середа, 20 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 21.05.20

Природознавство

Тема: «Контрольна робота «Людина та її організм»

Сьогодні ми напишемо Контрольну роботу з теми «Людина та її організм »

Перейдіть за посиланням та виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7724225
Завдання необхідно виконати до  21 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Читання

Тема: «Творчість Миколи Носова. Світ дитини. М. Носов «Витівники»


Робота за підручником (с. 153 – 168).
Складання чистомовки
— Доповніть чистомовку римованими рядками.

Рі-рі-рі — зростайте у... (добрі).
Лі-лі-лі — діточки мої... (малі).
Ші-ші-ші — не тамуйте зла в... (душі).
Та-та-та — хай панує... (доброта).
— Які слова ми добирали? (Як у вірші, як у пісні, римовані)
— Що таке рима? (Рима — це співзвучність закінчень слів у віршованих рядках.)

Робота над скоромовкою
ЛЕЖЕНЬ
Жоржик-лежень, лежебока,
З лежебокою морока,
Женя каже: — Не лежи,
Жито жати поможи.
Лежень каже: — Може, жалко,
Жалко, Женечко, лежанки?
Що ж, як будете ви жати,
Зможу в житі я лежати!
Грицько Бойко
— Розшифруйте слово, прочитавши кожну третю літеру.
Б Л В М К И С Ч Т А У І Є Ю В Т Д Н К П И Ш Ц К І Л И
(Витівники)
— Як ви розумієте це слово?
— Доберіть до нього синонім. (Вигадники)
— Чи зустрічалися ви в житті з витівниками? Де?
— Отже, витівник — це організатор веселощів.
— Промовте слово витівники здивовано; з обуренням; радісно; з питальною інтонацією.
— Саме так називається оповідання російського письменника Миколи Носова.


Опрацювання статті про Миколу Носова (с. 166)
Гра „Рибки”. Самостійне мовчазне читання статті
— Де народився Микола Носов?
— Які збірки оповідань зробили його відомим?
— Які твори цього письменника ви читали?

3. Опрацювання оповідання Миколи Носова „витівники” (с. 166-168)
1) Гра „Передбачення”.
— Як ви вважаєте, про що буде оповідання?
— Яким воно буде — сумним чи веселим?
— Чому ви так вважаєте?

2) Гра „Рибки”. Самостійне мовчазне читання оповідання.
— Чи правильне припущення ви зробили?
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Яке воно за настроєм?
— Назвіть імена головних героїв.

Фізкультхвилинка

Робота над інтонацією.
— Прочитайте окличні речення з різним логічним наголосом.
— Прочитайте питальні речення.

Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Як же діти організували гру?
— Що вони зробили?
— Чому в хатці було так темно?
— Кого діти найбільше боялися?
— Що Валя сказала про вовка?
— Чи дійсно був вовк? Доведіть.
— Чому Валя відразу не сказала? Прочитайте.
— Чому діти боялися підійти до столу? Прочитайте.
— Як ви вважаєте, чому хотів навчити вас Микола Носов?
— А ви боїтеся темряви? Чому?
— Звідки беруться страхи?
— Як з ними можна впоратися?
— За що ви б могли похвалити дітей?
— За що можна їх посварити?
— Що б сказала мама, якби побачила цю картину?

Гра „Продовж речення”
• Сьогодні на уроці я дізнався...
• Сьогодні на уроці я навчився...
• Сьогодні на уроці я намагався...
• Найкраще мені вдалося...

Виконайте тест
Завдання необхідно виконати до  21 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика


Тема: «Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3»

Робота за підручником (с. 169 – 170).
Запишіть у зошиті:
21 травня
Дистанційне навчання



1. Письмово обчисліть у стовпчик (с. 173, завдання 1158)
2. Розгляньте запис письмового ділення виду 273 : 3 (с. 173, завдання 1160).
3. Розв’яжіть рівняння № 1162, виконуючи обчислення у стовпчик, як у № 1160.
4. Розв’яжіть задачу № 1163.


Немає коментарів:

Дописати коментар