, римовані)
— Що
таке рима? (Рима — це співзвучність закінчень слів у віршованих рядках.)
Робота
над скоромовкою
ЛЕЖЕНЬ
Жоржик-лежень, лежебока,
З лежебокою морока,
Женя каже: — Не лежи,
Жито жати поможи.
Лежень каже: — Може, жалко,
Жалко, Женечко, лежанки?
Що ж, як будете ви жати,
Зможу в житі я лежати!
Грицько Бойко
—
Розшифруйте слово, прочитавши кожну третю літеру.
Б Л
В М К И С Ч Т А У І Є Ю В Т Д Н К П И Ш Ц К І Л И
(Витівники)
— Як
ви розумієте це слово?
—
Доберіть до нього синонім. (Вигадники)
— Чи
зустрічалися ви в житті з витівниками? Де?
—
Отже, витівник — це організатор веселощів.
—
Промовте слово витівники здивовано; з обуренням; радісно; з питальною
інтонацією.
—
Саме так називається оповідання російського письменника Миколи Носова.
Перегляньте відео Літературне
читання. М. Носов ''Витівники"
Опрацювання
статті про Миколу Носова (с. 166)
Гра
„Рибки”. Самостійне мовчазне читання статті
— Де
народився Микола Носов?
—
Які збірки оповідань зробили його відомим?
—
Які твори цього письменника ви читали?
3.
Опрацювання оповідання Миколи Носова „витівники” (с. 166-168)
1)
Гра „Передбачення”.
— Як
ви вважаєте, про що буде оповідання?
—
Яким воно буде — сумним чи веселим?
—
Чому ви так вважаєте?
2)
Гра „Рибки”. Самостійне мовчазне читання оповідання.
— Чи
правильне припущення ви зробили?
— Чи
сподобалося вам оповідання?
—
Яке воно за настроєм?
—
Назвіть імена головних героїв.
Фізкультхвилинка
Робота
над інтонацією.
—
Прочитайте окличні речення з різним логічним наголосом.
—
Прочитайте питальні речення.
Аналіз
змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Як
же діти організували гру?
— Що
вони зробили?
—
Чому в хатці було так темно?
—
Кого діти найбільше боялися?
— Що
Валя сказала про вовка?
— Чи
дійсно був вовк? Доведіть.
—
Чому Валя відразу не сказала? Прочитайте.
—
Чому діти боялися підійти до столу? Прочитайте.
— Як
ви вважаєте, чому хотів навчити вас Микола Носов?
— А
ви боїтеся темряви? Чому?
—
Звідки беруться страхи?
— Як
з ними можна впоратися?
— За
що ви б могли похвалити дітей?
— За
що можна їх посварити?
— Що
б сказала мама, якби побачила цю картину?
Гра
„Продовж речення”
•
Сьогодні на уроці я дізнався...
•
Сьогодні на уроці я навчився...
•
Сьогодні на уроці я намагався...
•
Найкраще мені вдалося...
Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до 21
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Математика
Тема:
«Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3»
Робота за
підручником (с. 169 – 170).
Запишіть у зошиті:
21 травня
Дистанційне навчання
1. Письмово обчисліть у стовпчик (с. 173, завдання 1158)
2. Розгляньте запис
письмового ділення виду 273 : 3 (с. 173, завдання 1160).
3. Розв’яжіть рівняння №
1162, виконуючи обчислення у стовпчик, як у № 1160.
4. Розв’яжіть задачу №
1163.
Немає коментарів:
Дописати коментар