Читання
Тема: «Повість. Творчість Михайла Стельмаха. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження)»
Математика
Тема: «Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів»
Природознавство
Тема: «Органи чуття. Гігієна органів чуття»
Виконайте завдання 1, 2 у зошиті на с. 54, 55.
Тема: «Повість. Творчість Михайла Стельмаха. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження)»
Робота за
підручником (с.145 – 147)
Гра „Щоб ротик був слухняний”
• Як гуде джміль?
• Прилетів
комарик.
• Дмухнемо
на кульбабу.
•
Допоможемо пір'їнці підлетіти.
• Оближемо
смачне варення.
•
Дістанемо язичком до носа і підборіддя.
• Усміхнемося
відкритим і закритим ротом.
2. Робота над скоромовкою
Гра
„Дощик”
• накрапає
дощ (тихо);
• дощ пускається
сильніше (голосніше);
• злива
(голосно);
• дощ
слабшає (тихіше);
• дощ
припинився (читання припиняється).
Ґава ґудзик відшукала
І в гніздо собі поклала.
„Я ґадзиня-мастериця,
Все в ґадзівстві знадобиться!”
— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з уривками
автобіографічної повісті Михайла Стельмаха „Гуси-лебеді летять”.
Опрацювання другої частини твору Михайла
Стельмаха „Гуси-лебеді летять” (с. 159-161)
1) Гра „Рибки”.
Самостійно прочитайте текст.
— Які картини ви уявляли, читаючи текст?
— Назвіть головних персонажів твору.
Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового
читання.
— Як письменник говорить про останній місяць
весни?
— Що хотіла показати малому Михайликові мати?
— Яким уявляв собі літо хлопчик?
— Що побачив хлопчик біля самого порога?
— Якою була вишня?
— Що сталося за ніч з ягідками?
— Знайдіть і прочитайте уособлення, які вживає
автор.
— Доберіть заголовок до прочитаного уривка з
повісті.
Завдання:
1. Описати Михайлика;
2. Описати маму;
3. Описати дідуся.
Робота за ілюстрацією
— Подивіться на ілюстрацію до цього твору.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи
до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони
створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з
повісті.
— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
— Який настрій панував на уроці?
— Що найкраще вдалося зробити?
Завдання необхідно виконати до 14
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Математика
Тема: «Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів»
Аналіз перевірної роботи.
Якщо після перевірки
роботи у тебе виявились помилки, то виконай Роботу над помилками.
Для цього запиши у
зошшиті:
14 травня
Робота над помилками
Передивись свої помилки.
Якщо виявилася помилка у прикладі чи рівнянні, то запиши його у зошит і
розв’яжи правильно.
Якщо припустилися помилки під час розв’язання задачі,
то запиши її у зошит, розв’язавши правильно.
Виконай завдання:
Виконай тест
Завдання необхідно виконати до 14
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!Природознавство
Тема: «Органи чуття. Гігієна органів чуття»
Робота за
підручником (с.163 – 167), зошит с.54 –55.
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про
те, яке значення мають органи чуття в житті людини, та як вони повідомляють про
небезпеку.
Перйдіть за посиланням та
перегляньте відео Про що повідомляють органи
чуття
Робота за підручником (с. 163-164)
— Пригадайте! Назвіть органи чуття та
розкажіть про їх значення у вашому житті.
— Розгляньте малюнки на с. 163. Скільки
органів чуття є у кожної людини?
— Яке їх значення для людини?
— Чому їх порівнюють із вікнами у світ?
— Що ви прочитали про очі?
— Що ми можемо визначити за допомогою зору?
(Колір, розмір, форму, де розташований
предмет)
— Що ви дізналися про вуха?
— Що розрізняємо завдяки органу слуху? (Звуки,
мовлення, голоси)
— Про що може розповісти ніс?
— Як ніс сприймає запахи? Пахучі речовини
разом з вдихуваним повітрям потрапляють в носову порожнину. У верхній частині
носової порожнини знаходяться чутливі закінчення нюхових нервів. Пахучі
речовини дратують ці закінчення, збудження передається у головний мозок, і
людина відчуває запахи.
— Що ви дізналися про язик?
— Які ще якості їжі розрізняє язик? (Гаряче і
холодне, тверде і м’яке, рідке і густе.)
— Що є органом дотику?
Висновки
• Очі, вуха, ніс, язик, шкіра — це органи
чуття. Вони допомагають нам сприймати навколишній світ.
• Органи чуття потрібно берегти.
Виконай тест
Завдання необхідно виконати до 14
травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!
Немає коментарів:
Дописати коментар