середа, 13 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 14.05.20

Читання

Тема: «Повість. Творчість Михайла Стельмаха. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (продовження)»


Робота за підручником (с.145 – 147)
Гра „Щоб ротик був слухняний”
• Як гуде джміль?
• Прилетів комарик.
• Дмухнемо на кульбабу.
• Допоможемо пір'їнці підлетіти.
• Оближемо смачне варення.
• Дістанемо язичком до носа і підборіддя.
• Усміхнемося відкритим і закритим ротом.

2. Робота над скоромовкою
Гра „Дощик”
• накрапає дощ (тихо);
• дощ пускається сильніше (голосніше);
• злива (голосно);
• дощ слабшає (тихіше);
• дощ припинився (читання припиняється).

Ґава ґудзик відшукала
І в гніздо собі поклала.
„Я ґадзиня-мастериця,
Все в ґадзівстві знадобиться!”

— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з уривками автобіографічної повісті Михайла Стельмаха „Гуси-лебеді летять”.

Опрацювання другої частини твору Михайла Стельмаха „Гуси-лебеді летять” (с. 159-161)

1) Гра „Рибки”.
Самостійно прочитайте текст.
— Які картини ви уявляли, читаючи текст?
— Назвіть головних персонажів твору.

Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання.
— Як письменник говорить про останній місяць весни?
— Що хотіла показати малому Михайликові мати?
— Яким уявляв собі літо хлопчик?
— Що побачив хлопчик біля самого порога?
— Якою була вишня?
— Що сталося за ніч з ягідками?
— Знайдіть і прочитайте уособлення, які вживає автор.
— Доберіть заголовок до прочитаного уривка з повісті.

Завдання:
1. Описати Михайлика;
2. Описати маму;
3. Описати дідуся.

Робота за ілюстрацією
— Подивіться на ілюстрацію до цього твору.
— Чи можемо ми віднести її до всього твору чи до певної його частини?
— Що художник зобразив на картині?
— Що він намалював у центрі картини? Удалині?
— Які фарби обрав? Який настрій вони створюють?
— Опишіть картину, використовуючи рядки з повісті.
— Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці?
— Який настрій панував на уроці?
— Що найкраще вдалося зробити?


Завдання необхідно виконати до  14 травня 23:00 
Увага! Лише одна спроба проходження!

Математика

Тема: «Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів»

Аналіз перевірної роботи.
Якщо після перевірки роботи у тебе виявились помилки, то виконай Роботу над помилками.
Для цього запиши у зошшиті:
14 травня
Робота над помилками
Передивись свої помилки. Якщо виявилася помилка у прикладі чи рівнянні, то запиши його у зошит і розв’яжи правильно.
Якщо припустилися помилки під час розв’язання задачі, то запиши її у зошит, розв’язавши правильно. 

Виконай завдання:

Виконай тест
Завдання необхідно виконати до  14 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!

Природознавство

Тема: «Органи чуття. Гігієна органів чуття»

Робота за підручником (с.163 – 167), зошит с.54 –55.

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про те, яке значення мають органи чуття в житті людини, та як вони повідомляють про небезпеку.

Перйдіть за посиланням та перегляньте відео Про що повідомляють органи чуття

Робота за підручником (с. 163-164)
— Пригадайте! Назвіть органи чуття та розкажіть про їх значення у вашому житті.
— Розгляньте малюнки на с. 163. Скільки органів чуття є у кожної людини?
— Яке їх значення для людини?
— Чому їх порівнюють із вікнами у світ?
— Що ви прочитали про очі?
— Що ми можемо визначити за допомогою зору? (Колір, розмір, форму, де розташований предмет)              
— Що ви дізналися про вуха?
— Що розрізняємо завдяки органу слуху? (Звуки, мовлення, голоси)
— Про що може розповісти ніс?
— Як ніс сприймає запахи? Пахучі речовини разом з вдихуваним повітрям потрапляють в носову порожнину. У верхній частині носової порожнини знаходяться чутливі закінчення нюхових нервів. Пахучі речовини дратують ці закінчення, збудження передається у головний мозок, і людина відчуває запахи.
— Що ви дізналися про язик?
— Які ще якості їжі розрізняє язик? (Гаряче і холодне, тверде і м’яке, рідке і густе.)
— Що є органом дотику?

Висновки
• Очі, вуха, ніс, язик, шкіра — це органи чуття. Вони допомагають нам сприймати навколишній світ.
• Органи чуття потрібно берегти.

Виконайте завдання 1, 2 у зошиті на с. 54, 55.

Виконай тест
Завдання необхідно виконати до  14 травня 23:00
Увага! Лише одна спроба проходження!



Немає коментарів:

Дописати коментар